ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
אופנוע ״ממוצע״ עולה 50000₪ חדש. לוקח פחות דלק וטיפולים זולים יותר. רכב ״ממוצע״ עולה פי 2 לפחות. ולוקח יותר דלק.
בקטנועים הבדל עוד יותר משמעותי.
אתה יכול להגיד שרכב שימושי יותר, אבל אופנוע בוודאות יותר זול.


Sent from my iPhone using Tapatalk

כמה עולים טיפולים שוטפים, כפי שפורסמו ע"י היבואן לאופנוע "ממוצע" (נגיד, MT-07 או SV650) על פני 50 אלף ק"מ - וכמה עולים לרכב ממוצע (נגיד- טיוטה קורולה)?
הבדל של אלפי שקלים לטובת הרכב.
כמה עולים צמיגים לטרייסר 700 (רמז - בממוצע 2000 שקל ל-20-25 אלף ק"מ) וכמה עולים צמיגים למשפחתית (רמז - בין 800 ל-1500 ל-70 אלף ק"מ)?
מה עם עלויות שאין להן מקבילה ברכב (שרשרת/גלגל"ש - בממוצע 1200 שקל ל-20-25 אלף ק"מ).

בקיצור - אלא אם אתה מחשב ירידת ערך (שתהיה מן הסתם גבוהה יותר ברכב של 130 אלף שקל, ולא באופנוע של 50-60 אלף שקל), אז רכב הרבה יותר זול לאחזקה.
אם נכניס את ירידת הערך, כנראה נגיע למצב של בערך "ראש בראש".