רק תיקון.
רוכבים צעירים אולי *חושבים* שזה יותר זול מלהחזיק רכב....
רק תיקון.
רוכבים צעירים אולי *חושבים* שזה יותר זול מלהחזיק רכב....
כמה עולים טיפולים שוטפים, כפי שפורסמו ע"י היבואן לאופנוע "ממוצע" (נגיד, MT-07 או SV650) על פני 50 אלף ק"מ - וכמה עולים לרכב ממוצע (נגיד- טיוטה קורולה)?
הבדל של אלפי שקלים לטובת הרכב.
כמה עולים צמיגים לטרייסר 700 (רמז - בממוצע 2000 שקל ל-20-25 אלף ק"מ) וכמה עולים צמיגים למשפחתית (רמז - בין 800 ל-1500 ל-70 אלף ק"מ)?
מה עם עלויות שאין להן מקבילה ברכב (שרשרת/גלגל"ש - בממוצע 1200 שקל ל-20-25 אלף ק"מ).
בקיצור - אלא אם אתה מחשב ירידת ערך (שתהיה מן הסתם גבוהה יותר ברכב של 130 אלף שקל, ולא באופנוע של 50-60 אלף שקל), אז רכב הרבה יותר זול לאחזקה.
אם נכניס את ירידת הערך, כנראה נגיע למצב של בערך "ראש בראש".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
באופנועים אתה בהחלט מבין, מה שאי אפשר להגיד על חישובי אחזקת רכב שלך.
ירידת ערך זה מרכיב עיקרי בהוצאות, שני - דלק, שלישי - ביטוחים ותיקונים. אז נכון, אתה חוסך 800₪ על צמיגים פעם בשלוש שנים. עכשיו נחשב גם עלות ווישרים? אגרת רישוי?
לא. אתה רוצה להשוות - תשווה חדש מול חדש ובאותה קטגוריה.
אתה מבין שקורולה עולה מ-2.5 יותר מ-MT07? אתה מבין ש-07 זה לא אופנוע ממוצע? תחשוב יותר בכיוון של 500 של הונדה ומטה. לפי נתוני מכירות מפורסמות כאן מדי שנה.
כן, אופנוע זול - אבל למשפחה ממוצעת יש 2.5 ילדים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לי סוזוקי בלאנו ידנית 2017 נקנתה חדשה מהחברה בינואר 2017, הרכב נסע 108000 ק"מ.
חוץ מטיפולים שוטפים כל 20K בפחות מ-1000 ש"ח לטיפול והחלפת מחזיר שמן במסגרת אחריות אחרי 80K
שום הוצאה. החלפתי ווישרים ושתי נורות אור דרך למען האמת.
צמיגים אחוריים מקוריים, את הקדמיים החלפתי כי מישהו לא אהב את החניה של השכנים ודקר כמה מכוניות.
צריכת דלק נמוכה ביטוח קבוצתי. הרבה פחות מההוצאות של האופנוע.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!