עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 34

אשכול: אופנוע לנסיעות יומיומית (נסיעות ארוכות )

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    28

    אופנוע לנסיעות יומיומית (נסיעות ארוכות )

    אהלן אני לפני קנייה של אופנוע לנסיעות ארכות( משהו כמו 120 קמ ביום ),אני חושב על כמה אופנועים והשיקולים שלי אם :כלכלים אני סטודנט ,ויחד אם זאת אני רוצה לטייל אם זוג בשבתות ,אני חושב על ויסטרום650 מי שנתון 2007 או דיוורז’ן 600
    יש לי נסיון על drz400 משהו כמו שלוש שנים ובמקביל על פייזר ליטר

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    יותר חשוב:
    יש לך ידע טכני?
    כי אתה מדבר על אופנוע בן 13 שנה (אז אני רק יכול להניח שיש לו כבר 70-80 אלף ק"מ על השעון) שאתה הולך "להעמיס" עליו כמעט 30,000 ק"מ בשנה.
    יש לך ידע טכני ויכולת לטפל בו לבד?
    או לבצע לו יישור קו?
    אחרת אתה צריך להשאיר סכומי כסף בצד לתקלות שיגיעו, והן יגיעו.
    נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 13-08-2020 בשעה 13:41.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    28
    יש לי ידע טכני ברמה הבסיסית טיפולים אני עושה לבד
    ישור קו אם לא יהיה משהו חריג גם אני יעשה לבד

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לפרק ולהרכיב זה פשוט.
    הבעיה היא העלויות של החלפים.
    אופנוע ישן עשוי להיות לא משתלם,במחיר והזמן של היישור תוכל לקנות מודל שקרוב ל2020.

  5. #5
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    כל אופנוע מתאים לנסיעות יומיומיות וזה לא משנה אם הוא סופר ספורט, כביש שטח, טורינג, או ווטאבר. לא האופנוע הוא הבעיה, אלא איך אנחנו מתנהלים. נסיעה רגועה, (שיכולה להיות גם במהירויות לא חוקיות) תשמור על תקינות האופנוע לאורך זמן, טיפולים במוסך מסודר, יעלו אולי יותר, אבל יעשו את העבודה טוב יותר ומקצועי יותר, מאשר אם תעשה את זה לבד, שמנים איכותיים, חלקי חילוף מקוריים ולא תחליף סיני זול, כל אלו יפחיתו משמעותית את הסיכוי לתקלות. בשלוש השנים האחרונות רכבתי 20 אלף קילומטר בשנה עם אופנוע שנת 2002, ללא תקלות לא צפויות. שלוש שנים קודם לכן רכבתי על אופנוע שנת 1984 את אותם קילומטרים כל שנה, שלמעט בלאי סביר של גלגלי שיניים, שרשרת, כבל קלאץ ושטויות אחרות, מעולם לא עמדתי בצד הדרך עקב תקלה. (פנצ'ר לא נחשב...). אל תפחד מאופנוע "ישן", רק תבדוק שהוא היה מטופל במוסך מסודר.
    Erez Ronen

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בינעירוניות ארוכות לשימוש יומיומי, חסכוני בדלק ועלויות טיפולים שפויות (מרווח טיפולים גדול)?
    זאת הדרישה?
    יש אופנוע אחד שתפור על המכרז שלך.
    זה אומר שבטיולים של סוף השבוע אתה מוותר על התגרזנויות.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    28
    כן פלוס מינוס זאת הדרישה ושידע לקחת זוג לטייל

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נו, ולא גילית למה התכוונתי?
    כל הצופים יושבים בבית וצועקים לך:
    Nc! Nc!!
    (750 כמובן).

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    28
    ה750nc הוא מעל התקציב שלי אולי ה700 נכנס ולפי מה שהבנתי הויסטרום יותר חזק ואיכותי ממנו אני טועה ?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי orkln צפיה בהודעה
    ה750nc הוא מעל התקציב שלי אולי ה700 נכנס ולפי מה שהבנתי הויסטרום יותר חזק ואיכותי ממנו אני טועה ?
    אתה לא טועה.
    יש פה פשוט כת של חובבי NC
    הויסטרום מעט יקר יותר לקניה ואחזקה, לא חושב שהפער הזה משמעותי.
    גם אני במקומך הייתי שוקל מאוד בחיוב את הויסטרום.
    אגב - גם הדיוורז'ן 600 הוא אופנוע מעולה שיתאים מאוד לדרישות, השאלה היא האם תוכל למצוא כלי שמור עם ק"מ סביר.
    אם תציין את התקציב, ואת תוואי הנסיעה הצפוי (כבישים מהירים? פקקים? מהירות שיוט נדרשת?) יהיה אפשר להמליץ על עוד דגמים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    תוספת קטנה לגבי הויסטרום - יש לי חבר טוב שרוכב על ויסטרום (אני על NC). בטיולים ארוכים הוא מתלונן שיד ימין מתעייפת מהר כי המנוע חי בסלד גבוה (בעיקר בזוג) לעומת ה NC שחי בסלד נמוך יותר.

    זה חלילה לא פוסל אבל שווה לקחת בחשבון ולשים לב כשאתה בודק ומשווה.

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה לא טועה.
    יש פה פשוט כת של חובבי NC
    הויסטרום מעט יקר יותר לקניה ואחזקה, לא חושב שהפער הזה משמעותי.
    גם אני במקומך הייתי שוקל מאוד בחיוב את הויסטרום.
    אגב - גם הדיוורז'ן 600 הוא אופנוע מעולה שיתאים מאוד לדרישות, השאלה היא האם תוכל למצוא כלי שמור עם ק"מ סביר.
    אם תציין את התקציב, ואת תוואי הנסיעה הצפוי (כבישים מהירים? פקקים? מהירות שיוט נדרשת?) יהיה אפשר להמליץ על עוד דגמים.
    דיוורזן.jpg

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא שאי אפשר לעשות את זה,
    אבל להשתמש באופנוע ישן לנסיעות יומיומיות כל כך ארוכות, מחייב אותך לקחת בחשבון שמדי פעם לא תגיע/תאחר לעבודה בגלל הפתעה כזאת או אחרת.

    אם זה התקציב, אז זה התקציב. אבל אני הייתי מנסה להגדיל.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    28
    התקציב הוא באזור ה20 ,תוואי נסיעה גם פקקים וגם כבישים מהירים בעיקר בין ערוני מבחינת מהירות שיוט חשוב לי בעיקר שהוא יהיה חזק ולא מעייף

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    תוספת קטנה לגבי הויסטרום - יש לי חבר טוב שרוכב על ויסטרום (אני על NC). בטיולים ארוכים הוא מתלונן שיד ימין מתעייפת מהר כי המנוע חי בסלד גבוה (בעיקר בזוג) לעומת ה NC שחי בסלד נמוך יותר.

    זה חלילה לא פוסל אבל שווה לקחת בחשבון ולשים לב כשאתה בודק ומשווה.

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    אתה אומר את זה כאילו ה-NC הוא לא אופנוע עם מצערת כבדה להחריד. ברצינות, בסובב ישראל שלי כשהייתי בכבישי הצפון הייתי צריך כמה פעמים לעזוב את הידית ולנער את היד (כן, שימנתי את הכבלים, לא עזר. ואני מחזיק מאוד בעדינות).

    לפותח האשכול - הייתי בסירה דומה לשלך עם תקציב די זהה לפני קצת יותר מחצי שנה. בסופו של דבר קניתי NC700X במחיר מציאה, אצלי כבר 10 אלף ק"מ ומעבר לטיפול והחלפת מחזירי שמן במזלג הקדמי (קניתי אותו ככה), האופנוע מניע בכל בוקר בלי בעיה, מתמודד עם כל תנאי מזג האוויר בלי להשתנק בכלל, יציב כמו טנק גרמני בחורף, והכסף היחיד שאני מוציא עליו בשוטף מסתכם בביקור מזדמן במשאבת הדלק (בין 1 ל-26 ל-1 ל-20, תלוי בקצב שלי).
    עומד בקצב שיוט של סופרספורטים בלי לאכול טיפת שמן, להתנדנד או להראות סימני אי נוחות כלשהם.
    אופנוע מעולה. כן, הוא לא מאיץ כמו ג'יקסר, אבל לדעתי הוא תפור לדרישות שלך.

אשכולות דומים

  1. מבקש לרכוש אופנוע חדש לנסיעות ארוכות"
    על ידי Ofek13 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29-09-2020, 09:31
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-12-2017, 11:43
  3. מבקש לרכוש אופנוע ראשון חדש לנסיעות ארוכות
    על ידי The Jester בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-10-2017, 02:39
  4. מחפש אופנוע לנסיעות ארוכות ושבילים
    על ידי yariny בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-11-2016, 20:46
  5. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 10-02-2016, 09:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO