תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: שיטות למבחן שליטה על אופנוע A1

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    נשמע שהקושי העיקרי שלך הוא תפעול של הקלאץ' בסנכרון עם הגז, או נסיעה עם חצי קלאץ'.

    אני חושב שמה שיעזור לך הכי לתרגל את זה יהיה הנסיעה האיטית בקו ישר. בהנחה שהגז קבוע (על סרק או טיפה מעל), אתה אמור לשחק עם הקלאץ' כדי לשלוט במהירות הנסיעה שלך. לחיצה (ניתוק) חלקית להאטה, ושחרור (שילוב) להאצה. אם תתרגל את זה, יחד עם מבט לרחוק כדי לשמור על יציבות וכיוון, תצליח.

    זה אחד הדברים שיעזרו לך בשמיניות כי תוכל לשלוט על מהירות האופנוע בפניה בלי חשש שיחנק עקב מעט מדי גז.

    עוד משהו לגבי השמיניות. מהירות של 10 קמש כמו שהמורה הנחה אותך היא בישורת בין הפניות. אתה מאיץ, מאיט לפני הפניה, זורק את המבט לתוך הפניה (עד שהסנטר קרוב לכתף), לוקח את הפניה עם התנופה שיש לאופנוע, מאיץ ביציאה. אם תעבוד עם חצי קלאץ' (כלומר קלאץ' לחוץ חלקית), תוכל לשלוט באופן יותר חלק על תאוצת הכלי ביציאה מהפניה.

    תתרגל את זה עם יציאה מהקווים ואז לאט לאט תתחיל להקפיד יותר עד שאתה מצליח בלי לצאת מהקווים.

    בהצלחה

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    עוד משהו לגבי השמיניות. מהירות של 10 קמש כמו שהמורה הנחה אותך היא בישורת בין הפניות. אתה מאיץ, מאיט לפני הפניה, זורק את המבט לתוך הפניה (עד שהסנטר קרוב לכתף), לוקח את הפניה עם התנופה שיש לאופנוע, מאיץ ביציאה. אם תעבוד עם חצי קלאץ' (כלומר קלאץ' לחוץ חלקית), תוכל לשלוט באופן יותר חלק על תאוצת הכלי ביציאה מהפניה.
    אסור לגעת בברקסים. לא קדמי לא אחורי בשמיניות. לכן, בגלל שצריך לנסוע לפחות 10 קמש, יותר קשה לי בפניות, או לגרום למנוע להאט לבד.
    גם יש לי חשש בפניות שצריך להשכיב טיפה את האופנוע מהורדת רגל בגלל חוסר יציבות

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    ציטוט נכתב במקור על ידי formula1 צפיה בהודעה
    אסור לגעת בברקסים. לא קדמי לא אחורי בשמיניות. לכן, בגלל שצריך לנסוע לפחות 10 קמש, יותר קשה לי בפניות, או לגרום למנוע להאט לבד.
    גם יש לי חשש בפניות שצריך להשכיב טיפה את האופנוע מהורדת רגל בגלל חוסר יציבות
    החשש הזה מובן. זה קורה גם אחרי שכבר תירגלת הרבה בהצלחה.

    לגבי שימוש בבלמים - נכון, לא משתמשים וזה כל העניין. אתה צריך לתרגל שליטה במהירות של הכלי עם הגז והקלאץ'. תתרגל את זה קודם כל בנסיעה האיטית בקו ישר ואז תיישם בשמיניות

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-09-2019, 23:23
  2. מבחן שליטה- אופנוע A1
    על ידי ידיד נפש בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 28-10-2018, 16:20
  3. מבחני שליטה בטסט לA1
    על ידי KOBD בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-05-2017, 18:20
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-12-2016, 21:44
  5. שאלה בנוגע למבחן ארוך טווח לגי דינק 250
    על ידי hananmori12 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 20:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO