תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: שיטות למבחן שליטה על אופנוע A1

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    6

    שיטות למבחן שליטה על אופנוע A1

    שלום

    1.אני רוצה לדעת מה סדר הפעולות שיש בטסט?

    2.אני התרגלתי כבר לנסוע במבחן היציבות בקו ישר על 7 קמש זאת אומרת קלאץ פתוח עד הסוף
    עכשיו המורה אומר זה לא טוב צריך 5 קמש וזה אומר שצריך לשחק עם הקלאץ חצי/מלא. 7 קמש זה מהר מידי וזה נפסל ובמהירות של 5 קמש אני מתחיל לזגזג
    עד עכשיו ב-7 קמש היה לי יותר קל מה נכון? ואיך אפשר לשמור על יציבות?

    3.המורה אומר שצריך לשחרר גז טיפה, ואז לפתוח קלאץ, וזה קשה. יותר קל לי לפתוח טיפה קלאץ, ואז גז והוא אומר שזה לא טוב
    למרות שבמצב הזה הרבה פעמים שאני נותן גז טיפה ועוזב ישר אז אני קופץ קצת קדימה למרות שאני משאיר את הקלאץ פתוח או על חצי לא יודע למה זה קורה

    4.אני מתקשה בשמיניות, בסיבוב אני מאבד טיפה איזון חושש ליפול, ואז מוריד את הרגל.
    התרגלתי לנסוע בשמיניות בקלאץ פתוח לגמרי זה בערך 7 קמש והייתי יותר יציב ופחות הורדתי רגל
    עכשיו המורה אומר זה לא מספיק צריך לנסוע לפחות 10 קמש בשמיניות עכשיו יותר קשה לי ואני מוריד את הרגל. הפרסות גם קשות אני עושה סיבוב רחב מידי
    סלאלום בקושי עשיתי לא לימד עדיין ובפעמים שעשיתי זה היה בסדר אבל בפרסה לחזור על הסלאלום היה לי קצת קשה
    איזה שיטות יש להצליח בכל הפעולות האלה שיהיה הכי קל לקלוט וליישם?

    5.דבר נוסף רציתי לדעת אם יש מסלול מפותל בטסט בצורת נחש? המורה טוען שכן אני לא ראיתי בשום מקום

    בכללי מה יותר עדיף כבר להוציא על אופנוע אוטומט או ידני?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    דבר ראשון, איזה שיעור אתה ואיפה אתה עושה את הטסט?

    1. קו איטי, סלאלום נחש שצריך לעבור תוך 7 שניות אם אני לא טועה, נתיבים (צריך לעבור רק עם גלגל קדמי גם תוך 7 שניות בערך), האצה על 25 קמ"ש ובלימה ואז לפחות 4 שמיניות,
    אחרי שהטסטסר יגיד לך לצאת מהשמיניות (הוא גם יכול לתת לך לעשות 8 שמיניות אם צריך) אז אתה יוצא לבחוץ למבחן קצר, שים לב שהם כנראה יירצו לעשות את זה מהר וייתנו לך כמה הוראות בבת אחת ולא כמו בשיעור שהכל איטי

    2. אתה פותח לאט לאט את הידית של הקלאץ' עד שאתה מרגיש ניתוק והאופנוע מתחיל לזוז לאט לאט, אחרי שהבנת איפה הנקודת ניתוק תסתכל לנקודה הכי רחוקה שיש ותשחק טיפה עם הקלאץ' אם צריך, תראה שתצליח עוד להיות על 3-4 קמ"ש וזה ירגיש לך בסדר

    3. לא יודע אם זה לא טוב אבל מה שאתה צריך לעשות כדיי שזה יעבוד זה ממש ממש בעדינות לתת על הגז ולשחרר את הקלאץ' לאט, אם למדת על ידני ברכב זה אמור להיות לך מוכר

    4. בשמיניות הטריק זה גם להסתכל לנקודה שאתה רוצה להגיע אליה ברגע שאתה מתחיל את הפרסה של השמינייה, גם לדעת איך להזיז את הגוף כדיי להטות את האופנוע וההכי חשוב זה לשחק עם הגז והקלאץ', ברגע שאתה תתאים את עצמך למהירות אתה תהיה יותר יציב ויהיה לך יותר קל לשחק עם השיווי משקל, כמובן שגם המבט זה מאוד חשוב כדיי להצליח את התרגיל הזה ובסוף זה גם ההכי כיף
    לא נראה לי כבר שצריך לעשות את הפרסה בסלאלום אבל כדי לעשות את הפרסה זה אותו טריק כמו בשמינייה, מבט לנקודה שאתה רוצה להגיע, קלאץ' בפנים והטייה של הגוף,
    כדי לעשות את הסלאלום בקלות צריך כשאתה בערך בכניסה בין הנקודות להכניס קלאץ' ולהטות את הגוף לפנייה
    השיטות שיש זה השיטות שהמורה מלמד, אין כזה דבר קל/קשה, תתן לזה קצת זמן ותראה שתצליח, להתאזר בסבלנות ולהתאמן להתאמן להתאמן

    5. המסלול שאתה מתאמן עליו של הטסט (הסדר שהזכרתי ב-1) זה מה שיש לך בטסט, המסלול המפותל זה בשביל ללמוד ממש על ההתחלה את הכלי

    6. תלוי מה אתה רוצה לעשות, אם אתה מתכנן לקנות קטנוע טימקס וזהו אז אוטומט, אם אתה מתכנן ליותר אז כמובן שעדיף ידני, לפי מה שאני מבין אתה עוד ממש בתחילת השיעורים, תתן לזה זמן ותראה שעוד מעט תקבל ביטחון על הכלי ותוכל לשלוט עליו בצורה ממש טובה ויהיה לך כיף

    בהצלחה!

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
    דבר ראשון, איזה שיעור אתה ואיפה אתה עושה את הטסט?

    1. קו איטי, סלאלום נחש שצריך לעבור תוך 7 שניות אם אני לא טועה, נתיבים (צריך לעבור רק עם גלגל קדמי גם תוך 7 שניות בערך), האצה על 25 קמ"ש ובלימה ואז לפחות 4 שמיניות,
    אחרי שהטסטסר יגיד לך לצאת מהשמיניות (הוא גם יכול לתת לך לעשות 8 שמיניות אם צריך) אז אתה יוצא לבחוץ למבחן קצר, שים לב שהם כנראה יירצו לעשות את זה מהר וייתנו לך כמה הוראות בבת אחת ולא כמו בשיעור שהכל איטי

    2. אתה פותח לאט לאט את הידית של הקלאץ' עד שאתה מרגיש ניתוק והאופנוע מתחיל לזוז לאט לאט, אחרי שהבנת איפה הנקודת ניתוק תסתכל לנקודה הכי רחוקה שיש ותשחק טיפה עם הקלאץ' אם צריך, תראה שתצליח עוד להיות על 3-4 קמ"ש וזה ירגיש לך בסדר

    3. לא יודע אם זה לא טוב אבל מה שאתה צריך לעשות כדיי שזה יעבוד זה ממש ממש בעדינות לתת על הגז ולשחרר את הקלאץ' לאט, אם למדת על ידני ברכב זה אמור להיות לך מוכר

    4. בשמיניות הטריק זה גם להסתכל לנקודה שאתה רוצה להגיע אליה ברגע שאתה מתחיל את הפרסה של השמינייה, גם לדעת איך להזיז את הגוף כדיי להטות את האופנוע וההכי חשוב זה לשחק עם הגז והקלאץ', ברגע שאתה תתאים את עצמך למהירות אתה תהיה יותר יציב ויהיה לך יותר קל לשחק עם השיווי משקל, כמובן שגם המבט זה מאוד חשוב כדיי להצליח את התרגיל הזה ובסוף זה גם ההכי כיף
    לא נראה לי כבר שצריך לעשות את הפרסה בסלאלום אבל כדי לעשות את הפרסה זה אותו טריק כמו בשמינייה, מבט לנקודה שאתה רוצה להגיע, קלאץ' בפנים והטייה של הגוף,
    כדי לעשות את הסלאלום בקלות צריך כשאתה בערך בכניסה בין הנקודות להכניס קלאץ' ולהטות את הגוף לפנייה
    השיטות שיש זה השיטות שהמורה מלמד, אין כזה דבר קל/קשה, תתן לזה קצת זמן ותראה שתצליח, להתאזר בסבלנות ולהתאמן להתאמן להתאמן

    5. המסלול שאתה מתאמן עליו של הטסט (הסדר שהזכרתי ב-1) זה מה שיש לך בטסט, המסלול המפותל זה בשביל ללמוד ממש על ההתחלה את הכלי

    6. תלוי מה אתה רוצה לעשות, אם אתה מתכנן לקנות קטנוע טימקס וזהו אז אוטומט, אם אתה מתכנן ליותר אז כמובן שעדיף ידני, לפי מה שאני מבין אתה עוד ממש בתחילת השיעורים, תתן לזה זמן ותראה שעוד מעט תקבל ביטחון על הכלי ותוכל לשלוט עליו בצורה ממש טובה ויהיה לך כיף

    בהצלחה!
    אני בשיעור 6, טסט בחולון

    אני הצלחתי בקו האיטי אבל עם קלאץ פתוח ואז מגיעים ל-7 קמש המורה אומר שזה לא טוב צריך 5 קמש ואז התחלתי לזגזג כי צריך לשחק עם הקלאץ
    השאלה אם זה קריטי או שאין בעיה להגיע ל 7 קמש בטסט

    אני יודע שבמכונית קודם מרימים את הרגל מהקלאץ ואז נותנים גז חוץ מזינוק בעלייה שצריך הפוך
    באופנוע המורה אומר שצריך לתת גז ואז לשחרר לאט את הקלאץ ואם רוצים לעצור אז עוזבים את הגז ולוחצים על הקלאץ ביחד
    אני התרגלתי כמו ברכב ועכשיו אני מסתבך עם זה נותן יותר מדי גז או עוזב את הקלאץ מהר מדי

    השמיניות זה הכי קשה ומעצבן, התחלתי לקלוט את הקטע. נסעתי עם קלאץ פתוח תמיד. בסיבוב של העיגול קצת קשה, מידי פעם חושש ליפול אז הורדתי את הרגל.
    הבעיה שעכשיו המורה אומר שאני לא נוסע מספיק מהר צריך 10 קמש לפחות (שזה אומר לתת גז) עם קלאץ פתוח מגיעים ל-7 קמש וזה לא מספיק אני מסתבך עם הגז בשמיניות
    השאלה אם יש שיטה שאפשר גם לנסוע מהר וגם לשמור על יציבות(ניסיתי את הפניית הגוף, להסתכל קדימה עדיין לא מספיק)
    ראיתי שיש כאלה שאומרים לנסוע על הילוך 2 שאלתי את המורה הוא אומר שלדעתו זה יהיה יותר קשה אז מה עדיף איזה עוד שיטות יש?

    סלאלום עשיתי לא הרבה בלי המורה עדיין הוא לא הראה לי איך לעשות בדיוק
    אבל יותר קל מהשמיניות השאלה אם יש שיטה גם פה שזה ילך בקלות כי לא נסעתי מהר בסלאלום אולי 7 קמש

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי formula1 צפיה בהודעה
    אני בשיעור 6, טסט בחולון

    אני הצלחתי בקו האיטי אבל עם קלאץ פתוח ואז מגיעים ל-7 קמש המורה אומר שזה לא טוב צריך 5 קמש ואז התחלתי לזגזג כי צריך לשחק עם הקלאץ
    השאלה אם זה קריטי או שאין בעיה להגיע ל 7 קמש בטסט

    אני יודע שבמכונית קודם מרימים את הרגל מהקלאץ ואז נותנים גז חוץ מזינוק בעלייה שצריך הפוך
    באופנוע המורה אומר שצריך לתת גז ואז לשחרר לאט את הקלאץ ואם רוצים לעצור אז עוזבים את הגז ולוחצים על הקלאץ ביחד
    אני התרגלתי כמו ברכב ועכשיו אני מסתבך עם זה נותן יותר מדי גז או עוזב את הקלאץ מהר מדי

    השמיניות זה הכי קשה ומעצבן, התחלתי לקלוט את הקטע. נסעתי עם קלאץ פתוח תמיד. בסיבוב של העיגול קצת קשה, מידי פעם חושש ליפול אז הורדתי את הרגל.
    הבעיה שעכשיו המורה אומר שאני לא נוסע מספיק מהר צריך 10 קמש לפחות (שזה אומר לתת גז) עם קלאץ פתוח מגיעים ל-7 קמש וזה לא מספיק אני מסתבך עם הגז בשמיניות
    השאלה אם יש שיטה שאפשר גם לנסוע מהר וגם לשמור על יציבות(ניסיתי את הפניית הגוף, להסתכל קדימה עדיין לא מספיק)
    ראיתי שיש כאלה שאומרים לנסוע על הילוך 2 שאלתי את המורה הוא אומר שלדעתו זה יהיה יותר קשה אז מה עדיף איזה עוד שיטות יש?

    סלאלום עשיתי לא הרבה בלי המורה עדיין הוא לא הראה לי איך לעשות בדיוק
    אבל יותר קל מהשמיניות השאלה אם יש שיטה גם פה שזה ילך בקלות כי לא נסעתי מהר בסלאלום אולי 7 קמש
    מה הסיכוי שאתה לומד אצל שלומי?
    אל תפחד לקחת יותר שיעורים ממה שצריך ואל תיבהל גם אם לא תעבור טסט ראשון, אבל יש לך עוד כמה שיעורים עד שתתחיל באמת לקלוט ואתה תהיה טוב

    כן זה קריטי המהירות כי המטרה זה לראות איך אתה נוסע איטי עם הכלי ואיך אתה שולט עליו, העקרון זה לתרגל, תדע להשתמש בניתוק של הקלאץ', להסתכל הכי רחוק שיש ותוך כמה זמן כבר בטבעי תוכל לרכב על אפילו פחות מ-5 קמ"ש

    תהיה עדין עם הגז כשאתה נותן אותו וכמור ברכב גם על הקלאץ' באיטיות, אתה נותן טיפה גז כדיי שמתי שאתה עוזב את הקלאץ' הכלי לא ייכבה ותצא יותר בזריזות,
    ולפי מה שאני יודע כדיי לעצור קודם כל צריך להיות עם הקלאץ' ורק אז להתחיל לבלום על 2 הבלמים (אבל יכולים לתקן אותי על זה, זה איך שלימדו אותי)
    ומה שאתה יודע ברכב עם הרגליים זה כמעט אותו הדבר רק עם הידיים

    הילוך ראשון, אתה נותן טיפה טיפה גז, מכניס קלאץ' כשאתה בא להיכנס לפרסה, מסובב את הראש כדיי לראות את האמצע של השמינייה וביציאה משחרר עוד טיפה עם הגז,
    לא להסתכל קדימה כי לשם תגיע, תמיד להסתכל לאיפה שאתה רוצה להגיע
    ברגע שאתה תהיה עם מהירות טובה תוכל להשכיב יותר בקלות את האופנוע, יהיה לך יותר יציבות עם האופנוע ותעשה את השמינייה בהצלחה
    לוקח זמן לקלוט את השמיניות אבל לא לדאוג זה יבוא לך

    הסלאלום זה פשוט לדעת מתי להכניס קלאץ', איך לתת גז ביציאה והתנוחת גוף שמטה את האופנוע
    אם זה עוזר לך תחשוב על המוטו GP (השוואה נהדרת ומדויקת אני יודע), תראה איך הם מטים את הגוף בפניות,
    אתה נכנס לתרגיל עם גז, בכניסה בין נקודות מכניס קלאץ' מטה את הגוף לצד שאתה צריך יוצא נותן גז וחלילה
    יש כאלו שייקח להם פחות זמן לקלוט ויש כאלו שייקח להם הרבה זמן לקלוט, הקטע זה לתרגל ולדעת לשלוט בקלאץ' ובגז,
    עוד מעט יהיה לך ביטחון עם הכלי ותראה שאתה תשכיב אותו יפה יפה
    (נ.ב אני גם רוכב חדש ככה שאם יש משהו לא בסדר עם מה שכתבתי תרגישו חופשי לתקן אותי, כתבתי הכל על סמך איך שלימדו אותי ומה שאני יודע)

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    מדי פעם הופיעו פה אנשים שקיבלו עצות גרועות מאוד מהמורים שלהם.
    במקרה שלך, המורה צודק בכל מה שהוא טוען.

    בקו ישר אתה צריך להיות על 5-6 קמ"ש. הבוחן רוצה לראות שאתה מצליח לייצב את האופנוע במהירות נמוכה שבה הוא לא מאוד יציב.
    שמיניות אתה צריך לעשות באיזור ה10 קמ"ש כי אז האופנוע יציב וזה יותר קל לקפל אותו בסיבובים. אם תעשה את השמיניות על הילוך שני, אתה לא תצטרך להתעסק בגז אלא רק בקלאץ' וזה יחסוך לך הרבה מהבלאגן. כשאתה נכנס לסיבוב, תלחץ קצת על הקלאץ' וזה יעזור לך להכניס את האופנוע לפניה. כשאתה יוצא מהסיבוב, תשחרר קצת את הקלאץ' ואז המנוע יעזור לך ליישר את האופנוע בצורה יציבה.
    אין שום סיבה להלחץ, כולם עוברים את מה שאתה מתאר, המורה שלך נשמע בסדר גמור ועוד כמה שיעורים אתה תתפוס את העקרון.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    נשמע שהקושי העיקרי שלך הוא תפעול של הקלאץ' בסנכרון עם הגז, או נסיעה עם חצי קלאץ'.

    אני חושב שמה שיעזור לך הכי לתרגל את זה יהיה הנסיעה האיטית בקו ישר. בהנחה שהגז קבוע (על סרק או טיפה מעל), אתה אמור לשחק עם הקלאץ' כדי לשלוט במהירות הנסיעה שלך. לחיצה (ניתוק) חלקית להאטה, ושחרור (שילוב) להאצה. אם תתרגל את זה, יחד עם מבט לרחוק כדי לשמור על יציבות וכיוון, תצליח.

    זה אחד הדברים שיעזרו לך בשמיניות כי תוכל לשלוט על מהירות האופנוע בפניה בלי חשש שיחנק עקב מעט מדי גז.

    עוד משהו לגבי השמיניות. מהירות של 10 קמש כמו שהמורה הנחה אותך היא בישורת בין הפניות. אתה מאיץ, מאיט לפני הפניה, זורק את המבט לתוך הפניה (עד שהסנטר קרוב לכתף), לוקח את הפניה עם התנופה שיש לאופנוע, מאיץ ביציאה. אם תעבוד עם חצי קלאץ' (כלומר קלאץ' לחוץ חלקית), תוכל לשלוט באופן יותר חלק על תאוצת הכלי ביציאה מהפניה.

    תתרגל את זה עם יציאה מהקווים ואז לאט לאט תתחיל להקפיד יותר עד שאתה מצליח בלי לצאת מהקווים.

    בהצלחה

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אם תעשה את השמיניות על הילוך שני, אתה לא תצטרך להתעסק בגז אלא רק בקלאץ' וזה יחסוך לך הרבה מהבלאגן. כשאתה נכנס לסיבוב, תלחץ קצת על הקלאץ' וזה יעזור לך להכניס את האופנוע לפניה. כשאתה יוצא מהסיבוב, תשחרר קצת את הקלאץ' ואז המנוע יעזור לך ליישר את האופנוע בצורה יציבה.
    אם אני מעלה להילוך 2, ואז מתחיל לתרגל את השמיניות. זה אפשרי להתחיל להרים את הקלאץ בהילוך הזה, או שחייב להתחיל בהילוך 1 בשביל זה.
    כי אני לא רוצה להגיע למצב, שאם אני אסע רק עם הקלאץ בהילוך 2 בשמיניות. אז בפניות שצריך לסגור את הקלאץ או להיות על חצי האופנוע לא יצליח למשוך ואולי יתכבה
    המורה אמר שיהיה לי יותר קשה אני לא ניסיתי עדיין אני מחפש שיטה שתהיה לי קלה בלי ללחוץ על הגז

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    עוד משהו לגבי השמיניות. מהירות של 10 קמש כמו שהמורה הנחה אותך היא בישורת בין הפניות. אתה מאיץ, מאיט לפני הפניה, זורק את המבט לתוך הפניה (עד שהסנטר קרוב לכתף), לוקח את הפניה עם התנופה שיש לאופנוע, מאיץ ביציאה. אם תעבוד עם חצי קלאץ' (כלומר קלאץ' לחוץ חלקית), תוכל לשלוט באופן יותר חלק על תאוצת הכלי ביציאה מהפניה.
    אסור לגעת בברקסים. לא קדמי לא אחורי בשמיניות. לכן, בגלל שצריך לנסוע לפחות 10 קמש, יותר קשה לי בפניות, או לגרום למנוע להאט לבד.
    גם יש לי חשש בפניות שצריך להשכיב טיפה את האופנוע מהורדת רגל בגלל חוסר יציבות

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    ציטוט נכתב במקור על ידי formula1 צפיה בהודעה
    אסור לגעת בברקסים. לא קדמי לא אחורי בשמיניות. לכן, בגלל שצריך לנסוע לפחות 10 קמש, יותר קשה לי בפניות, או לגרום למנוע להאט לבד.
    גם יש לי חשש בפניות שצריך להשכיב טיפה את האופנוע מהורדת רגל בגלל חוסר יציבות
    החשש הזה מובן. זה קורה גם אחרי שכבר תירגלת הרבה בהצלחה.

    לגבי שימוש בבלמים - נכון, לא משתמשים וזה כל העניין. אתה צריך לתרגל שליטה במהירות של הכלי עם הגז והקלאץ'. תתרגל את זה קודם כל בנסיעה האיטית בקו ישר ואז תיישם בשמיניות

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי formula1 צפיה בהודעה
    אם אני מעלה להילוך 2, ואז מתחיל לתרגל את השמיניות. זה אפשרי להתחיל להרים את הקלאץ בהילוך הזה, או שחייב להתחיל בהילוך 1 בשביל זה.
    כי אני לא רוצה להגיע למצב, שאם אני אסע רק עם הקלאץ בהילוך 2 בשמיניות. אז בפניות שצריך לסגור את הקלאץ או להיות על חצי האופנוע לא יצליח למשוך ואולי יתכבה
    המורה אמר שיהיה לי יותר קשה אני לא ניסיתי עדיין אני מחפש שיטה שתהיה לי קלה בלי ללחוץ על הגז
    בטח. אפשר להרים קלאץ' בהילוך כזה וזו בכלל לא בעיה כשהאופנוע בתנועה אבל אתה צריך להיות מעט יותר עדין.
    זה הרבה יותר קל מאשר להתעסק גם עם קלאץ' וגם עם גז.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    בטח. אפשר להרים קלאץ' בהילוך כזה וזו בכלל לא בעיה כשהאופנוע בתנועה אבל אתה צריך להיות מעט יותר עדין.
    זה הרבה יותר קל מאשר להתעסק גם עם קלאץ' וגם עם גז.
    מה זאת אומרת שהאופנוע בתנועה.
    אני שואל אם אני מעלה להילוך 2 ואז מתחיל לתרגל שמיניות זה אפשרי? האופנוע יכול להתחיל נסיעה בהילוך הזה או שחייב להתחיל בהילוך 1
    כי אני לא רוצה להגיע למצב שאני מעלה להילוך 2 מתחיל לתרגל את השמיניות ורואה שהאופנוע לא מושך ויכול להיכבות

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי formula1 צפיה בהודעה
    מה זאת אומרת שהאופנוע בתנועה.
    אני שואל אם אני מעלה להילוך 2 ואז מתחיל לתרגל שמיניות זה אפשרי? האופנוע יכול להתחיל נסיעה בהילוך הזה או שחייב להתחיל בהילוך 1
    כי אני לא רוצה להגיע למצב שאני מעלה להילוך 2 מתחיל לתרגל את השמיניות ורואה שהאופנוע לא מושך ויכול להיכבות
    תתחיל נסיעה בהילוך ראשון ואז תעביר לשני ותכנס לשמיניות בשני.
    המנוע צריך להיות מסוגל למשוך כי אתה לא בדיוק מעמיס עליו אבל כמובן שאם אתה רואה שיש בעיה והוא נחנק אז תמשוך קצת קלאץ'.
    על איזה אופנוע אתה לומד?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-09-2019, 23:23
  2. מבחן שליטה- אופנוע A1
    על ידי ידיד נפש בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 28-10-2018, 16:20
  3. מבחני שליטה בטסט לA1
    על ידי KOBD בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-05-2017, 18:20
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-12-2016, 21:44
  5. שאלה בנוגע למבחן ארוך טווח לגי דינק 250
    על ידי hananmori12 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 20:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO