תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: אופנוע דו שימושי ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    21

    אופנוע דו שימושי ראשון

    שלום לכולם,

    אשמח להמלצה לאופנוע דו שימושי כמה שיותר אמין וזול לאחזקה ואם ניתן בפשוטת יחסית לטפל ברובו או כולו לבד זה יהיה יתרון נוסף.

    אני מעדיף שיהיה כמה שיותר קרבי (במידת האפשר בכל זאת דו שימושי חח) עיקר השימוש בשטח יהיה למטרת שבילים קלים או קצת יותר מאתגרים אבל לא דרישות מקצועיות, מבחינה הנסיעה בכביש אני נוסע ביום סביב ה120 קילומטר עניין המהירות פחות חשוב אלא יותר עניין של נוחות הנסיעה.

    כמובן שמחפש כלי לא חדש והשאיפה לשנתון כמה שיותר חדש התקציב לכלי סביב ה20-25 אלף.
    האופציה הראשונה שעלתה לי לראש היא הdr650 עם שיפורים קלים כגון שיפור המושב והאביזרים הנוספים לנסיעה בשטח, מצד שני מבחינת בטיחותית לנסיעה בכביש הוא כנראה פחות יעיל אין abs.
    והאופנועים החדשים יותר לדוגמה קטגוריית הבייבי אדוונצ'ר יהיו יותר יעילים בכביש אך יהיו פחות קרביים.

    אם יש למישהו ניסיון עם סוגיה דומה או כל עזרה נוספת תהיה מבורכת מדובר באופנוע ראשון כמו שציינתי בכותרת.

    תודה

  2. #2
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    אתה מעלה דרישות שהן כמעט לא הגיוניות: גם 120 ק"מ בכביש בכל יום ושיהיה נוח, גם יכולות שטח, וגם מחיר נמוך. לא עולה לי בראש שום דבר כזה, מה שאומר שתצטרך להתפשר.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    גם אני חושב על DR650, והוא פשרה כואבת מכל הכיוונים.
    גם הנוחות בכביש לא מדהימה, וגם יכולת השטח רחוקה שנות אור מכלים מקצועיים (אם כי לשבילים מכל הסוגים הוא מתאים מאוד).
    מה שכן - הוא אמין ופשוט מאוד לאחזקה.
    עוד אופציות (תלוי במימדי הגוף ויכולת הרכיבה) הם טנרה 660 (הכי קרוב למה שאתה מבקש. אבל גדול וכבד, לא אידיאלי לדו"ש ראשון), CRF 250 RALLY (חסכוני, אבל חלש בכביש ולא יאפשר לך לשייט מעל 100-110) או הורסיס 300 (כנראה לא מתאים לשטח מעבר לשבילים באיכות סבירה).
    עוד אופציה זה הק.ט.מ אדוונצ'ר 390 החדש, שאמור לתת שילוב שמאוד קרוב למה שאתה מחפש. הבעיה שהם הגיעו לפני חודשים ספורים, ועולים 40K לפני תוספות/אביזרים/מיגונים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    21
    תודה, מטרת פתיחת האשכול הייתה לנסות למצוא כלי שינסה למלא כמה שיותר מהדרישות על ידי כמה שפחות צורך בהתפשרות, כיוון שיש לאנשים ניסיון רב פה בפורום אז הנושא עלה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    א. תעלה טיפה את התקציב ונראה לי שתוכל למצוא טנרה 660 שיתאים לדרישותיך.
    ב. מאיפה אתה בא? על מה רכבת קודם? יש לך מושג מה זה לעשות יום יום 120 ק"מ עם דו"ש מהסגנון הזה?
    לא אומר שזה לא אפשרי אבל לאחד זה יהיה נוח ואפילו כיף ולאחר זה ירגיש כעינוי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אם זה בתקציב ומתאים לך אז רויאל אנפילד הימליאן. זול לתחזוקה, ABS, יכולות שטח סבירות +, נוח. TREK
    אם אתה מעוניין ביותר שטח או כוח אז DR650\טנרה. אם זה יותר שבילים ושטח קל אז אולי VSTORM\TRK\CB500X ולהחליף ג'נטים מיצוקים לחישורים.

אשכולות דומים

  1. בחירת אופנוע דו שימושי ראשון
    על ידי Gil26 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 27-12-2020, 17:22
  2. אופנוע דו שימושי
    על ידי miki1571 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-11-2019, 15:21
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-03-2018, 11:45
  4. אופנוע דו-שימושי 125 סמ"ק
    על ידי OmerMoses בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-03-2017, 03:25
  5. מחפש אופנוע דו שימושי קטן נפח.
    על ידי חנןJeepolog בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 17:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO