ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
כמה עולים טיפולים שוטפים, כפי שפורסמו ע"י היבואן לאופנוע "ממוצע" (נגיד, MT-07 או SV650) על פני 50 אלף ק"מ - וכמה עולים לרכב ממוצע (נגיד- טיוטה קורולה)?
הבדל של אלפי שקלים לטובת הרכב.
כמה עולים צמיגים לטרייסר 700 (רמז - בממוצע 2000 שקל ל-20-25 אלף ק"מ) וכמה עולים צמיגים למשפחתית (רמז - בין 800 ל-1500 ל-70 אלף ק"מ)?
מה עם עלויות שאין להן מקבילה ברכב (שרשרת/גלגל"ש - בממוצע 1200 שקל ל-20-25 אלף ק"מ).

בקיצור - אלא אם אתה מחשב ירידת ערך (שתהיה מן הסתם גבוהה יותר ברכב של 130 אלף שקל, ולא באופנוע של 50-60 אלף שקל), אז רכב הרבה יותר זול לאחזקה.
אם נכניס את ירידת הערך, כנראה נגיע למצב של בערך "ראש בראש".
יש לי סוזוקי בלאנו ידנית 2017 נקנתה חדשה מהחברה בינואר 2017, הרכב נסע 108000 ק"מ.
חוץ מטיפולים שוטפים כל 20K בפחות מ-1000 ש"ח לטיפול והחלפת מחזיר שמן במסגרת אחריות אחרי 80K
שום הוצאה. החלפתי ווישרים ושתי נורות אור דרך למען האמת.
צמיגים אחוריים מקוריים, את הקדמיים החלפתי כי מישהו לא אהב את החניה של השכנים ודקר כמה מכוניות.
צריכת דלק נמוכה ביטוח קבוצתי. הרבה פחות מההוצאות של האופנוע.