עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: בחזרה לתקופה בה אופנועים הוגבלו ל-100 כ"ס

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    בחזרה לתקופה בה אופנועים הוגבלו ל-100 כ"ס

    ההצעות האחרונות להגבלות על אופנועים בגרמניה הזכירו לנו את ההגבלה ל-100 כ"ס על אופנועים בצרפת, ואת העובדה שכשהאירופאים רוצים להטיל רגולציות - הם יכולים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%97%d7%96%d7...-%d7%9b%d7%a1/

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם אני לא טועה גם קליפורניה הגבילה ל100 כח סוס.
    בגרמניה מי שהחזיק אופנוע מתחת ל100 כח סוס שילם ביטוח מוזל ככה שאנשים הגבילו אופנועים בשביל לקבל את ההנחה, בדרך כלל היו אלו אופנועים שהיו קצת מעל ה100 כח סוס.

    הגבלת מכירה של אופנועים מעל 100 סוס עדיין אפשרה תנועה בין מדינות האיחוד אבל הגבלה רק בגרמניה על רעש ותנועה בעצם תגביל כניסה של אופנוענים ממדינות אחרות לתוך גרמניה וזה נוגד את חוקי האיחוד.

    דוגמא טובה זה הנסיון של גרמניה להטיל מס דרכים רק על תיירים שמבקרים במדינה ומשתמשים באוטובאן, האיחוד פסל את זה בטענה שזה חוק מפלה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    בדרכים המפותלות שמובילות לכפרי הדרוזים אי אפשר להתעלם מהחיבה לספורט מוטורי ותחביב השופוני. כמעט כל צעיר עם רכב משופר והמון רכבי ספורט של הביוקר. אתמול פגשתי רוכב דרוזי שהשקיע בקורסים, רכב במסלולים בחו"ל חליפות מגן מקצועיות וכל הסרט. אממה, במילותיו שלו " אי אפשר לרכב על אופנוע ספורט רגוע, אני פשוט לא יכול". עכשיו כשהוא בן 30 הוא הבין שלזגזג בין מכוניות זה קצת מסוכן אבל הוא עדיין רוכב מסוכן- מאוד. הראה לי סרטונים. הדוגמא הלא מייצגת לדעתי האישית משקפת את האמת המרה. צעירים במובן הכרונולגי משתוללים יותר ועם כלים חזקים זה נגמר רע. מה הפואנטה? שבסיבובים נהנים יותר ובסיבובים לא צריך 100 כ"ס אלא דיוק. אז בתור אחד שסולד מהליברלים המעצבנים הצבועים הכוחניים וחסרי היושרה אני חושב שיש הגיון בהצעה. אפשר אולי לשלב חקיקה עם ניסיון רכיבה מוכח. יש לך רישיון מדרגה X במשך Y שנים, מוזמן לעבור מבחן מתקדם שנדרש לרישיון עבור כלי יותר חזק. 4 רמות רישיון כשהמקסימלי מאפשר לרכב עד 100 כ"ס וגם 75 כ"ס זה בסדר גמור. לאיזון ההגבלה אפשר לפתוח יבוא אישי ללא מיסוי לכלים אפורים ולהקים עוד מסלולים ושכל אחד יתחרע בסביבה שמתאימה להתחרעות. הצעת החוק תוגש לכנסת מחר בבוקר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בדרכים המפותלות שמובילות לכפרי הדרוזים אי אפשר להתעלם מהחיבה לספורט מוטורי ותחביב השופוני. כמעט כל צעיר עם רכב משופר והמון רכבי ספורט של הביוקר. אתמול פגשתי רוכב דרוזי שהשקיע בקורסים, רכב במסלולים בחו"ל חליפות מגן מקצועיות וכל הסרט. אממה, במילותיו שלו " אי אפשר לרכב על אופנוע ספורט רגוע, אני פשוט לא יכול". עכשיו כשהוא בן 30 הוא הבין שלזגזג בין מכוניות זה קצת מסוכן אבל הוא עדיין רוכב מסוכן- מאוד. הראה לי סרטונים. הדוגמא הלא מייצגת לדעתי האישית משקפת את האמת המרה. צעירים במובן הכרונולגי משתוללים יותר ועם כלים חזקים זה נגמר רע. מה הפואנטה? שבסיבובים נהנים יותר ובסיבובים לא צריך 100 כ"ס אלא דיוק. אז בתור אחד שסולד מהליברלים המעצבנים הצבועים הכוחניים וחסרי היושרה אני חושב שיש הגיון בהצעה. אפשר אולי לשלב חקיקה עם ניסיון רכיבה מוכח. יש לך רישיון מדרגה X במשך Y שנים, מוזמן לעבור מבחן מתקדם שנדרש לרישיון עבור כלי יותר חזק. 4 רמות רישיון כשהמקסימלי מאפשר לרכב עד 100 כ"ס וגם 75 כ"ס זה בסדר גמור. לאיזון ההגבלה אפשר לפתוח יבוא אישי ללא מיסוי לכלים אפורים ולהקים עוד מסלולים ושכל אחד יתחרע בסביבה שמתאימה להתחרעות. הצעת החוק תוגש לכנסת מחר בבוקר.
    עם כל האהבה שלי לכלים עם כ"ס נשלט שאפשר לסחוט מהם את כל המיץ מבלי להשאיר כתם בתחתונים - בבקשה לא. לא צריך עוד מבחנים ודרגות רישוי. גם ככה יצא המיץ אחרי הרשיון ל-A.

    תגידו מה שתגידו על האמריקאים, הם יודעים לחיות. ילד בן 16 מוציא אישור לימוד רכיבה ויכול חוקית לרכב על בוסה עם מדגש טורבו מאוקיינוס לאוקיינוס.

    (הנאמר לעיל נכתב בהומור)

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בדרכים המפותלות שמובילות לכפרי הדרוזים אי אפשר להתעלם מהחיבה לספורט מוטורי ותחביב השופוני. כמעט כל צעיר עם רכב משופר והמון רכבי ספורט של הביוקר. אתמול פגשתי רוכב דרוזי שהשקיע בקורסים, רכב במסלולים בחו"ל חליפות מגן מקצועיות וכל הסרט. אממה, במילותיו שלו " אי אפשר לרכב על אופנוע ספורט רגוע, אני פשוט לא יכול". עכשיו כשהוא בן 30 הוא הבין שלזגזג בין מכוניות זה קצת מסוכן אבל הוא עדיין רוכב מסוכן- מאוד. הראה לי סרטונים. הדוגמא הלא מייצגת לדעתי האישית משקפת את האמת המרה. צעירים במובן הכרונולגי משתוללים יותר ועם כלים חזקים זה נגמר רע. מה הפואנטה? שבסיבובים נהנים יותר ובסיבובים לא צריך 100 כ"ס אלא דיוק. אז בתור אחד שסולד מהליברלים המעצבנים הצבועים הכוחניים וחסרי היושרה אני חושב שיש הגיון בהצעה. אפשר אולי לשלב חקיקה עם ניסיון רכיבה מוכח. יש לך רישיון מדרגה X במשך Y שנים, מוזמן לעבור מבחן מתקדם שנדרש לרישיון עבור כלי יותר חזק. 4 רמות רישיון כשהמקסימלי מאפשר לרכב עד 100 כ"ס וגם 75 כ"ס זה בסדר גמור. לאיזון ההגבלה אפשר לפתוח יבוא אישי ללא מיסוי לכלים אפורים ולהקים עוד מסלולים ושכל אחד יתחרע בסביבה שמתאימה להתחרעות. הצעת החוק תוגש לכנסת מחר בבוקר.
    ובגלל שאתה נאה דורש נאה מקיים אתה רוכב על KTM 1090 עם 120כ"ס שזה הרבה יותר ממה שצריך לטענתך גם בכביש ובטח בשבילים הלבנים.
    אז בבקשה תעזבו את ההגבלה של 100כ"ס ועוד ועוד רישיונות ורגולציות. ואולי במקום להיטפל לרוכב שמקס' יהרוג את עצמו אולי נבקש יותר רישיונות ברכבים. שמה ילד בן 16.5 שקיבל רישיון יכול לקנות פורשה/ג'יפ או כל רכב אחר ולהוריד משפחות שלמות.
    האופנועים על הכביש הם לא הבעיה - כי אם אופנוען הוא בעיה בא דארווין ומסדר את הבעיה בלי לקחת עוד נפגעים מהצד.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בגישה הזאת אפילו NC זה כבר OVER KILL

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    תגידו מה שתגידו על האמריקאים, הם יודעים לחיות. ילד בן 16 מוציא אישור לימוד רכיבה ויכול חוקית לרכב על בוסה עם מדגש טורבו מאוקיינוס לאוקיינוס.

    (הנאמר לעיל נכתב בהומור)
    הומור? רעיון של אדם חופשי אחראי למעשיו ולא "משפחה/חברה/ממשלה/וכו" הוא אבן היסוד של ארה"ב. חרות אישית היא ערך עליון, לא ביטחון או בטיחות. בחלק מהמדינות בן 16 יכול לקנות נשק בלי הסכמת הורים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    הומור? רעיון של אדם חופשי אחראי למעשיו ולא "משפחה/חברה/ממשלה/וכו" הוא אבן היסוד של ארה"ב. חרות אישית היא ערך עליון, לא ביטחון או בטיחות. בחלק מהמדינות בן 16 יכול לקנות נשק בלי הסכמת הורים.
    מניח שהוא התכוון לקטע של "הם יודעים לחיות".

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בדרכים המפותלות שמובילות לכפרי הדרוזים אי אפשר להתעלם מהחיבה לספורט מוטורי ותחביב השופוני. כמעט כל צעיר עם רכב משופר והמון רכבי ספורט של הביוקר. אתמול פגשתי רוכב דרוזי שהשקיע בקורסים, רכב במסלולים בחו"ל חליפות מגן מקצועיות וכל הסרט. אממה, במילותיו שלו " אי אפשר לרכב על אופנוע ספורט רגוע, אני פשוט לא יכול". עכשיו כשהוא בן 30 הוא הבין שלזגזג בין מכוניות זה קצת מסוכן אבל הוא עדיין רוכב מסוכן- מאוד. הראה לי סרטונים. הדוגמא הלא מייצגת לדעתי האישית משקפת את האמת המרה. צעירים במובן הכרונולגי משתוללים יותר ועם כלים חזקים זה נגמר רע. מה הפואנטה? שבסיבובים נהנים יותר ובסיבובים לא צריך 100 כ"ס אלא דיוק. אז בתור אחד שסולד מהליברלים המעצבנים הצבועים הכוחניים וחסרי היושרה אני חושב שיש הגיון בהצעה. אפשר אולי לשלב חקיקה עם ניסיון רכיבה מוכח. יש לך רישיון מדרגה X במשך Y שנים, מוזמן לעבור מבחן מתקדם שנדרש לרישיון עבור כלי יותר חזק. 4 רמות רישיון כשהמקסימלי מאפשר לרכב עד 100 כ"ס וגם 75 כ"ס זה בסדר גמור. לאיזון ההגבלה אפשר לפתוח יבוא אישי ללא מיסוי לכלים אפורים ולהקים עוד מסלולים ושכל אחד יתחרע בסביבה שמתאימה להתחרעות. הצעת החוק תוגש לכנסת מחר בבוקר.
    כשקניתי את הורסיס ירדתי מ-145 כ"ס ל-120 כ"ס לכאורה לא הבדל משמעותי, אחת מהסיבות שלא קניתי את הויסטרום כי אצלו היו עוד 20 כ"ס פחות.
    וכן בקלות אני מרגיש את ההבדל, אי אפשר להגיד על הורסיס שהוא חלש בכלל לא, אבל כש-145 סוסים דוחפים אותך קדימה, אתה מרגיש את זה, מתמכר
    לזה וזה הופך לשעשוע היומי שלך, גם בקו ישר בעת עקיפה מזדמנת וגם ברכיבה טכנית אתה צריך לדעת ולהכיר את האופנוע ואז לכנס לסיבוב איך שבא
    לך בלי לחשוב על ההילוך בלי לתכננן כלום כנס וצא צא וכנס רק עם יד ימין רגישה על הגז האופנוע יעשה את השאר. הכוחות הפועלים עליך משמעותיים.
    פשוט כייף החלום שלי לנסות את ה- S1000XL של BMW עם ה- 165 כ"ס כי זה נשמע לי...דמיוני, רכבת הרים פרטית שלך. וואוו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשקניתי את הורסיס ירדתי מ-145 כ"ס ל-120 כ"ס לכאורה לא הבדל משמעותי, אחת מהסיבות שלא קניתי את הויסטרום כי אצלו היו עוד 20 כ"ס פחות.
    וכן בקלות אני מרגיש את ההבדל, אי אפשר להגיד על הורסיס שהוא חלש בכלל לא, אבל כש-145 סוסים דוחפים אותך קדימה, אתה מרגיש את זה, מתמכר
    לזה וזה הופך לשעשוע היומי שלך, גם בקו ישר בעת עקיפה מזדמנת וגם ברכיבה טכנית אתה צריך לדעת ולהכיר את האופנוע ואז לכנס לסיבוב איך שבא
    לך בלי לחשוב על ההילוך בלי לתכננן כלום כנס וצא צא וכנס רק עם יד ימין רגישה על הגז האופנוע יעשה את השאר. הכוחות הפועלים עליך משמעותיים.
    פשוט כייף החלום שלי לנסות את ה- S1000XL של BMW עם ה- 165 כ"ס כי זה נשמע לי...דמיוני, רכבת הרים פרטית שלך. וואוו.
    אתה מדבר על כח סוס אבל מתכוון למומנט, לא בטוח שהS1000XR יכול להיכנס באיזה הילוך שתבחר לפניה כי זה מנוע תאב סל"ד למרות שדאגו להשאיר לו קצת כח בטורים נמוכים יותר מאופנוע סופרספורט ממוצא
    לוי מקס היה מומנט יותר מאשר כח סוס, זה היה הקטע שלו ואם את זה אתה מחפש כנראה שווה לך לחכות לטריומף רוקט 3

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מעניין איך היה נראה שוק האופנועים אם המגבלה הייתה עולמית...

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מעניין איך היה נראה שוק האופנועים אם המגבלה הייתה עולמית...
    אולי זה מה שהיה מציל את הארלי.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מדבר על כח סוס אבל מתכוון למומנט, לא בטוח שהS1000XR יכול להיכנס באיזה הילוך שתבחר לפניה כי זה מנוע תאב סל"ד למרות שדאגו להשאיר לו קצת כח בטורים נמוכים יותר מאופנוע סופרספורט ממוצא
    לוי מקס היה מומנט יותר מאשר כח סוס, זה היה הקטע שלו ואם את זה אתה מחפש כנראה שווה לך לחכות לטריומף רוקט 3
    אני רחוק מלהיות טכנולוג, מתרגם מנתונים טכניים למציאות, או רוכב מקצועי, ובדיוק בגלל זה קל לי להגדיר תחושה הרגשה או הנאה.
    כשאני מדבר על התאמת האופנוע לרוכב ולא קנייה ספונטנית על פי נתונים או גחמה, בדיוק על זה אני מדבר.

    ה-VMAX עיצב בי תרבות רכיבה אחת, הורסיס אחרת, רחוקה מאד מסגנון הרכיבה שלי על ה- BMW R100RS העתיק שלי.

    עכשיו כמי שרכב על רוב סוגי המנועים החל מ-50CC ועד 1700CC לכל אופנוע יש את הסיפור שלו, אגב לא כל אופנוע אפילו זהה
    בתוצרת ובדגם מגיב אותו הדבר, ויש את ההתאמה לרוכב, רוב הרוכבים כאן אם יקבלו ליד אופנוע GP מקצועי או שיתרסקו בסיבוב
    הראשון או יפרשו מיד, זה אופנוע למקצוענים בלבד, אופנועים אחרים ידידותיים וסלחנים, דרישות הרוכב משתנות מאחד לאחד, גם היכולות
    התובנות, הפיזיולוגיה של הרוכב, כל אלה מצריכים בחירה חכמה נכונה והתאמה מלאה,

    אופנוע שמאד מוצלח עבור אחד, יחשב כסיוט אצל האחר, וכשאתה נכנס עם S1000XR לסיבוב מתאים ברביעי במקום בשלישי אם אתה
    יודע מה אתה עושה לא תהיה לך שום בעיה כי יש לך מספיק סוסים למשימה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני רחוק מלהיות טכנולוג, מתרגם מנתונים טכניים למציאות, או רוכב מקצועי, ובדיוק בגלל זה קל לי להגדיר תחושה הרגשה או הנאה.
    כשאני מדבר על התאמת האופנוע לרוכב ולא קנייה ספונטנית על פי נתונים או גחמה, בדיוק על זה אני מדבר.

    ה-VMAX עיצב בי תרבות רכיבה אחת, הורסיס אחרת, רחוקה מאד מסגנון הרכיבה שלי על ה- BMW R100RS העתיק שלי.

    עכשיו כמי שרכב על רוב סוגי המנועים החל מ-50CC ועד 1700CC לכל אופנוע יש את הסיפור שלו, אגב לא כל אופנוע אפילו זהה
    בתוצרת ובדגם מגיב אותו הדבר, ויש את ההתאמה לרוכב, רוב הרוכבים כאן אם יקבלו ליד אופנוע GP מקצועי או שיתרסקו בסיבוב
    הראשון או יפרשו מיד, זה אופנוע למקצוענים בלבד, אופנועים אחרים ידידותיים וסלחנים, דרישות הרוכב משתנות מאחד לאחד, גם היכולות
    התובנות, הפיזיולוגיה של הרוכב, כל אלה מצריכים בחירה חכמה נכונה והתאמה מלאה,

    אופנוע שמאד מוצלח עבור אחד, יחשב כסיוט אצל האחר, וכשאתה נכנס עם S1000XR לסיבוב מתאים ברביעי במקום בשלישי אם אתה
    יודע מה אתה עושה לא תהיה לך שום בעיה כי יש לך מספיק סוסים למשימה.
    אתה טועה, גם 200 כח סוס לא יבטיחו לך שהאופנוע יוכל להשתגר בהילוך רביעי מסל"ד נמוך.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שם המשחק זה מומנט יחסי העברה.ואולי משקל למרות שמנסיון עם 160 כוח סוס וכ13 קג"מ על 320 קילו לא כולל רוכב שלישי בהחלט יודע להרים גלגל או אפילו לצאת מהמקום.

    אבל השושן יודע את זה.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. 5 קטנועי 125 סמ"ק במבחן דרכים – בחזרה לקמפוס
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-11-2019, 03:58
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 00:09
  3. אופנועים על נת"צים - האמנם?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-04-2018, 14:32
  4. בחזרה לשטח - הרהורים בבחירת הכלי המתאים
    על ידי Oznik בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 09:17
  5. "שיחזור" חוות דעת על אופנועים
    על ידי roNiNinja636 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 10:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO