תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: בחזרה לתקופה בה אופנועים הוגבלו ל-100 כ"ס

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מדבר על כח סוס אבל מתכוון למומנט, לא בטוח שהS1000XR יכול להיכנס באיזה הילוך שתבחר לפניה כי זה מנוע תאב סל"ד למרות שדאגו להשאיר לו קצת כח בטורים נמוכים יותר מאופנוע סופרספורט ממוצא
    לוי מקס היה מומנט יותר מאשר כח סוס, זה היה הקטע שלו ואם את זה אתה מחפש כנראה שווה לך לחכות לטריומף רוקט 3
    אני רחוק מלהיות טכנולוג, מתרגם מנתונים טכניים למציאות, או רוכב מקצועי, ובדיוק בגלל זה קל לי להגדיר תחושה הרגשה או הנאה.
    כשאני מדבר על התאמת האופנוע לרוכב ולא קנייה ספונטנית על פי נתונים או גחמה, בדיוק על זה אני מדבר.

    ה-VMAX עיצב בי תרבות רכיבה אחת, הורסיס אחרת, רחוקה מאד מסגנון הרכיבה שלי על ה- BMW R100RS העתיק שלי.

    עכשיו כמי שרכב על רוב סוגי המנועים החל מ-50CC ועד 1700CC לכל אופנוע יש את הסיפור שלו, אגב לא כל אופנוע אפילו זהה
    בתוצרת ובדגם מגיב אותו הדבר, ויש את ההתאמה לרוכב, רוב הרוכבים כאן אם יקבלו ליד אופנוע GP מקצועי או שיתרסקו בסיבוב
    הראשון או יפרשו מיד, זה אופנוע למקצוענים בלבד, אופנועים אחרים ידידותיים וסלחנים, דרישות הרוכב משתנות מאחד לאחד, גם היכולות
    התובנות, הפיזיולוגיה של הרוכב, כל אלה מצריכים בחירה חכמה נכונה והתאמה מלאה,

    אופנוע שמאד מוצלח עבור אחד, יחשב כסיוט אצל האחר, וכשאתה נכנס עם S1000XR לסיבוב מתאים ברביעי במקום בשלישי אם אתה
    יודע מה אתה עושה לא תהיה לך שום בעיה כי יש לך מספיק סוסים למשימה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני רחוק מלהיות טכנולוג, מתרגם מנתונים טכניים למציאות, או רוכב מקצועי, ובדיוק בגלל זה קל לי להגדיר תחושה הרגשה או הנאה.
    כשאני מדבר על התאמת האופנוע לרוכב ולא קנייה ספונטנית על פי נתונים או גחמה, בדיוק על זה אני מדבר.

    ה-VMAX עיצב בי תרבות רכיבה אחת, הורסיס אחרת, רחוקה מאד מסגנון הרכיבה שלי על ה- BMW R100RS העתיק שלי.

    עכשיו כמי שרכב על רוב סוגי המנועים החל מ-50CC ועד 1700CC לכל אופנוע יש את הסיפור שלו, אגב לא כל אופנוע אפילו זהה
    בתוצרת ובדגם מגיב אותו הדבר, ויש את ההתאמה לרוכב, רוב הרוכבים כאן אם יקבלו ליד אופנוע GP מקצועי או שיתרסקו בסיבוב
    הראשון או יפרשו מיד, זה אופנוע למקצוענים בלבד, אופנועים אחרים ידידותיים וסלחנים, דרישות הרוכב משתנות מאחד לאחד, גם היכולות
    התובנות, הפיזיולוגיה של הרוכב, כל אלה מצריכים בחירה חכמה נכונה והתאמה מלאה,

    אופנוע שמאד מוצלח עבור אחד, יחשב כסיוט אצל האחר, וכשאתה נכנס עם S1000XR לסיבוב מתאים ברביעי במקום בשלישי אם אתה
    יודע מה אתה עושה לא תהיה לך שום בעיה כי יש לך מספיק סוסים למשימה.
    אתה טועה, גם 200 כח סוס לא יבטיחו לך שהאופנוע יוכל להשתגר בהילוך רביעי מסל"ד נמוך.

אשכולות דומים

  1. 5 קטנועי 125 סמ"ק במבחן דרכים – בחזרה לקמפוס
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20-11-2019, 03:58
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 00:09
  3. אופנועים על נת"צים - האמנם?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-04-2018, 14:32
  4. בחזרה לשטח - הרהורים בבחירת הכלי המתאים
    על ידי Oznik בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 09:17
  5. "שיחזור" חוות דעת על אופנועים
    על ידי roNiNinja636 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 10:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO