ההיכרות שלי היא רק עם ה דיוק\RC והם אכן סובלים מ"מספר תקלות ייצור" שתוקנו\טופלו ברובם ע"י החברה באחריות, לא יכול לעדכן לגבי מנועים של 2020 או מנועים של האסקי. לא כל המנועים סובלים מהבעיות ורובם התרחשו בתחילת שיווק הכלים. תקלות אחרות נגרמו עקב הזנחה של טיפולים\תחזוקה או כאלו שלקחו את הסיסמא READ TO RACE וציפו שהכלי יחזיק מעמד לאור זמן במצערת פתוחה עד הסוף....ממליץ לקנות כלים שטופלו כראוי ושעדיין באחריות יבואן באם הכיס מאפשר וכמובן לבדוק עבר טיפולי ולקחת לבדיקה (כמובן באם הכלי משומש).
אין לי מושג היכן מורכבים המנועים של ההאסקים אבל ייתכן שבגלל שהם יצאו אחר אז יישמו עליהם את מה שלמדו על הדיוק\RC, בלי קשר קח כל אחד לרכיבת מבחן ותרגיש לאיזה כלי אתה מתחבר יותר.![]()
לגבי שטח: תלוי ברוכב, אף אחד מהם לא ירגיש סבבה כמו דו"ש אבל ייתכן שההאסקים יהיו יותר נוחים מאשר הRC\DUKE כי לאחרונים יש ישיבה צפופה.
כמו כן, חלקים יקרים אז אם כבר נכנסים לשטח קן אז לרכב בתשומת לב.
לגבי כביש מהיר, שוב , לRC\DUKE ישיבה צפופה ואני פחות התחברתי, לRC מיגון רוח ספורטיבי, לשאר אין. אולי ניתן להוסיף כתוספת. מבחינת כוח יש לך דיי והותר בכולם.
מבחינה עיצובית (ומאמין שגם נוחות אבל לא ישבתי עליהם) אני אישית מתחבר יותר להאסקים, אבל זה אני.
[ראוי לציין שתקלות ייצור לרוב יקרו יותר במודלים חדשים מאשר בדגם הכי אחרון אבל לא בהכרח, במידה מסויימת ניתן להגיד שאחרי שדגם חדש משווק לקהל הוא עובר עוד תקופת בחינה בלייב ע"י הצרכנים. עפ"י שיקלול אחוז ההצלחה שלו עם תקלות (ובטח עוד דברים אחרים) בוחרים באם לתקן\לשדרג , למשוך או לגנוז. מדי פעם יהיו שינויים הכרחיים כדי לעמוד בדרישות השיווק של המדינות הצורכות (EU ו US ושוק "חופשי") בדמות תקנות זיהום, מערכות בטיחות או סיווג רשיון, שינויים אחרים יהיו עקב תחרות בשוק.]