כידוע, אם אתה מעוניין רק בתשובות שאתה מסכים איתם - על תשאל שאלות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש את השרשור של שושני של "אלוהים תפסיק להכניס לי רעיונות לראש", בהחלט אוסיף שם אחד של "לענות לxlib".
כידוע, אם אתה מעוניין רק בתשובות שאתה מסכים איתם - על תשאל שאלות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תלוי על י=איזה ידע מדובר. יש לי רכב 20+ שנה. אני מניח שזה עוזר. תגיד לי אתה - איזה קורס צריך כדי שאנשים ילמדו לשמור מרחק? להבין שרחוב או כביש 2 זה לא מסלול מרוצים?
youtube עדיין זמין
אהה - כן? בשביל זה שילמתי לו.
לצערי אין לי חברים בתחום, אז לא.
1. בד"כ לא עוזר יותר מדי, כי ברכב אין היגוי הפוך, אין עבודת גוף ופרט לנהיגת מרוצים - אף אחד לא עוסק בתנוחת רכיבה (נהיגה) נכונה או בהבנה של העברת המשקל בבלימה.
2. עוזר, אבל רחוק מאוד מלהיות פתרון אידיאלי. הן משום שבמקביל למידע איכותי יש המון מידע חלקי, מטעה ולא נכון (ברוך הבא לאינטרנט), והן משום שאין תחליף לעין של מדריך מיומן שיודע לסמן טעויות שאתה עושה (בלי לדעת שאתה טועה בד"כ).
3. שמח מאוד שמצאת את המורה היחיד בארץ שמלמד רכיבה נכונה עבור הכסף שאתה משלם לו, הרוב מלמדים לעבור טסט. חבל שאתה לא חולק עם החבר'ה את פרטי המורה הנפלא הזה.
4. no comments
כדי לבלום מ-50 קמ"ש במרחק הקצר ביותר צריך להתאמן, והרבה יותר יעיל לעשות אימון מודרך מאשר להמציא את הגלגל בעצמך.באמת. הייתי בקורס (אופנוען מאומן) - דברים בסיסיים מאוד. אם אתה צריך קורס כדי לבלום בחמישים קמ"ש, לא ברור איך הצלחת לשרוד עד אז.
קורסים אלה קיימים רק בת"א. כנראה ששאר הרוכבים מטומטמים.
קורסים שקיימים רק בת"א - קודם כל זאת שטות, כי חלק ניכר מהקורסים מתבצעים בשטח (מחוץ לת"א מן הסתם), וקורסים בעלי אוריינטציה ספורטיבית מתבצעים לרוב בהרי ירושלים או באחד המסלולים.
דבר שני, במדינה ה"ענקית" שלנו כל רוכב שבאמת רוצה ללמוד - יכול לקחת יום חופש ולהגיע לאיזור המרכז להדרכה. ראיתי לא מעט כאלו בקורסים שעשיתי.
וכן, לצערי אחוז גדול מהרוכבים - מטומטמים. רובם גם מהסוג הגרוע והמסוכן - "מטומטם עם ביטחון". ולזה אין שום קשר לגיאוגרפיה שלהם.
נ.ב.
לגבי ניסיונך העגום בקורס של אופנוען מאומן - מבין כל חבריי שעשו קורסים, יש רק חבר אחד שחזר עם חוויה כמו שלך - "בסיסי, לא חדשו לי, סתם כסף לפח".
באופן לא מפתיע, הוא הרוכב הכי לא מיומן מבין החברים שלי.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 01-09-2020 בשעה 17:05.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לפי כמות הרכבים שניכנסו בי מאחור כשהיה לי רכב... אף קורס לא יעזורתלוי על י=איזה ידע מדובר. יש לי רכב 20+ שנה. אני מניח שזה עוזר. תגיד לי אתה - איזה קורס צריך כדי שאנשים ילמדו לשמור מרחק? להבין שרחוב או כביש 2 זה לא מסלול מרוצים?. עד כמה שאני זוכר הם נתנו יותר דגשים בקטע של הבדלים בין רכבים לאופנועים (כמו רכב עוצר יותר מהר מאופנוע), לא דברים שאתה לא אמור לדעת אבל כשהם ניתנים בקונסטולציה של קורס אולי הם ניקלטים יותר טוב.
תמיד חשוב לדעת את החלק העיוני ולחתור ליותר ידע אבל עדיין חיוני לתרגל בסביבה מבוקרת ועדיף עם מישהו שיכול לתת פידבק בונה.youtube עדיין זמין
אני נהגתי לקחת גם קורס כל פעם שהחלפתי אופנוע כדאי שאוכל להתרגל להתנהגות של האופנוע החדש (אבל אלה השטויות שלי).
לפי רוב השירשורים בפורום לרוכב מתחיל, זכית בפייס וכדאי אז גם להזכיר את השם.אהה - כן? בשביל זה שילמתי לו.
גם לי איןלצערי אין לי חברים בתחום, אז לא.
בקיצר אני לא חושב שזה שחור או לבן (תבחר את הצבע שלך) אני כן חושב שאם אתה יכול לעשות קורס אז תעשה, בינתיים לא שמעתי על מישהו שצעד אחורה בגלל הקורס.
בטויוטה פריוס בלם יד לוחצים עם רגל. ולא צריך קורס לזה. ניסיון אם רכב עוזר להתנהג נכון בכביש.
זה נכון רק בתאוריה. מעשית יותר קל למצוא מידע אמין באינטרנט מאשר מדריך כזה שאתה מתאר.
אתה צריך להתרגל לא להגיע מראש למצב שאתה צריך לבלום במרחק הקצר ביותר. לא ברכב ולא באופנוע.
לא מעוניין בספורט (כביש ציבורי - זה לא מסלול, זוכר?). מה קשור שטח? מאוד רוצה לשמוע על קורס שתושב כרמיאל יוכל להשתתף בו.
נכון, אבל לכל כלל יש את היוצא מן הכלל ועדיף להיות מוכן בשבילו. באופן כללי התנועה בכביש היא ניהול סיכונים ואם אתה מתנהל "מאופק" מהממוצע תמיד יכול להיות מישהו שיתעצבן וינסה ללמד אותך איך צריך להתנהל בכביש, תוך כדאי דריסתך. המקרה האחרון שזכור לי בקשר לזה, זה כשחציתי במעבר חציה ברגל אחרי שמכונית נתנה לי זכות קידמה אבל התעכבתי לרגע כדאי לוודא שהקטנוע שעקף גם יתן לי את הזכות שמגיע לי והמכונית כמעט דרסה אותי וציפצפה לי על התנהגותי החוצפניתאתה צריך להתרגל לא להגיע מראש למצב שאתה צריך לבלום במרחק הקצר ביותר. לא ברכב ולא באופנוע.![]()
1,2,3 - אין לי מה לענות לך, חוץ מלהגיד שאתה מדבר שטויות. לא מתכוון להשקיע בטיעונים מבוססים כדי לקבל בתגובה דמגוגיה בגרוש.
4 - מה קשור שטח? יותר קשור מבלם יד בפריוס זה בטוח. תרכב, תבין. לא רואה שום סיבה להסביר בפעם ה-1001 מה הערך שרכיבת שטח מביאה לרוכב כביש.
החבר'ה בפרוריידינג (שלפי ההיגיון שלך, חומדים את הכסף שלך במקום להגיד לך פשוט ללמוד ביוטוב בחינם) אפילו טרחו ליצור קורס שטח שנועד לרוכב כביש - פרוסליידר, ומתבצע על אופנוע של הביה"ס.
תנסה, ספר איך היה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual