הכל יכול להיות, יש לא מעט אופנועים שלא באמת דורשים כיוון שסתומים עד ל-80 אלף ק"מ, גם אם בספר כתוב לבדוק בחצי מהקילומטראז' הזה. מכונאים מנוסים לרוב מכירים את הכלים שהם עובדים עליהם קבוע, ויכולים להמליץ ללקוח שהכלי שלו כבר יצא מאחריות להמתין עם הבדיקה היקרה לקילומטראז' שבו סביר שיהיה צורך אמיתי בכיוונון.
עם זאת, מניסיוני האישי, זה תופס בעיקר לאופנועים כבדים ולא לקטנועים. 42 אלף ק"מ זה לא מעט בשביל קטנוע שמנועו עובד בד"כ בצורה מאומצת.
אז... כל עוד המכונאי שלך בדק את המרווחים ומצא אותם תקינים - הכל טוב.
הניחוש הפרוע שלי הוא שהמרווחים לא נמדדו, אלא פשוט נאמר לך ש"לא צריך לכוון" כי "השסתומים לא דופקים". אם זה המצב, אז או שהמכונאי שלך מכיר היטב את הדגם הספציפי (אני לא מכיר ולא יכול לחוות דעה), או ש... הוא טועה בזה שהוא מסתמך על נקישות מהשסתומים (שמעידות על מרווח גדול מדי, אבל לא נשמעות דווקא כשהמרווח קטן מדי, מה שמזיק הרבה יותר למנוע).