חד משמעית משייט ב130 140 ניראלי סביר בהחלט
הטנרה הוא אופציה מענינת ,העניין הוא שהוא סינגל ועל הנייר ניראה יחסית חלש 48 סוסים ,השמח לדעת חוות דעת מי מישהו שרכב על האופנוע הזה בזוג
נראה שאתה לא מבין שחזק זה ולא מעייף זה עניין יחסי.
אחרי פייזר 1000, כל האופנועים שאנחנו מדברים עליהם יתפסו כ"חלשים".
אני מציע לך להתמקד ולדבר במספרים.
מספיק לך שהאופנוע ישייט בכביש מהיר 120 ללא מאמץ? 130? 140?
moriseven, המחיר נראה טוב - אבל ב"שיטת חיפוש המציאות" האישית שלי הייתי מתרחק מהאופנוע הספציפי הזה.
למה?
לא ציינו יד - כנראה גבוהה.
צביעה "יחודית" בהזמנה - סביר להניח שנצבע אחרי תאונה.
אגזוז קומבינה שבוודאות אינו יעודי לאופנוע - מעיד על סדרי העדיפויות והטעם של הבעלים.
תוספות פרקטיות לחיי היומיום (סבל, ארגז וכו') - אין, משמע יש סיכוי טוב שהאופנוע שימש לגירזונים ולא לנסיעה רגועה לעבודה.
יש סיכוי שהאופנוע במצב טוב, אבל מבחינת "סימנים מעידים" המודעה הזאת לא עושה לי חשק לבדוק אותו.
אילו הייתי מחפש אופנוע יומיומי בתקציב הזה, הייתי מסתכל לכיוון כזה למשל (בידיעה שמהירות השיוט היא 130 גג, ומתוך כוונה להתמקח חזק מאוד על המחיר שמוגזם לטעמי):
https://www.yad2.co.il/s/c/iw7uwt
או כזה:
https://www.yad2.co.il/s/c/oijwh2
או כזה, אם הבחור היה מוריד מחיר לכיוון ה-20:
https://www.yad2.co.il/s/c/7j1vxg
בכיוון אחר לגמרי, ולמי שמוכן לקחת סיכונים כדי להינות יותר חרף התקציב המוגבל...
לא חסכוני, נוחות סבירה ותו לא - אבל אופנוע מה-זה מעניין, וזול להחריד כמשומש:
https://www.yad2.co.il/s/c/t196fs36
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 14-08-2020 בשעה 13:08.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
חד משמעית משייט ב130 140 ניראלי סביר בהחלט
הטנרה הוא אופציה מענינת ,העניין הוא שהוא סינגל ועל הנייר ניראה יחסית חלש 48 סוסים ,השמח לדעת חוות דעת מי מישהו שרכב על האופנוע הזה בזוג
ה-NC נוח לטיפולים עצמיים - חוץ מפילטר האוויר (כל 48K אם הולכים לפי הספר) הכל מאוד נגיש. המנוע יושב נמוך ומכוון קדימה כך שהמכסה מאחורי הרדיאטור, אז גם בדיקת מרווחי שסתומים לא מצריכה לחפור החוצה חצי אופנוע.
ב-130 קמ"ש על הילוך שישי, המנוע על 4K, די דומה למה שמדווחים בעלי NC750 (אני הייתי עם ה-700). המנוע כאמור נמוך ושום דבר לא שורף / מחמם / מעצבן (באופנוע שעברתי אליו יש חלק שלדה שתופסים עם הברך וזה לא נעים, בנוסף לחום שזורם לאיזור).
קידוזו מהפורום דיווח על הנסיעות שלו בפוסט ייעודי, וגם ללוקי יש פוסט ייעודי עליו.
לי כאמור היה NC700 כשנה, לא הסתדרתי עם הארגונומיה אבל מעבר לזה נתן לי שקט ואמינות. פעם אחרונה שבדקתי הם נמכרו באיזור ה-20 (את שלי השארתי לקרוב משפחה לקיץ)
לא חושב שיש פה עניין של כת, האופנוע פשוט נוח למי שלא צריך דאווינים/רוצחט. הוא כן גמלוני להזזה, שוקל 218 לזכרוני, אבל מתרגלים.
IMG_20191017_140933.jpg
אגב, באיזור ה-25 יש גם את ה- CBF1000, אם אתה מעדיף יותר מיץ תמורת וויתור על הנוחויות של ה-700.
תודה רבה אני יחפש גם בכיון ה nc וגם הטנרה מאמין שאחרי נסיעה אני יתחבר לאחד מהם יותר
יש יתרון מהותי בדגמים הרלוונטיים - ויסטרום וה NC. הרוכבים שקונה כלים כאלה לא מחפשים שגעת אלא סוס עבודה אמין. אם הכלי טופל כראוי לא הייתי חושש מהדרישות שלך המנוע לדעתי הוא האחרון לבעיות ותקלות. . רק כדאי לבדוק טוב ולפשפש בהיסטוריה אם קיימת. לא יודע להשוות לדגמים אחרים. אחלה כלים ליומיות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
טונדרה העיר כאן הערה נכונה על ידית הגז. הקפיץ חזק אימים. מי שתוםר נסיעות ארוכות כל יום יכול לנסות פתרונות כמו ידית למצערת או לנסות להחליף קפיץ.
או לא לעשות כלום.
אצלי זה לא מפריע, פשוט כשאני עובר לכלי איר, הגז פתאום מרגיש לי מאוד קל.
הNC כלי מצויין.
נוח למדי אמין וחסכווני.
לרעתו קצב תנועה על כביש 6 יהיו כאלו שיאמרו משעמם.
פרקטי מאוד בונוס התא מטען שנמצא במקום המיכל דלק.
מומלץ למי שלא מחפש אקסטרים.
כבישים טכניים הוא נהדר.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה רבה על התגובת לבסוף בחרתי בויסטרום בציר 2013
תתחדש.
"צא בשלום ושוב בשלום.
איתך לאורך כל הדרך"
(נראה אם תזכרו מאיפה המשפט. וכמובן שפרס יוקרתי יוגרל בין הפותרים נכונה).