תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: עוד יום, עוד אופנוע - תהיות קיומיות והמרדף אחרי האופנוע הבא.

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    עם כבר אמרת ויסטרום, אז למה לא 1000 ?
    אני אישית גם פעם אמרתי לעצמי אותו דבר, ולבסוף זה האופנוע
    שהחזקתי הכי הרבה זמן מכולם. גם אני גר במדבר ועושה נסיעות
    למרכז. זה נחמד מנוע ליטר כשאתה צריך לעקוף תור משאיות
    זוחלות בכבישי הדרום, זה גם מוסיף פלפל לנסיעה

    קניתי אותו אחרי ורסיס 1000, שאותו גם מציע לך לשקול.
    לפי דעתי הוא הרבה יותר מוצלח מהטרייסר גם בביצועים
    וגם באיכות החומרים. הוא יכול להיות רגוע וחסכוני וגם
    חייה רעה אם תחליט לתת בראש מידי פעם.

    במחיר הזה אתה יכול להביא את שניהם בשנתון סביר מאוד.

    נכון, שניהם ליטר, הרבה זמן חשבתי שלרכב על ליטר זה
    מוגזם, בעיקר בארץ. אבל אחרי שעברתי דרומה והתחלתי
    לדפוק נסיעות ערוכות, אני יכול להגיד שלי זה הרגיש הרבה
    יותר נוח,קל וכיף לעשות את זה על ליטר.
    נערך לאחרונה על ידי 0x80; 05-08-2020 בשעה 23:42.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי moriseven צפיה בהודעה
    מה עם אפריקה טווין? לפי הלוחות בתקציב שלך נכנס 2016
    כל האפריקות שיש בשוק עברו המון התעללות.
    בעיניי ( ולפני כמה שנים כשהייתי צעיר וחזק יותר כנראה הייתי אומר הפוך ואפילו מתווכח על זה ממש) לאופנועים הגדולים האלה אין מה לחפש בשטח, הם כבדים ומגושמים ועתירי פלסטיקה ואלקטרוניקה ודברים שיכולים להישבר, בקלות.
    אני אוהב אדוונצ'רים רק כשהם בכביש.


    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    טרייסר 700 יכול להתאים. מרווח טיפולים דומה ל-NC שהיה לך ושום דבר מסובך מכאנית. קצת חוליגן אם רוצים, אפשר גם לרכב בצורה רגועה לאללה ולהינות מהדרך. וגם לטפל לבד בבית.

    הויסטרום 650 - כמו שכבר אמרת, יכול להתאים. יותר ארוך, יותר מרווח מהטרייסר, לנסיעות ארוכות יכול להיות פרטנר יותר טוב. קצת יותר עבודה לתחזוקה עצמית בשל תצורת המנוע, בייחוד לכיווני שסתומים.

    אפריקה DCT יכול לעמוד על הפרק. ראיתי כמה צריך לפרק בשביל לעבוד עליו, סיוט. מבחינת אמינות לא אמורה להיות בעיה.

    הייתי הולך על ה-sweet spot שהוא אופנוע 650-700, זול יותר לאחזקה/קניה, רובם יותר קלים לתחזוקה עצמית ויותר עדינים על צמיגים/שרשראות וכו'.
    העניין עם ה700 ( ועם כל משפחת הMT גם ה7 וגם ה9 לצורך העניין) היא שהמנוע אחלה, אבל כל המסביב נראה ומרגיש מאוד זול.
    ראיתי טרייסר 700 והוא הרגיש מאוד זול - ומחיר הקנייה של טרייסר 900 שנה - שנתיים אחורה הוא זהה, ולרוב זה לא היה אופנוע ראשון של מישהו שירצח לו את הקלאצ'.

    ציטוט נכתב במקור על ידי 0x80 צפיה בהודעה
    עם כבר אמרת ויסטרום, אז למה לא 1000 ?
    אני אישית גם פעם אמרתי לעצמי אותו דבר, ולבסוף זה האופנוע
    שהחזקתי הכי הרבה זמן מכולם. גם אני גר במדבר ועושה נסיעות
    למרכז. זה נחמד מנוע ליטר כשאתה צריך לעקוף תור משאיות
    זוחלות בכבישי הדרום, זה גם מוסיף פלפל לנסיעה

    קניתי אותו אחרי ורסיס 1000, שאותו גם מציע לך לשקול.
    לפי דעתי הוא הרבה יותר מוצלח מהטרייסר גם בביצועים
    וגם באיכות החומרים. הוא יכול להיות רגוע וחסכוני וגם
    חייה רעה אם תחליט לתת בראש מידי פעם.

    במחיר הזה אתה יכול להביא את שניהם בשנתון סביר מאוד.

    נכון, שניהם ליטר, הרבה זמן חשבתי שלרכב על ליטר זה
    מוגזם, בעיקר בארץ. אבל אחרי שעברתי דרומה והתחלתי
    לדפוק נסיעות ערוכות, אני יכול להגיד שלי זה הרגיש הרבה
    יותר נוח,קל וכיף לעשות את זה על ליטר.
    אני לגמריי מסכים איתך.
    ויסטרום 1000 זה אחד מהאופנועים הראשונים שחיפשתי, רוב האלה שמפורסמים - לא נראים טוב במציאות, אלא שכן , מבקשים עליהם עשר מעל המחירון,ואני לא יכול להרשות לעצמי עסקה גרועה.
    הורסיס פשוט לא מדבר אליי בשום אופן.
    אם אמצא ויסטרום 1000 במצב טוב, שיכנס לי בתקציב - יהיה לי ויסטרום.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 13-09-2019, 23:05
  2. ninja650 לנסיעות ארוכות \ יומיות?
    על ידי DNE בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-03-2019, 13:08
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-07-2017, 15:58
  4. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 28-06-2017, 06:07
  5. תהיות בנוגע להחלפה.
    על ידי אברי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-07-2016, 21:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO