ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
בדרכים המפותלות שמובילות לכפרי הדרוזים אי אפשר להתעלם מהחיבה לספורט מוטורי ותחביב השופוני. כמעט כל צעיר עם רכב משופר והמון רכבי ספורט של הביוקר. אתמול פגשתי רוכב דרוזי שהשקיע בקורסים, רכב במסלולים בחו"ל חליפות מגן מקצועיות וכל הסרט. אממה, במילותיו שלו " אי אפשר לרכב על אופנוע ספורט רגוע, אני פשוט לא יכול". עכשיו כשהוא בן 30 הוא הבין שלזגזג בין מכוניות זה קצת מסוכן אבל הוא עדיין רוכב מסוכן- מאוד. הראה לי סרטונים. הדוגמא הלא מייצגת לדעתי האישית משקפת את האמת המרה. צעירים במובן הכרונולגי משתוללים יותר ועם כלים חזקים זה נגמר רע. מה הפואנטה? שבסיבובים נהנים יותר ובסיבובים לא צריך 100 כ"ס אלא דיוק. אז בתור אחד שסולד מהליברלים המעצבנים הצבועים הכוחניים וחסרי היושרה אני חושב שיש הגיון בהצעה. אפשר אולי לשלב חקיקה עם ניסיון רכיבה מוכח. יש לך רישיון מדרגה X במשך Y שנים, מוזמן לעבור מבחן מתקדם שנדרש לרישיון עבור כלי יותר חזק. 4 רמות רישיון כשהמקסימלי מאפשר לרכב עד 100 כ"ס וגם 75 כ"ס זה בסדר גמור. לאיזון ההגבלה אפשר לפתוח יבוא אישי ללא מיסוי לכלים אפורים ולהקים עוד מסלולים ושכל אחד יתחרע בסביבה שמתאימה להתחרעות. הצעת החוק תוגש לכנסת מחר בבוקר.
כשקניתי את הורסיס ירדתי מ-145 כ"ס ל-120 כ"ס לכאורה לא הבדל משמעותי, אחת מהסיבות שלא קניתי את הויסטרום כי אצלו היו עוד 20 כ"ס פחות.
וכן בקלות אני מרגיש את ההבדל, אי אפשר להגיד על הורסיס שהוא חלש בכלל לא, אבל כש-145 סוסים דוחפים אותך קדימה, אתה מרגיש את זה, מתמכר
לזה וזה הופך לשעשוע היומי שלך, גם בקו ישר בעת עקיפה מזדמנת וגם ברכיבה טכנית אתה צריך לדעת ולהכיר את האופנוע ואז לכנס לסיבוב איך שבא
לך בלי לחשוב על ההילוך בלי לתכננן כלום כנס וצא צא וכנס רק עם יד ימין רגישה על הגז האופנוע יעשה את השאר. הכוחות הפועלים עליך משמעותיים.
פשוט כייף החלום שלי לנסות את ה- S1000XL של BMW עם ה- 165 כ"ס כי זה נשמע לי...דמיוני, רכבת הרים פרטית שלך. וואוו.