פתחת עם דוקאטי היפר - ואז זרקת לו אפרילה שיוור? אם כבר אפריליה - למה לא דורסודורו?
בתקציב הזה תחפש יפני שתוחזק טוב
אם עיקר השיקול הוא אופנוע בלי יומרות ספורטיביות, עלויות אחזקה מינימליות ומרווח טיפולים מקסימלי - לך על ה-NC. אני רוכב מתחילת השנה על דגם ה-700, עם מיגון רוח גבוהה ואין שום בעיה לשייט גם על 140-150 לאורך כל היום בלי מאמץ מיוחד. מספיק מרווח בזוג (יצא לי לעשות טיולים של מאות ק"מ עם מורכבת, לא מרגישים אותה מאחור, הבדל קטן בכח אבל לא משמעותי). עברתי כבר 12 אלף עם האופנוע וחוץ מטיפול גדול במהלך הקניה, הכסף היחיד שמושקע בכלי זה במשאבת הדלק. נושקים אוטוטו ל-100 אלף ק"מ ורק התחלנו. ממליץ בחום.
חח צודק, NC לא קשור לכת, זה אנשים פרקטיים ורציונליים. אבל כמה כאלו יש? אתם מיעוט.אנחנו בכתות שונות שמחפשים ריגושים, והריגוש של חלק מאיתנו זה דוקאטי. זו כת, אבל בה אנחנו רוצים להיות.
ההיפרמוטארד מספיק נוח ברכיבה ארוכה? החלפתי את הדיוק כי סבלתי בנסיעה הזו ממחסור במיגון רוח למרות תנוחת הרכיבה הזקופה יחסית.
לגבי האפריליה שיבר, יש אחד אפילו בגרסת gt עם פיירינג 2011 עם כלום ק''מ, אבל הביקורות על נוחות ברכיבה בכלי לא משהו ויש לו צריכת דלק גבוהה שלא מתכתבת עם מיכל קטן. המבחנים מדובר על טווח של 200 ק''מ למיכל שזה תדלוק כל יומיים מבחינת המרחקים שלי.. דיי מבאס
הסתכלתי על הnc אבל בתקציב הזה כלים עם הרבה ידיים וק''מ. משהו בcbf מרגיש שיש הרבה יותר תמורה לכסף.. לצערי אחד הכלים שעלו אתמול ורציתי לבדוק כבר נחטף.. מסתבר שיש ביקוש לקרנפון הזה.
תודה על כל התגובות ואשמח לעוד הצעות מעניינות! (:
ההיפר 1100 לא נוח במהירות גבוהה, בעל טנק אולטרה-קטן וגם נוטה לשתות דלק (כמו כל ליטר כשמסובבים לו את הגז).
שום מובן פרקטי לא מוביל לקניה שלו, אבל זה כנראה האופנוע הכי כיפי ומלהיב שרכבתי עליו.
אם התגובה שלך ל-NC לא הייתה "איכ, איך אתם לא מתביישים להציע לי את זה", כנראה שההיפר לא מתאים לך בתור אופנוע יומיומי
לדעתי - בסוף הכל מתכנס ל-MT-07 TRACER, פרט לתקציב... ראיתי שיש כבר למכירה כלים החל מ-32K, כך שהפער לא כ"כ גדול. ואלה כלים טריים בני 3 שלא צפויים לספק כאבי ראש מיותרים.
אם אתה מחפש להישאר בתקציב נמוך יותר, אפשר גם לחשוב על רעיונות - אבל תצטרך לרדת חזק (מאוד) בשנתון, מה שלא משתלם בעיניי.
למשל:
ימאהה XJ6 דיוורז'ן 09-13 - אופנוע ורסטילי, נוח, אמין מאוד ויפה מאוד בעיניי.
הונדה טראנסאלפ 700 - אדוונצ'ר עם אוריינטציית כביש, אמין ונוח, קצת חלש בכבישים מהירים. אלטרנטיבה לויסטרום.
BMW F650GS (טווין) (למיטב זכרוני, הגיע בשנים 2008-2012) = אדוונצ'ר עם אוריינטציית כביש, קומפקטי (יחסית לויסטרום), חסכוני מאוד.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מנצל"ש
50,000 קילומטר להיפרמוטארד 821 (2013-2015) נחשב הרבה למנוע הזה או שהוא בקלות יכול למשוך עוד?
שני הcbf הרלוונטיים בלוח כבר נמכרו כשהתקשרתי.. בסוף צצה מודעה על mt 09 tracer.. הצפנתי עד חיפה למוסך סוזוקה ומסתדר שהיה כדאי(: מחר נוסע לשם להביא אותו לעיר הקודש תל אביב. קצת בחדשות מנסיעה ארוכה כזו בפעם הראשונה.. אעדכן כשהכל יעבור בשלום! (: תודה לכולם על השיתוף והרעיונות הנוספים(:
הכלי נקנה ב32k. חרגתי מהתקציב אבל לא בהרבה. האופנוע לא במצב חיצוני מזהיר (חנה הרבה ליד הים ויש חלודה מעצבנת) אבל מכנית עובד חלק טנקי עם כל הטיפולים בזמן.
הנסיעה הראשונה הייתה חוויה מוזרה.. לעלות מ390 לכזה כלי זה שונה לגמרי.
לא ברור לי למה יש הילוכים? אפשר להתחיל נסיעה מהמלון שלישי, ולא להעביר הילוך עד 120.. אחרי ההרגל להעלות ולהוריד הילוך כל רגע, זה פשוט שונה.
אני צריך לראות איך מכוונים את הבולם הקדמי והאחרוי כי כרגע מרגיש שהוא מכוייל למשקל רב יותר. אגב, הכלי הגיע עם בולםאחורי אוהלינס.. הייתה איזו גרסה שנמכרה ככה מהיבואן או שאחד הבעלים הקודמים הוסיף?
בינתיים לנסיעות הרגילות שלי אני נהנה מכל רגע! בית אריה תענוג צרוף. האופנוע עם צמיגי ממשלים שפשוט משדרגים את הרכיבה לרמה אחרת.
בינתיים רוכב על מפת "גשם" כדי ללמוד את הכלי. בהמשך אשחק עם מפת סטנדרט ואולי גם במצב ספורט(:
תודה על הייעוץ והעזרה בהחלטה(: