ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
יש כאן בעלי 790 שיכולים מניסיונם להגיד האם הם מרוצים? יתרונות חסרונות? אמינות?
תודה
מחזיק אחד שנה פלוס (15,000 ק"מ אתמול) ומרוצה מאוד.
בפלוסים, האופנוע מאוד מהנה, הרבה מומנט זמין, הרבה כח, המון אלקטרוניקה, יציב מאוד, פידבק מצוין, היגוי קל ומדויק, צריכת דלק של כ20 ק"מ/ליטר, צליל מצוין גם עם האגזוז המקורי ועבורי הוא גם די נוח.
במינוסים, מעט הפלסטיקה לא מאוד איכותית, המתגים גם לא משהו (בייחוד האיתות, נתקלתי בזה גם ב390) והצמיגים המקוריים הם סבירים בלבד.
הבעיה העיקרית שלהם היא הזעות/דליפות של שמן ונוזל קירור. מעט אחרי טיפול ה1,000 החליפו לי שורה של אטמים (במכסה השסתומים, הקרטר, וביציאה לשרשרת) ובינתיים הבעיה לא חזרה (~שנה). לא נתקלתי באף בעיה אחרת.

ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
ה 890 קרץ לי בגלל המשקל הקל והיחס בין כוח למשקל כשכל זה עטוף באלקטרוניקה ובלמים חזקים. הבעיה שאישתי שאלה מיד אם התכניות כוללות אותה ולכן התקררתי. המינוס בנייקדים "הספורטיבים" היא הוויתור על חיבור מובנה למזוודות היצרן בעיצוב האופנוע. פשוט מטומטם ושטחי כי העיקר הוא מיצוב האופנוע בסגמנט. יש מקום ואפשרות להוסיף חיבור בלי להוסיף משקל או להזיק לגרר. וואלק, שימו חיבור ושהרוכב יחליט אם הוא מטייל בקשירות מסורבלות ולא בטיחותיות או במזוודות.
דווקא קיים עבור ה790 (גם סבל מקורי לארגז וגם מזוודות צד) וקשה לי להאמין שזה לא מתאים גם ל890 כי החיבור הרלוונטי לשלדת הזנב קיים ונראה זהה...
http://www.ktmperformance.com/ktmsto...duke/traveling