
נכתב במקור על ידי
קידוזו
ברור שבכל השקה של מוצר שעיתונאי מוזמן אליה (במיוחד המושקעות בחו"ל) יש בעיה מובנית בסיקור. מצד שני, אי אפשר להעמיס לוקשים או להתעלם מלקרדות ולפגוע באמון הקוראים לאורך זמן. זה נכון למגזינים עם ערוצי יוטיוב פופולאריים וגם לערוצים של רוכבים פרטיים שהם המקור העיקרי שלי להתרשמות מכלים. וזה רק מסתבך כי ההתרשמות נכתבת לעומת דגמים מקבילים בשנתון ובסגמנט (עם החלוקה המעאפנית). בנוסף, אני לא חושב שיש כיום אופונועים גרועים ואם היציבות הנוכחית טובה יותר זה לא אומר שהקודמת מאכזבת אלא שיש שיפור. מה שחסר ומפתיע שהמגזינים לא מזהים את הנישה של מבחני דגמים לאחר שנה שימוש חמש ועשר. לא רק עלות החזקה אלא איך הכלי מזדקן חשובים כי חלק נכבד מהעסקאות בעולם הם כלים משומשים- ואולי בעצם הרוב...
מבחינתי המבחנים האלה הם כמו כרטיס ביקור של האופנוע. מי שרוצה לדעת איך מרגישים הבלמים או המתלים כדאי שייקח רכיבת מבחן.