בודקים שמן על קר בבוקר או שאפשר אחרי נסיעה ואז לחכות חצי שעה שהשמן ירד ולבדוק? אף פעם לא בדקתי קר בבוקר תמיד בדקתי אחרי נסיעה של 20 דק חיכיתי חצי שעה ואז בדקתי זה בסדר?
בודקים שמן על קר בבוקר או שאפשר אחרי נסיעה ואז לחכות חצי שעה שהשמן ירד ולבדוק? אף פעם לא בדקתי קר בבוקר תמיד בדקתי אחרי נסיעה של 20 דק חיכיתי חצי שעה ואז בדקתי זה בסדר?
הכי נכון זה לפי הוראות יצרן. מה כתוב בספר רכב שלך?
ברוב הקטנועים ההבדל בין מנוע קר למנוע שעמד חצי שעה יהיה זניח.
מה שיותר חשוב הוא האם מודדים מפקק מוברג עד הסוף, או מפקק שלא מוברג (בהנחה ואין חלונית). גם כאן- נחש מה? יהיה כתוב לך בספר הרכב.
רשום להתניע 2-3 דקות ואז לחכות כמה דקות ולבדוק ולא לא מבריגים אצלי עד הסוף אבל כל השנתיים האלו שהקטנוע אצלי בדקתי אחרי נסיעה ושהוא עומד חצי שעה
אני לא יודע איזה הקטנוע יש לך. התיאור שרשמת מתאים לאופנוע עם עוקה יבשה.
דאון טאון 350
הכי מדויק לפי היצרן.
במציאות ברוב הקטנועים לא תהיה שום בעיה אם תבדוק על מנוע קר.
בלי התנעה בכלל וגם המנוע יהיה יותר זריז.
תבדוק אחרי לילה בשביל להיות בטוח.
אוקיי אני יבדוק את זה אבל נגיד בגלל בדיקת שמן שגויה הייתי נוסע תמיד עם חוסר של 150-200 מל שמן יש נזק? אני מדבר על תקופה של שנה וחצי הקטנוע בכללי מכיל 1.7 ליטר טיפה פחות
תלוי.
יש מנועים שבהם הקראנק זורק שמן לבוכנה ואז הדיוק של המפלס חשוב.
ונגיד זה אצלי ככה מה זה יכול לעשות? לגרום לשחיקה גדולה יותר פשוט?
בדוק? 150 מל בערך לא קריטי?
זה לא 150 מ"ל וגם במוסך היבואן אמרו לי לבדוק רגיל.
מה זאת אומרת לא 150 מל? אני הרגע הוספתי בערך 150 מל והמדיד פול