ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
נתחיל עם גומיות אטמים פלסטיקים ואוו רינגים בני עשר, נעבור למערכת האגזוז שמחלידה וכיום היא בת עשר, הוסף על כך פגעי זמן/מכונאים/בעלים.
מכות שריטות וקילופי צבע, מזרקים עם הצטברות משקעים של דלק ישראלי. ותקבל בעצם כלי שהיבואן כבר שכח, הוא מחוייב רק ל 7 שנים
חלפים אם בכלל, מערכות ישנות ותקבל כלי נחמד אבל שמצריך המון תשומת לב,
כמי שמכיר את הנפשות הפועלות הזמן והמחויבות, לא מתאים לכל אחד בלי קשר איזה אופנוע "טוב" זה.
ושוב אתה מגזים.
האגזוז מחליד? א. לא בהכרח. ב. אז מה?
מכות, שריטות, קילופי צבע - תלוי באיכות הצבע המקורי, וכמה שמרו על האופנוע. אזכיר שלא קנית אופנוע חדש, זה הגיוני שהקוסמטיקה לא מושלמת וזה לא משפיע על איך שהאופנוע נוסע.
משקעים של דלק ישראלי? על מה אתה מדבר? באיזורים נידחים ברוסיה זאת בעיה, אבל בארץ - לא יצא לי להיתקל בבעיות שכאלה.
היבואן לא שכח, כמו שהוא לא החזיק מלאי מלא של חלפים כשהכלי היה חדש, כך הוא עושה גם עכשיו. תתפלא, גם עם הורסיס שלך אפשר להיתקע בגלל חלק שלא קיים בארץ, למרות שזה אופנוע חדש ונפוץ יחסית. זה שהיבואן מחוייב לספק חלקים לא אומר שהוא מחוייב להחזיק אותם במחסן, מותר לו להזמין אותם מחו"ל ולספק לך תוך 21 יום.

"המון תשומת לב" זאת הגדרה מעורפלת מאוד. יום בשבוע? יום בחודש? יום ברבעון? יום בשנה? כמה זה "המון"?