לא מדוייק. ב-2006 (אם אני זוכר נכון) הפכו את זה ל"עד 33 כ"ס", ורק באמצע העשור האחרון עדכנו ל-47 כ"ס, מה גם שהמון יצרנים ויבואנים התחילו לספק יותר ויותר כלים מוגבלים/כלים שמתאימים לרשיון, לדוגמא ה-VN900 שבשנותיו האחרונות הגיע עם 47 כ"ס ברשיון ולא 53, או כלים נוסח משפחת ה-500 של הונדה שנבנתה במיוחד בשביל תקנות הרישוי האירופאיות.
בשורה התחתונה, יש היצע ענק לרוכבים שלא מחפשים ביצועי קצה בקטגוריית A1, ולא מעט רוכבים מרוצים מהמבחר ולא מחפשים לעלות הלאה לדרגת הרשיון הבאה.