עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: האם שוק יד שניה מת לגמרי?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    דניאל, מציע לשקול שירות חדש לבעיה שלדעתי די נפוצה.
    דנה מתקשה למכור אופנוע שלא דרך סוכנות.
    יוסי רוצה לשדרג אופנוע קיים לדגם של דנה אבל כדי לממן את העיסקה הוא צריך קודם למכור את שלו.
    הסוכנות שלא נחשבת "יד" רוכשת את האופנוע של דנה, מוכרת ליוסי שמעמיד את הכלי שלו בסוכנות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    33
    מחיר הגיוני נמכר מהר
    הרוב זבל שמחפשים איך להשתמש בכלי בחינם ומנסים למכור במחיר שקנו אם לא יותר..

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בהשוואה לסוחרי רכבים, סוכניות הדו גלגלי נהנות מתדמית הרבה יותר חיובית. כמובן שכמו בכל דבר, יש ויש.
    על סמך מה אתה אומר את זה?
    להגיד את זה שוב לא מבסס את הטענה שלך.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לדעתי, אחרי שאופנועים חדשים בנפחים נמוכים ובנפחי הביניים נהיו זולים משמעותית ממה שהיה כאן לפני עשור - יותר ויותר אנשים קונים חדש, ויש בזה המון היגיון.
    אופנוע, כידוע, לא משתבח עם השנים. דעתי היא, שמחיר המחירון קיים בעיקר כדי לספק אומדן לשמאים שמטפלים במקרי תאונות, ולא מייצג את המחירים בשוק הפרטי.
    אחרת, נוצר מצב אידיוטי. אנסה להמחיש בדוגמה:
    דיוק 390 חדש עולה 36K. אפשר למצוא אופנוע עם יד יבואן ב-30K, ולהיות 100% בטוח שאף אחד לא הרס אותו לפניך ולקבל אחריות למקרה של בעיית יצור.

    דיוק 390 בן שנתיים, שהספיק לעשות 10-20 אלף ק"מ, צבר בלאים כאלה ואחרים, נאנס (מי לא אונס אותם?) - מקבל לפי המחירון ירידת ערך של 30% ממחירו כחדש (נניח, לא בדקתי) בשנתיים האלה. זה קובע שמחירו של דיוק 2018 כזה הוא 25 אלף שקל.
    כמה קמצן ומטומטם צריך להיות, כדי "לחסוך" 5 אלף שקל, ובתמורה לקבל אופנוע ללא אחריות, עם יד נוספת, בלאים כאלה ואחרים וכמעט בוודאת - היסטוריה של רכיבה על המנתק?
    וזה עוד לפני שמזכירים תנאי תשלום נוחים שסוכנות יכולה לעשות.
    מה גם, שאיכות הכלים האלה יורדת עם השנים, ומי שקונה דיוק 390 כנראה לא מצפה ממנו להאריך ימים כמו שציפו רוכשי GS500 בשנות ה-90. וזאת עוד סיבה לקנות אופנוע כמה שיותר חדש.
    לכן, מחירי השוק הריאליים נמוכים בהרבה מהמחירון - גם כשמדובר בכלים שמורים. יש אופנועים ששומרים יותר על הערך ומבוקשים גם עם כמה עשרות אלפי ק"מ (לרוב דגמים שיצא להם שם של אמינות מופלגת - כמו הויסטרום למשל). יש דגמים שהם "לא בשר ולא דג" (כמו ה-Z650/נינג'ה 650), ושם פשוט ההיצע עולה על הביקוש, ורק מי שמציע עסקה משתלמת מאוד מוכר.
    המשבר שפוקד אותנו רק מחמיר את המצב.

    אני רק בעד שמחירי הכלים המשומשים יהיו ברצפה - כי זה יאפשר לרוכבים שהפרוטה לא מצויה בכיסם לרכוש אופנוע בזול.
    המצב כרגע עדיף על מה שהיה כשהתחלתי לרכב לפני עשור:
    או שיש לך 45K לנינג'ה 250 (האופנוע הכי טוב בקטגוריית A1)...
    או שיש לך 35K ואתה קונה יוסאנג חדש.
    או שיש לך 20K - ואתה קונה נינג'ה מפורק, או שאתה קונה יוסאנג די חי.

    לי היה 15K לאופנוע + ציוד.
    האופציות העיקריות שלי היו GPX/דיוורז'ן 400 בני כמעט 20 עם 10-20 ידיים, אחרי תאונות רבות ובמצב תחזוקה ירוד פחות או יותר.
    יש בכלל מקום להשוות את זה למבחר הכלים המשומשים שאפשר לקנות היום בתקציב הזה?
    הכי מסכים איתך בעולם
    חבר רצה לקנות לktm בתקציב מוגבל, הייתי בשוק שktm בן שנתיים מוזיל לך 6k מההצעה שהוא קיבל מהיבואן אחרי מיקוח
    ברור שזה לא משתלם ועדיף חדש

    העניין הוא שצריך להבין שקטנוע/אופנוע נשחטים במחירון
    אם תלך לטרייד אין ישחטו אותך, ואם תמכור ביד 2 ותצפה למכור בפרק זמן סביר תבין שיורידו לך מהמחירון המנותק
    אחרת תעשה פרימיום ליד2 ותחכה עשורים

  5. #20
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    דניאל, מציע לשקול שירות חדש לבעיה שלדעתי די נפוצה.
    דנה מתקשה למכור אופנוע שלא דרך סוכנות.
    יוסי רוצה לשדרג אופנוע קיים לדגם של דנה אבל כדי לממן את העיסקה הוא צריך קודם למכור את שלו.
    הסוכנות שלא נחשבת "יד" רוכשת את האופנוע של דנה, מוכרת ליוסי שמעמיד את הכלי שלו בסוכנות.
    דנה יכולה לעשות תיווך, זה קיים במקומות מסוימים.
    יוסי יכול לקנות את הכלי של דנה מהסוכנות, בתשלומים, ולמכור לסוכנות את הכלי שלו.
    זה קיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    על סמך מה אתה אומר את זה?
    להגיד את זה שוב לא מבסס את הטענה שלך.
    צודק, הנתון לא סטטיסטי, תקרא לזה תחושת בטן \ ניסיון בענף \ היכרות עם הנפשות הפועלות וכו'.

    ציטוט נכתב במקור על ידי West צפיה בהודעה
    הכי מסכים איתך בעולם
    חבר רצה לקנות לktm בתקציב מוגבל, הייתי בשוק שktm בן שנתיים מוזיל לך 6k מההצעה שהוא קיבל מהיבואן אחרי מיקוח
    ברור שזה לא משתלם ועדיף חדש

    העניין הוא שצריך להבין שקטנוע/אופנוע נשחטים במחירון
    אם תלך לטרייד אין ישחטו אותך, ואם תמכור ביד 2 ותצפה למכור בפרק זמן סביר תבין שיורידו לך מהמחירון המנותק
    אחרת תעשה פרימיום ליד2 ותחכה עשורים
    ושוב, כמו שאמרתי מניסיוני, אופנוע של 30 אש"ח במחיר זול ב6K מחדש, סחורה מעולה.
    אופנוע של 100K במחיר זול ב25K מחדש, סחורה ככה ככה.
    זה עניין של קהל היעד, לסטודנט התפרן 6000 ש"ח זה המון, ולבעל המקצוע החופשי הרוכש אופנוע ב100 אלף, מכניס על העסק מוציא חשבונית וכסף זה לא מטרד, 25K חיסכון מול חדש, זה לא דיל. זאת המציאות.

    זה נחמד להגיד שבטרייד אין שוחטים, וזה לא תמיד נכון, זה מאוד תלוי בכלי ובמצבו, רוצה דוגמא חיה? רכשתי היום במוו gs800 וזיכיתי מעל מחירון. הפסקתי לספור את הפעמים שנתתי זיכוי של מחירון לדגמים עם תנועה מהירה.
    ונתמקד רגע במשפט "טרייד אין שוחט", אני לא שומע שאנשים שמנסים למכור בפרטי מקבלים הצעות הגונות, אז המצב לא כזה מזהיר בחוץ.

    יש לי מנהג כבר שנים, לקוח שעושה טרייד אין לאופנוע חדש לו הוא ימתין כ-7 ימי עסקים, אני מציע לו במהלך ה- 7 ימים להעלות מודעה של הכלי שלו, במידה ויימכר, הוא גם יקבל ממני הנחת מזומן על הכלי החדש, ואולי אפילו ימכור את הכלי שלו ביותר ממה שהצעתי, ככה הוא ירוויח כפליים, גם מכר את שלו ביותר כסף, וגם הרוויח הנחה בעסקה.
    ב100% מהפעמים האופנוע נכנס בסוף לטרייד. מפתיע? ממש לא.

    דוגמא חיה? קבל,
    לקוח עם הונדה (מדגם סחיר דווקא) קיבל ממני זיכוי של 33K כאשר המחירון בזמנו עמד על 40K, קצת עשה קונצים כי ציפה ליותר, אבל לבסוף הסכים על העסקה.
    אני כמנהגי נוהג יש לנו שבוע לקבלת הכלי החדש, הוא אמר שהכלי שלו שווה לפחות 36K בשוק החופשי, אני מציע לו לפרסם ב36K, ואם יצליח למכור אעשה לו הנחת מזומן נוספת בסך 2K.
    חיסכון ללקוח אם מכר לבדו? 5K. לא מעט כסף לחסוך בשבוע, בתיאוריה.

    מנחש מה קרה בסוף? הכלי נכנס לטרייד. גם השיחה וחצי שהוא קיבל בשבוע הזה (ושוב, הונדה סחירה, לא איזה כלי אספנות נדיר) הייתה עם הצעה שנעה בין 25-28. השוק הפרטי נשלט ע"י קונים והם הכל חוץ ממתלהבים לשלם מחירון או מחיר שוק.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בהשוואה לסוחרי רכבים, סוכניות הדו גלגלי נהנות מתדמית הרבה יותר חיובית. כמובן שכמו בכל דבר, יש ויש.
    זה נכון אבל באמת אתה בכלל נכנס להשוואה מול האוכלי נבלות האלה שנקראים 'סוחרי רכבים'?

    אני חושב שדווקא בגלל שאתם כביכול באותה קטגוריה אנשים נמנעים מסוכנויות דו גלגלי, כי הם בטוחים שיז**נו אותם, כמו שסוחרי רכב מז**נים את כל מי שנכנס למגרש אלא אם זה בן משפחה דרגה ראשונה (וגם זה בספק).

    מי שמנסה למכור נבלות במחיר גבוהה שינסה בשוק הפרטי. שם אולי יצליח לדוג את ה'פראייר'. מי שיש לו כלי טוב בדר"כ יהנה ואף יופתע משירות שיכולה להציע לו סוכנות דו גלגלי.
    וכן, אנשים יקרים- ניתן להגיע למצב של winwin לכולם. זה מה שהישראלי לא מבין. הישראלי תמיד חושב "אם הוא מרוויח אז מי מפסיד"?

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בעקרון את הסטיגמה הגרוע של סוחרי הרכב הם הרוויחו ביושר.

    אומנם לא כולם כאלו אבל בהחלט צריך להיות ערני בעמידה מולם.

    לא מעט מהם ישחטו את המוכר במחיר על הכלי שהוא מוכר כי הוא על הפנים וכשימכרו אותו הם יביאו מציאה במצב חרא מצויין.

    עברתי את זה בסוכנות נחשבת עם הGTR (ביצעתי ישור קו אטומי ) שם בטמטומי גם בדקתי אותו אצל מלך הבודקים שאת שמו לא נזכיר ו"הוא לא קשור" למוסך ממנו הוא שוכר ליפט.
    פחות משבועיים אחרי חבר רכש אצלם GTR אחר שעמד אצלם וגם נכווה.

    בקיצור למעט אופנוע חדש או יד שנייה עם מעט קילומטרים ( גם אז חשוב לבדוק ב12 עיינים) לא כדאי להתקרב לסוחרים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. מכה קטנה בקסדה חדשה לגמרי
    על ידי Danielmein בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-09-2019, 15:16
  2. קניה של אגזוז (פול סיסטם) מאמריקה בלי תקן eu אבל דרך אמאזון
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-06-2017, 14:38
  3. דף הבית ״ התפזר לגמרי ״
    על ידי Yos בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 16:33
  4. החלפת אגזוז ב gpz 500 (שונה לגמרי)
    על ידי hagaigai בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-09-2016, 16:31
  5. אם כבר אוף טופיק... אז לגמרי (חוות דעת / מעט נחת)
    על ידי Eli-ad Nimo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 01:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO