כבד מדי - זה סובייקטיבי. הדרך להבין מה כבד מדי בשבילך זה למדוד. אם את מרגישה שתדעי להיסתדר עם המשקל והגודל, אז זה לא כבד מדי.
מה בסיסי מדי ואיטי - תוכלי להבין מקריאה של מבחני דרכים, בדרך כלל מציינים שם את המהירות המירבית. הייתי אומר שאם את רוצה לנסוע גם בבין-עירוני, ותרי מראש על קטנועים שלא מסוגלים להגיע ל-105-110 קמ"ש אמיתיים (לרוב השעון מזייף כ-5-10 קמ"ש כלפי מעלה).
מבחינת הספקים - הכלים החלשים בקטגוריה מפיקים כ-8 כ"ס, החזקים עומדים ברף העליון שמותר לקטגוריה - 14.6. אלה שמעניינים אותך (כמו שאמרנו - שיגיעו ל-110) הם כנראה כלים עם 12 כ"ס ומעלה.
בנימה אישית: זה פחות משנה איזה קטנוע בדיוק את תקני, כל עוד לא תעשי קניה מטופשת.
NMAX, PCX, ג'וירייד, MEDLEY ועוד רבים וטובים יעשו לך עבודה טובה ואפילו הנאה מסויימת בשימוש. אם זה הקטנוע הראשון - את תאהבי אותו, גם אם זה לא הדגם הכי מוצלח מבין כל האופציות שהיו לך.
מטופש במקרה שלך זה לקנות את אחד הקטנועים העירוניים שלא מסוגלים להתמודד עם כביש פתוח (הונדה ויז'ן למשל, שעליו הייתי ממליץ לך אילו היית רוכבת רק בתוך העיר) או קטנוע שיאיים עליך במימדים שלו (זה סובייקטיבי, ואני לא מכיר אותך אישית. יכול להיות שאין קטנוע 125 כזה, ויכול להיות כל קטנועי המנהלים יתפסו אצלך ככאלה. את צריכה למדוד כדי להבין).
וכן, אני מצטרף להמלצה להוציא רישיון מתאים ולרכוש 250. אמנם אלה כלים מעט גדולים וכבדים יותר, אבל זה מוריד לגמרי את הספק בנוגע לשימוש בין-עירוני.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה
