כבר נהיה מגוחך ה KTM White Label הזה... מקווה שיתמחרו נמוך משמעותית ממה שמוכרים היום KTM והוסקוורנה, אחרת אין שום ערך מוסף באותו אופנוע עם פלסטיקה ושם שונה, זה לא תורם לתחרות, זה לא תורם לגיוון.
בגאס גאס שופכים אור על ליין אופנועי האנדורו שייחשף בקרוב: חושפים כי טאדי בלזוסיאק עובר לרכוב בשורות המותג ומציגים תמונות ראשונות של הכלים שמראות בבירור את הכיוון אליו הולך המותג; הפרטים המלאים והגלריה - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%92%d7%90%d7...9%d7%93%d7%9f/
![]()
כבר נהיה מגוחך ה KTM White Label הזה... מקווה שיתמחרו נמוך משמעותית ממה שמוכרים היום KTM והוסקוורנה, אחרת אין שום ערך מוסף באותו אופנוע עם פלסטיקה ושם שונה, זה לא תורם לתחרות, זה לא תורם לגיוון.
כנראה שהסוף של הגאס גאס הולך להיות דומה להוסאברג ז"ל..
לא, ממש לא.
ק.ט.מ קנו את גאס גאס לא כדי להעלים את המותג אלא כדי לאפשר ליין אופנועים נוסף מבית ק.ט.מ, עם הטכנולוגיה של ק.ט.מ - אבל עם לינקג' (לא PDS) ועם תג מחיר נמוך יותר משל ק.ט.מ / הוסקוורנה.
לפני כמה שנים ישבתי עם אחראי הפיתוח של תחום השלדות ומכלולי השלדות באופנועי האנדורו והמוטוקרוס של ק.ט.מ (היום הוא מנהל הפיתוח של כל תחום האנדורו והמוטוקרוס - כולל מנועים). הוא אמר לי באופן חד-משמעי, עם הבטחה, שאופנועי האנדורו של ק.ט.מ ימשיכו להיות עם PDS לנצח. שאלתי מה לגבי רוכבים שמעדיפים לינקג', והוא ענה תשובה שהבנתי מאוחר יותר: יהיה לנו אופנוע לכל לקוח ובכל תקציב. קצת אחרי כן ק.ט.מ קנו את הוסקוורנה, וכעת הם משלימים את הליין עם מותג גאס גאס, שיהיה הזול מבין הארבעה (ק.ט.מ סיקס-דייז, הוסקוורנה, ק.ט.מ רגיל, גאס גאס), וכאמור יגיע עם לינקג'.
הם מבינים עניין והם יודעים איך להשתלט על שוק האנדורו ולהכתיב קצב.
נקווה שכך יהיה,
כמו שאמרת יש להם כבר דגם עם לינקג' - האסקי
עם הגאס גאס הם רוצים להביא עוד דגם ביותר זול, השאלה על חשבון מה זה יהיה!
ההאסקי לא מגיע עם מכלולי קצה כך שאני מנסה להבין איפה יחסכו..
ימים יגידו 😎