מחזיק אחד שנה פלוס (15,000 ק"מ אתמול) ומרוצה מאוד.
בפלוסים, האופנוע מאוד מהנה, הרבה מומנט זמין, הרבה כח, המון אלקטרוניקה, יציב מאוד, פידבק מצוין, היגוי קל ומדויק, צריכת דלק של כ20 ק"מ/ליטר, צליל מצוין גם עם האגזוז המקורי ועבורי הוא גם די נוח.
במינוסים, מעט הפלסטיקה לא מאוד איכותית, המתגים גם לא משהו (בייחוד האיתות, נתקלתי בזה גם ב390) והצמיגים המקוריים הם סבירים בלבד.
הבעיה העיקרית שלהם היא הזעות/דליפות של שמן ונוזל קירור. מעט אחרי טיפול ה1,000 החליפו לי שורה של אטמים (במכסה השסתומים, הקרטר, וביציאה לשרשרת) ובינתיים הבעיה לא חזרה (~שנה). לא נתקלתי באף בעיה אחרת.
דווקא קיים עבור ה790 (גם סבל מקורי לארגז וגם מזוודות צד) וקשה לי להאמין שזה לא מתאים גם ל890 כי החיבור הרלוונטי לשלדת הזנב קיים ונראה זהה...
http://www.ktmperformance.com/ktmsto...duke/traveling