בהארלי דיווידסון עובדים על מערכת ג'יירו ממוחשבת שתמנע נפילה של האופנוע במהירויות נמוכות ותמרונים; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a4%d7...9%d7%a7%d7%9c/
בהארלי דיווידסון עובדים על מערכת ג'יירו ממוחשבת שתמנע נפילה של האופנוע במהירויות נמוכות ותמרונים; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a4%d7...9%d7%a7%d7%9c/
הונדה הציגו סרטון של משהו דומה לפני אי אילו שנים, וגם אז דובר על זה שזה משהו שכבר היה קודם.
לא עדיף גלגלי עזר מתקפלים אוטומטית.
נראה לי פחות מורכב ועם הממדים של הארלי גם יתפסו פחות מקום אם ההדראוליקה תשב במזוודת צד.
harley aviation
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בעיקרון אתה צודק.
הבעיה היא שאף אחד לא רוצה לרכב על אופנוע עם גלגלי עזר. ובהרלי , המראה זה הכל.
לכן יעדיפו מנגנון מסובך ונסתר בארגז ולא משהו פשוט אבל חיצוני.
ראה את שילדת ה Softail , שמצליחה כבר משנת 1984.
סיבוך של התקנת בולם אחורי מתחת לתיבת ההילוכים , פחות יעיל ונוח מהמיקום הסטנדרטי, אבל מוכר המון
Sent from...
חשבתי על זה.
משאבה הידאולית ניתן למקם כמעט בכל מקום באופנוע..
גלגלי העזר יחוברו לטלסקופים הדראוליים בארגזי הצד וירדו בקן ישר לכביש בדומה למייצבים של מחפרון או משאיות מנוף ( ניתן לעשות בוכנה בתוך בוכנה בדומה לאנטנה ואז הן לא מצריכות מקום רב בארגז ) כך שלמעשה הגלגלים יהיו נסתרים והמראה להערכתי לא צריך להפגע ובנוסף ישאר מקום לאכסון.
בפועל זה גם פותר את נושא ג'ק הצד או אמצע.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מתקן דומה קיים בסירות כדי לבטל את התנודות של הסירה בגלל גלים
Novotechnik-Seakeeper-Gyro-7001.jpg
דבר כבד ומיותר, למי שיש בעיית שיווי משקל קונה את זה, עובד בכל מהירות
2020-harley-davidson-cvo-tri-glide.jpg
זה מסתדר עם האמירה שקהל הלקוחות של הארלי הולך ומזדקן/נעלם.
תשמע אני שייך לדור הנ"ל
שוולוו או רכב אמריקאי היו נחשבים סמל סטטוס.
שהעם היה חולם על 1600 אוטומט
שהונדה 50 שחורה הייתה משאת נפשם של הצעירים
שהתחילו את דרכם על ג'ילרה גרלי דרבי וברי במזל על זוקי ER50 או במקרה הטוב TS50X.
והארלי או גוצי היו כוחות בטחון
ואנחנו עדיין כאן ל40 שנה הקרובות לפחות
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
המשקיעים לא מאמינים לי שהתחום המוטורי שצפוי לצמיחה המשמעותית ביותר בעשורים הקרובים הוא קלנועיות ספורטיביות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
כל עוד אפשר לעשות לקלנועית ls swap, אני בעד.
או סתם להתנייד על כסא הבר החביב עליך.
https://youtu.be/SWRckIMingk
Sent from...
נערך לאחרונה על ידי YaronNahum; 12-06-2020 בשעה 14:12.
כי דיברנו על הארליסט מזדקן שרוצה להמשיך לרכוב.
בגדול (במקרה שלי לפחות) הייתי מעדיף את המייצבים פרי מוחי הקודח מאשר הג'יירוסקופ מהסיבה העקרית שהם פעילים גם כשהאופנוע כבוי.
וכן לא רואה סיבה למה לא לדחוף לקלנועית מנוע בנזין
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI