אופנוע ישן הוא תמיד הרפתקה, קח את זה בחשבון, החל מזמינות חלקים ועד מכונאים שלא מוכנים לטפל בלאי טבעי ופגעי זמן
חשב מסלול מחדש.
אופנוע ישן הוא תמיד הרפתקה, קח את זה בחשבון, החל מזמינות חלקים ועד מכונאים שלא מוכנים לטפל בלאי טבעי ופגעי זמן
חשב מסלול מחדש.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כלי טורינג שמור עם מעט ידיים וקילומטראז' סביר - לא אמור לעשות בעיות מיוחדות או להיתקל בקשיים בהשגת חלקים כשהו "רק" בן עשר.
אתה עברת מקיצון אחד (כלי אספנות בן 40 שדורש תיקונים תכופים של הבלאים בחלפים מיבואים מחו"ל) לקיצון אחר (חדש ניילון עם ירידת ערך של מעל לעשרת אלפים ש"ח בשנה) - זה לא אומר שכל התחום האפור באמצע בטל ולא קיים.
הוא קיים, ודווקא בו ניתן למצוא אופנועים איכותיים בעלות סבירה.
alexsupreme, אני לא מאמין בצריכה 1/12 ברכיבה שפויה (רכיבה חלקה ושיוט עד 150 קמ"ש), כל עוד מדובר בכלי תקין.
1/16-1/15 - אולי, וכנראה אפילו יותר טוב מזה.
יצא לי להיווכח פעמים רבות שהרבה כלים שנחשבים "שתיינים" - בפועל לא כאלה, והם מעלימים דלק רק כי ככה רוכבים עליהם.
כדוגמא אני יכול לתאר את הבנדיט 1200 שהיה לי (1/17-1/18 בממוצע אצלי, בעוד שאנשים רבים דווחו גם על 1/10), R1 ישן של חבר טוב (לדעתי, ישב על איזור ה-1/17 בנסיעות בית-עבודה) ויש עוד כמה.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 27-08-2020 בשעה 11:28.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual