
נכתב במקור על ידי
formula1
אני בשיעור 6, טסט בחולון
אני הצלחתי בקו האיטי אבל עם קלאץ פתוח ואז מגיעים ל-7 קמש המורה אומר שזה לא טוב צריך 5 קמש ואז התחלתי לזגזג כי צריך לשחק עם הקלאץ
השאלה אם זה קריטי או שאין בעיה להגיע ל 7 קמש בטסט
אני יודע שבמכונית קודם מרימים את הרגל מהקלאץ ואז נותנים גז חוץ מזינוק בעלייה שצריך הפוך
באופנוע המורה אומר שצריך לתת גז ואז לשחרר לאט את הקלאץ ואם רוצים לעצור אז עוזבים את הגז ולוחצים על הקלאץ ביחד
אני התרגלתי כמו ברכב ועכשיו אני מסתבך עם זה נותן יותר מדי גז או עוזב את הקלאץ מהר מדי
השמיניות זה הכי קשה ומעצבן, התחלתי לקלוט את הקטע. נסעתי עם קלאץ פתוח תמיד. בסיבוב של העיגול קצת קשה, מידי פעם חושש ליפול אז הורדתי את הרגל.
הבעיה שעכשיו המורה אומר שאני לא נוסע מספיק מהר צריך 10 קמש לפחות (שזה אומר לתת גז) עם קלאץ פתוח מגיעים ל-7 קמש וזה לא מספיק אני מסתבך עם הגז בשמיניות
השאלה אם יש שיטה שאפשר גם לנסוע מהר וגם לשמור על יציבות(ניסיתי את הפניית הגוף, להסתכל קדימה עדיין לא מספיק)
ראיתי שיש כאלה שאומרים לנסוע על הילוך 2 שאלתי את המורה הוא אומר שלדעתו זה יהיה יותר קשה אז מה עדיף איזה עוד שיטות יש?
סלאלום עשיתי לא הרבה בלי המורה עדיין הוא לא הראה לי איך לעשות בדיוק
אבל יותר קל מהשמיניות השאלה אם יש שיטה גם פה שזה ילך בקלות כי לא נסעתי מהר בסלאלום אולי 7 קמש