זו בדיוק הסיבה שצריך לפצל, בעידן של אובדן לקוחות אי אפשר לוותר על אף אחד, לכן ההארלי המסורתי ימשיך בייצור על פי דרישות שוק. בכל מקרה הוא יהיה חייב להתעדכן בגלל תקנות היורו המחמירות ושאר הביורוקרטיות.
ובנוסף יכוון גם לקהל קצת שונה ע"י החטיבה השנייה. השוק האמריקאי בעייתי וקשה להבין את ההפכפכות שלו, ולכן חייבים להבין אם אובדן הלקוחות היה לכיוון כלי דומה יפני (אמינות) או רצון לביצועים, או אולי בכלל סיבה חמקמקה אחרת.
בכל מקרה קשה לי להאמין שהארלי יסגרו שערים וידממו לעד, מקסימום הם יהפכו את עצמם למוצר שנמכר במספרים קטנים על פי דרישות ספציפיות ויפתרו משאר המשקל העודף והשומן שמעיק על התקציב.