בואו שניה נעצור. בקטנועים, לרוב, כמות השמן לא גדולה. עבודה עם חוסר בשמן יכולה לגרום להרעבה. לכל קטנוע יש את שיטת המדידה שלו. היא רשומה בספר הרכב וכך צריך למדוד ולא לשחק עם זה.
ספציפית בדאון טאון אני מדדתי בשתי השיטות (אחרי הנעה ומנוחה של כמה דקות, או אחרי שהקטנוע עמד הרבה), ולא ראיתי הבדל גדול מדי, לכן רשמתי לבחור את שרשמתי.
לפות"ש, היום תמדוד פעמיים. פעם ראשונה על הבוקר, ופעם שניה אחרי שהנעת לכמה דקות כיבית, וחיכית כמה דקות. תראה מה ההבדלים על המדיד וחזור לספר לנו.
הקפד שהמדיד מיושר על הפתח כי זה עלול לגרום לסטיה. הרבה מכונאים שאני מכיר נותניםחצי הברגה כדי לוודא את זה, וגם כדי "לצבוע את המדיד" מכל הכיוונים, במדידים שהולכים באלכסון.