ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
הרבה יותר הגיוני להתאמץ ולחפש MT-09 משומש כדי לחסוך 20-30 אלף ש"ח ממחירו כחדש - מאשר לחפש דיוק 390 משומש כדי לחסוך 5-10 אלף ש"ח ממחירו כחדש.
.
עבור קהל היעד של ה- דיוק 390, 5k - 10k הם סכום לא מבוטל. ולכן על אף שנראה לך שאין הגיון ברכישה של כזה, המציאות מראה אחרת.
עבור מישהו שרוכש אופנוע בגזרת ה100K+ , ייתכן כי פער של 25K הם כן סכום מבוטל, והוא יעדיף לקרוע ניילונים. על אף שלדעתך מדובר בעסקה טובה למשומש שכזה.

מה שאני אומר מבוסס על ניסיוני בתחום הטרייד אין הדו גלגלי, סחירות של כלי גדול ויקר בפער של 20k -30k ממחירו של חדש היא נמוכה, סחירות של כלי ביניים בפער של 5K - 10K מחדש - כמו אש בשדה קוצים.

לגבי לקוח פרטי אל מול סוכנות, בעוד "סוחרים" בתחום הרכב סובלים מתדמית שלילת מאוד, דווקא סוכנויות הדו גלגלי נהנות מתדמית יחסית חיובית, מה שמאוד מקל על הלקוח להעדיף לבצע את העסקה בסוכנות ולא להתעסק במכירה \ קנייה בעצמו.

לא פעם אני נתקל בלקוחות שניסו למכור כלי במשך חודשים ארוכים, ואצלנו הוא לא מספיק להתקרר לפני שנמכר.
כשאתה מקבל כלי שעבר בדיקה, אחרי יישור קו, עם פריסת תשלומים נוחה, עם הטבות, עם "אמא ואבא", מטפלים לך בהעברת בעלות מעבירים לך את האזעקה, מטפלים בכל הניירת מסביב, ובנוסף לקחו ממך את הטוסטוס הישן במחיר מאוד קרוב למה שציפית לקבל עליו אחרי עמידה ממושכת בלוחות, שיחות באמצע הלילה עם אנשים הזויים שמנסים להוריד לך את המחיר לרצפה, פגישות עם אנשים מוזרים שבאים עם ה"דוד שמבין" שמסיק את מצבו של הכלי מכך שבעט בצמיג ואנשים קובעים איתך בדיקה באמצע יום עבודה ובסוף מבריזים, אז מה הפלא שאנשים מעדיפים את הנוחות של הטרייד אין.