ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
אז אתה רואה אתה גם מסכים שעם ה"קלאסיק" אין מספיק לקוחות כדי להחזיק מותג.
כרגע נראה שהבנים לא רוצים את האופנוע של אביהם כי הוא לא יודע להתנהג, לא נוח ובקושי עוצר, הארלי כבר הבינו את זה לפני כמה שנים לכן אמרו במפורש שהם עומדים לעשות את האופנועים שלהם עם יכולות של אופנוע מהתקופה הנוכחית, אם תקרא מבחנים על הסטריט בוב, הCX1200, או הפאט בוב תראה שכל בוחן כמעט מציין את העובדה שהכלים האלה עוצרים כמו שצריך ויודעים לשמור קו בסיבוב, אני מקווה שהre wire זה לא חזרה לאופנוע רועד בטרוף עם ברקסים חלשים ומתלים של אופניים
זו בדיוק הסיבה שצריך לפצל, בעידן של אובדן לקוחות אי אפשר לוותר על אף אחד, לכן ההארלי המסורתי ימשיך בייצור על פי דרישות שוק. בכל מקרה הוא יהיה חייב להתעדכן בגלל תקנות היורו המחמירות ושאר הביורוקרטיות.

ובנוסף יכוון גם לקהל קצת שונה ע"י החטיבה השנייה. השוק האמריקאי בעייתי וקשה להבין את ההפכפכות שלו, ולכן חייבים להבין אם אובדן הלקוחות היה לכיוון כלי דומה יפני (אמינות) או רצון לביצועים, או אולי בכלל סיבה חמקמקה אחרת.

בכל מקרה קשה לי להאמין שהארלי יסגרו שערים וידממו לעד, מקסימום הם יהפכו את עצמם למוצר שנמכר במספרים קטנים על פי דרישות ספציפיות ויפתרו משאר המשקל העודף והשומן שמעיק על התקציב.