תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: בחזרה לתקופה בה אופנועים הוגבלו ל-100 כ"ס

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בדרכים המפותלות שמובילות לכפרי הדרוזים אי אפשר להתעלם מהחיבה לספורט מוטורי ותחביב השופוני. כמעט כל צעיר עם רכב משופר והמון רכבי ספורט של הביוקר. אתמול פגשתי רוכב דרוזי שהשקיע בקורסים, רכב במסלולים בחו"ל חליפות מגן מקצועיות וכל הסרט. אממה, במילותיו שלו " אי אפשר לרכב על אופנוע ספורט רגוע, אני פשוט לא יכול". עכשיו כשהוא בן 30 הוא הבין שלזגזג בין מכוניות זה קצת מסוכן אבל הוא עדיין רוכב מסוכן- מאוד. הראה לי סרטונים. הדוגמא הלא מייצגת לדעתי האישית משקפת את האמת המרה. צעירים במובן הכרונולגי משתוללים יותר ועם כלים חזקים זה נגמר רע. מה הפואנטה? שבסיבובים נהנים יותר ובסיבובים לא צריך 100 כ"ס אלא דיוק. אז בתור אחד שסולד מהליברלים המעצבנים הצבועים הכוחניים וחסרי היושרה אני חושב שיש הגיון בהצעה. אפשר אולי לשלב חקיקה עם ניסיון רכיבה מוכח. יש לך רישיון מדרגה X במשך Y שנים, מוזמן לעבור מבחן מתקדם שנדרש לרישיון עבור כלי יותר חזק. 4 רמות רישיון כשהמקסימלי מאפשר לרכב עד 100 כ"ס וגם 75 כ"ס זה בסדר גמור. לאיזון ההגבלה אפשר לפתוח יבוא אישי ללא מיסוי לכלים אפורים ולהקים עוד מסלולים ושכל אחד יתחרע בסביבה שמתאימה להתחרעות. הצעת החוק תוגש לכנסת מחר בבוקר.
    כשקניתי את הורסיס ירדתי מ-145 כ"ס ל-120 כ"ס לכאורה לא הבדל משמעותי, אחת מהסיבות שלא קניתי את הויסטרום כי אצלו היו עוד 20 כ"ס פחות.
    וכן בקלות אני מרגיש את ההבדל, אי אפשר להגיד על הורסיס שהוא חלש בכלל לא, אבל כש-145 סוסים דוחפים אותך קדימה, אתה מרגיש את זה, מתמכר
    לזה וזה הופך לשעשוע היומי שלך, גם בקו ישר בעת עקיפה מזדמנת וגם ברכיבה טכנית אתה צריך לדעת ולהכיר את האופנוע ואז לכנס לסיבוב איך שבא
    לך בלי לחשוב על ההילוך בלי לתכננן כלום כנס וצא צא וכנס רק עם יד ימין רגישה על הגז האופנוע יעשה את השאר. הכוחות הפועלים עליך משמעותיים.
    פשוט כייף החלום שלי לנסות את ה- S1000XL של BMW עם ה- 165 כ"ס כי זה נשמע לי...דמיוני, רכבת הרים פרטית שלך. וואוו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשקניתי את הורסיס ירדתי מ-145 כ"ס ל-120 כ"ס לכאורה לא הבדל משמעותי, אחת מהסיבות שלא קניתי את הויסטרום כי אצלו היו עוד 20 כ"ס פחות.
    וכן בקלות אני מרגיש את ההבדל, אי אפשר להגיד על הורסיס שהוא חלש בכלל לא, אבל כש-145 סוסים דוחפים אותך קדימה, אתה מרגיש את זה, מתמכר
    לזה וזה הופך לשעשוע היומי שלך, גם בקו ישר בעת עקיפה מזדמנת וגם ברכיבה טכנית אתה צריך לדעת ולהכיר את האופנוע ואז לכנס לסיבוב איך שבא
    לך בלי לחשוב על ההילוך בלי לתכננן כלום כנס וצא צא וכנס רק עם יד ימין רגישה על הגז האופנוע יעשה את השאר. הכוחות הפועלים עליך משמעותיים.
    פשוט כייף החלום שלי לנסות את ה- S1000XL של BMW עם ה- 165 כ"ס כי זה נשמע לי...דמיוני, רכבת הרים פרטית שלך. וואוו.
    אתה מדבר על כח סוס אבל מתכוון למומנט, לא בטוח שהS1000XR יכול להיכנס באיזה הילוך שתבחר לפניה כי זה מנוע תאב סל"ד למרות שדאגו להשאיר לו קצת כח בטורים נמוכים יותר מאופנוע סופרספורט ממוצא
    לוי מקס היה מומנט יותר מאשר כח סוס, זה היה הקטע שלו ואם את זה אתה מחפש כנראה שווה לך לחכות לטריומף רוקט 3

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מדבר על כח סוס אבל מתכוון למומנט, לא בטוח שהS1000XR יכול להיכנס באיזה הילוך שתבחר לפניה כי זה מנוע תאב סל"ד למרות שדאגו להשאיר לו קצת כח בטורים נמוכים יותר מאופנוע סופרספורט ממוצא
    לוי מקס היה מומנט יותר מאשר כח סוס, זה היה הקטע שלו ואם את זה אתה מחפש כנראה שווה לך לחכות לטריומף רוקט 3
    אני רחוק מלהיות טכנולוג, מתרגם מנתונים טכניים למציאות, או רוכב מקצועי, ובדיוק בגלל זה קל לי להגדיר תחושה הרגשה או הנאה.
    כשאני מדבר על התאמת האופנוע לרוכב ולא קנייה ספונטנית על פי נתונים או גחמה, בדיוק על זה אני מדבר.

    ה-VMAX עיצב בי תרבות רכיבה אחת, הורסיס אחרת, רחוקה מאד מסגנון הרכיבה שלי על ה- BMW R100RS העתיק שלי.

    עכשיו כמי שרכב על רוב סוגי המנועים החל מ-50CC ועד 1700CC לכל אופנוע יש את הסיפור שלו, אגב לא כל אופנוע אפילו זהה
    בתוצרת ובדגם מגיב אותו הדבר, ויש את ההתאמה לרוכב, רוב הרוכבים כאן אם יקבלו ליד אופנוע GP מקצועי או שיתרסקו בסיבוב
    הראשון או יפרשו מיד, זה אופנוע למקצוענים בלבד, אופנועים אחרים ידידותיים וסלחנים, דרישות הרוכב משתנות מאחד לאחד, גם היכולות
    התובנות, הפיזיולוגיה של הרוכב, כל אלה מצריכים בחירה חכמה נכונה והתאמה מלאה,

    אופנוע שמאד מוצלח עבור אחד, יחשב כסיוט אצל האחר, וכשאתה נכנס עם S1000XR לסיבוב מתאים ברביעי במקום בשלישי אם אתה
    יודע מה אתה עושה לא תהיה לך שום בעיה כי יש לך מספיק סוסים למשימה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני רחוק מלהיות טכנולוג, מתרגם מנתונים טכניים למציאות, או רוכב מקצועי, ובדיוק בגלל זה קל לי להגדיר תחושה הרגשה או הנאה.
    כשאני מדבר על התאמת האופנוע לרוכב ולא קנייה ספונטנית על פי נתונים או גחמה, בדיוק על זה אני מדבר.

    ה-VMAX עיצב בי תרבות רכיבה אחת, הורסיס אחרת, רחוקה מאד מסגנון הרכיבה שלי על ה- BMW R100RS העתיק שלי.

    עכשיו כמי שרכב על רוב סוגי המנועים החל מ-50CC ועד 1700CC לכל אופנוע יש את הסיפור שלו, אגב לא כל אופנוע אפילו זהה
    בתוצרת ובדגם מגיב אותו הדבר, ויש את ההתאמה לרוכב, רוב הרוכבים כאן אם יקבלו ליד אופנוע GP מקצועי או שיתרסקו בסיבוב
    הראשון או יפרשו מיד, זה אופנוע למקצוענים בלבד, אופנועים אחרים ידידותיים וסלחנים, דרישות הרוכב משתנות מאחד לאחד, גם היכולות
    התובנות, הפיזיולוגיה של הרוכב, כל אלה מצריכים בחירה חכמה נכונה והתאמה מלאה,

    אופנוע שמאד מוצלח עבור אחד, יחשב כסיוט אצל האחר, וכשאתה נכנס עם S1000XR לסיבוב מתאים ברביעי במקום בשלישי אם אתה
    יודע מה אתה עושה לא תהיה לך שום בעיה כי יש לך מספיק סוסים למשימה.
    אתה טועה, גם 200 כח סוס לא יבטיחו לך שהאופנוע יוכל להשתגר בהילוך רביעי מסל"ד נמוך.

אשכולות דומים

  1. 5 קטנועי 125 סמ"ק במבחן דרכים – בחזרה לקמפוס
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-11-2019, 04:58
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 01:09
  3. אופנועים על נת"צים - האמנם?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-04-2018, 15:32
  4. בחזרה לשטח - הרהורים בבחירת הכלי המתאים
    על ידי Oznik בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 10:17
  5. "שיחזור" חוות דעת על אופנועים
    על ידי roNiNinja636 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 11:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO