עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 34

אשכול: ייעוץ לפני קנייה - 650 סולידי או 1000 סמ"ק קצת פחות

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    לחלוטין, אבל לא נכנס בתקציב (;
    רכבתי על הNC750 במשך יותר משנה עד שעברתי ל-CBF ולמרות שהוא לא מהנה בתור ליטר, זה היה עדיין יותר אקשן מהננסי.
    הCBF נושא את המשקל שלו פחות טוב והוא כבד ב15 קילו מהננסי אבל המתלים שלו היו יותר נוחים לי.
    הוא יותר מרווח בזוג, הבלמים היו שיפור עצום(!!) והמנוע היה פשוט פנינה. הוא מכוון נמוך ויש מלא מומנט מ3 אלף סל״ד.
    מה שהכי אהבתי הייתה ההזרקה המושלמת. הוא מנווט בקלילות בין רכבים על הילוך ראשון בלי צורך לשחק עם הקלאץ והמנוע לא מקפץ ולא מטרטר גם סביב 2000 סל״ד.

    עבור הכסף, הCBF הוא אחלה אבל הוא לא חיה עירונית כמו ה650 בעיקר בגלל המשקל.
    זה די מאתגר לעקוב אחרי קטנועים ואופנועים קטנים בגלל ה245 קילו שנמצאים תחתיך ויש בזה סיפוק מסוים, אבל אם אין לך את השליטה או העצבים להתמודד עם זה, הוא יכול להיות מתסכל.
    למרות הנפח, הוא נראה כמו אופנוע גדול אבל הוא הרגיש לי קטן יותר מויסטרום 650 הישן.
    מעניין, תודה! כמה היה יוצא לך טיפולים עניינים?

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מעניין, תודה! כמה היה יוצא לך טיפולים עניינים?
    יישור קו וטיפול גדול היה על חשבון הבעלים והייתי ממש לפני הטיפול כשמכרתי.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי oriko30 צפיה בהודעה
    שני האופנועים עם מרווח טיפולים של 6000 ק''מ. הייתי שמח לכלי עם מרווח טיפולים נדיב יותר אבל לא מוצא משהו בלוחות שעונה על ההגדרה. באותו מחיר של הcbf אפשר גם למצוא nc700/7500 אבל הוא נשמע לי אופנוע ממש אנמי.
    אם יש רעיונות לכלי תיורי/אדוונצ'ר נוסף שפספסתי, אשמח לשמוע(:
    יש בלוח אפילו מולטיסטרדה 2010 בתקציב אבל נראלי האחזקה תהיה סיוט
    אם עיקר השיקול הוא אופנוע בלי יומרות ספורטיביות, עלויות אחזקה מינימליות ומרווח טיפולים מקסימלי - לך על ה-NC. אני רוכב מתחילת השנה על דגם ה-700, עם מיגון רוח גבוהה ואין שום בעיה לשייט גם על 140-150 לאורך כל היום בלי מאמץ מיוחד. מספיק מרווח בזוג (יצא לי לעשות טיולים של מאות ק"מ עם מורכבת, לא מרגישים אותה מאחור, הבדל קטן בכח אבל לא משמעותי). עברתי כבר 12 אלף עם האופנוע וחוץ מטיפול גדול במהלך הקניה, הכסף היחיד שמושקע בכלי זה במשאבת הדלק. נושקים אוטוטו ל-100 אלף ק"מ ורק התחלנו. ממליץ בחום.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אם עיקר השיקול הוא אופנוע בלי יומרות ספורטיביות, עלויות אחזקה מינימליות ומרווח טיפולים מקסימלי - לך על ה-NC. אני רוכב מתחילת השנה על דגם ה-700, עם מיגון רוח גבוהה ואין שום בעיה לשייט גם על 140-150 לאורך כל היום בלי מאמץ מיוחד. מספיק מרווח בזוג (יצא לי לעשות טיולים של מאות ק"מ עם מורכבת, לא מרגישים אותה מאחור, הבדל קטן בכח אבל לא משמעותי). עברתי כבר 12 אלף עם האופנוע וחוץ מטיפול גדול במהלך הקניה, הכסף היחיד שמושקע בכלי זה במשאבת הדלק. נושקים אוטוטו ל-100 אלף ק"מ ורק התחלנו. ממליץ בחום.
    הדוקאטי שלי משייט בכיף 140-150, אולי אפילו 160.
    לא נראה לי שזה המצב ב NC.
    אבל מה כבר אני מבין, אני לא זכיתי חלק מכת ה-NC...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הדוקאטי שלי משייט בכיף 140-150, אולי אפילו 160.
    לא נראה לי שזה המצב ב NC.
    אבל מה כבר אני מבין, אני לא זכיתי חלק מכת ה-NC...
    140 על 4000 סל"ד זה לגמרי שיוט, גם אם המנתק הוא ב-6500. אתה יכול להיות באמצע פניה רחבה ולא לקלוט והופ אתה על 150. מ-160 צפונה קצת פחות מזהיר ומרגישים שהוא מתאמץ.

    ולא קשור לשום כת, פשוט אופנוע נהדר לשוק הישראלי עם הרבה רוכבים מרוצים שממליצים.

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    47
    חח צודק, NC לא קשור לכת, זה אנשים פרקטיים ורציונליים. אבל כמה כאלו יש? אתם מיעוט.אנחנו בכתות שונות שמחפשים ריגושים, והריגוש של חלק מאיתנו זה דוקאטי. זו כת, אבל בה אנחנו רוצים להיות.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    22
    ההיפרמוטארד מספיק נוח ברכיבה ארוכה? החלפתי את הדיוק כי סבלתי בנסיעה הזו ממחסור במיגון רוח למרות תנוחת הרכיבה הזקופה יחסית.
    לגבי האפריליה שיבר, יש אחד אפילו בגרסת gt עם פיירינג 2011 עם כלום ק''מ, אבל הביקורות על נוחות ברכיבה בכלי לא משהו ויש לו צריכת דלק גבוהה שלא מתכתבת עם מיכל קטן. המבחנים מדובר על טווח של 200 ק''מ למיכל שזה תדלוק כל יומיים מבחינת המרחקים שלי.. דיי מבאס
    הסתכלתי על הnc אבל בתקציב הזה כלים עם הרבה ידיים וק''מ. משהו בcbf מרגיש שיש הרבה יותר תמורה לכסף.. לצערי אחד הכלים שעלו אתמול ורציתי לבדוק כבר נחטף.. מסתבר שיש ביקוש לקרנפון הזה.
    תודה על כל התגובות ואשמח לעוד הצעות מעניינות! (:

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    ויסטרום 1000 - הישנים כלים די גרועים והחדשים מתחילים ב40+.
    למה אתה אומר שהם גרועים?אני מטלבת אם לחשוב לכיוון של ה1000 או להשאר בכיוון של ה650,מדבר על תקציב יותר נמוך בערך 15מקסימום 20 ומידי פעם צצות מודעות עם כלים בשנתונים 7/8/9 עם כלים שנראים בסדר גמור.
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    ER6\וורסיס - היו מספר דגמי 2015 שנכנסו לתקציב אבל אלה דגמים ישנים שיש סיכוי שאלו פשוט דגמי 2014 שעלו ב2015 על הכביש ואני לא רוצה לחשוש מבעיית שסתומים.
    גם כאן נכנסים לי בתקציב ורסיסים משנתונים ישנים אבל מפחד מעניין השסתומים איפה אפשר לדעת בדיוק באיזה כלי עלולה להיות בעיה עם השסתומים,והאם בכלל שווה להתעסק עם קוואסאקי בשנתונים האלו או להמשיך לחפש סוזוקי/הונדה?

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי oriko30 צפיה בהודעה
    ההיפרמוטארד מספיק נוח ברכיבה ארוכה? החלפתי את הדיוק כי סבלתי בנסיעה הזו ממחסור במיגון רוח למרות תנוחת הרכיבה הזקופה יחסית.
    לגבי האפריליה שיבר, יש אחד אפילו בגרסת gt עם פיירינג 2011 עם כלום ק''מ, אבל הביקורות על נוחות ברכיבה בכלי לא משהו ויש לו צריכת דלק גבוהה שלא מתכתבת עם מיכל קטן. המבחנים מדובר על טווח של 200 ק''מ למיכל שזה תדלוק כל יומיים מבחינת המרחקים שלי.. דיי מבאס
    הסתכלתי על הnc אבל בתקציב הזה כלים עם הרבה ידיים וק''מ. משהו בcbf מרגיש שיש הרבה יותר תמורה לכסף.. לצערי אחד הכלים שעלו אתמול ורציתי לבדוק כבר נחטף.. מסתבר שיש ביקוש לקרנפון הזה.
    תודה על כל התגובות ואשמח לעוד הצעות מעניינות! (:
    ההיפר 1100 לא נוח במהירות גבוהה, בעל טנק אולטרה-קטן וגם נוטה לשתות דלק (כמו כל ליטר כשמסובבים לו את הגז).
    שום מובן פרקטי לא מוביל לקניה שלו, אבל זה כנראה האופנוע הכי כיפי ומלהיב שרכבתי עליו.
    אם התגובה שלך ל-NC לא הייתה "איכ, איך אתם לא מתביישים להציע לי את זה", כנראה שההיפר לא מתאים לך בתור אופנוע יומיומי
    לדעתי - בסוף הכל מתכנס ל-MT-07 TRACER, פרט לתקציב... ראיתי שיש כבר למכירה כלים החל מ-32K, כך שהפער לא כ"כ גדול. ואלה כלים טריים בני 3 שלא צפויים לספק כאבי ראש מיותרים.
    אם אתה מחפש להישאר בתקציב נמוך יותר, אפשר גם לחשוב על רעיונות - אבל תצטרך לרדת חזק (מאוד) בשנתון, מה שלא משתלם בעיניי.
    למשל:
    ימאהה XJ6 דיוורז'ן 09-13 - אופנוע ורסטילי, נוח, אמין מאוד ויפה מאוד בעיניי.
    הונדה טראנסאלפ 700 - אדוונצ'ר עם אוריינטציית כביש, אמין ונוח, קצת חלש בכבישים מהירים. אלטרנטיבה לויסטרום.
    BMW F650GS (טווין) (למיטב זכרוני, הגיע בשנים 2008-2012) = אדוונצ'ר עם אוריינטציית כביש, קומפקטי (יחסית לויסטרום), חסכוני מאוד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    דווקא אפשר למצוא בתקציב הזה אחלה היפר 796
    האמת, שגם ה-1100 לא הרבה יותר יקר. מה שכן, זה כבר דוקאטי ישן על כל המשתמע מכך (קרי - אחזקה לא זולה וסיכוי גבוה לבעיות קטנות אך מציקות).
    אני לא יודע מה יהיה יותר כיף מזה בבית אריה:

    ומנסיוני עם מכירה של דוקאטי ישנים... המחיר יהיה גמיש, אפילו גמיש מאוד.
    קירור אוויר, 180 ק"ג, 90 כ"ס, האמת זה נשמע.. לא רע. למה לא שומעים עליו/ממנו יותר?

    עריכה: לא שמתי לב שבדיוק כתבת עליו.
    אם לא מתביישים להציע בימר, למה לא F800GT?
    נערך לאחרונה על ידי kaz; 02-09-2020 בשעה 09:15.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    קירור אוויר, 180 ק"ג, 90 כ"ס, האמת זה נשמע.. לא רע. למה לא שומעים עליו/ממנו יותר?

    עריכה: לא שמתי לב שבדיוק כתבת עליו.
    אם לא מתביישים להציע בימר, למה לא F800GT?
    מה-1100 לא נמכרו הרבה, ומאלה שנמכרו - הרוב כבר הולבשו על מעקה לא פעם ולא פעמיים.
    ה-796 פחות אלים, ומהם שרדו לא מעט. משום מה כרגע לא ראיתי אף כלי כזה למכירה, אבל הם מופיעים בלוחות בתדירות די גבוהה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    41
    מנצל"ש
    50,000 קילומטר להיפרמוטארד 821 (2013-2015) נחשב הרבה למנוע הזה או שהוא בקלות יכול למשוך עוד?

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDuke צפיה בהודעה
    מנצל"ש
    50,000 קילומטר להיפרמוטארד 821 (2013-2015) נחשב הרבה למנוע הזה או שהוא בקלות יכול למשוך עוד?
    תלוי בצורת הרכיבה ואיכות האחזקה.
    אם הרכיבה שפויה והאחזקה טובה - למה שמנוע ליטר לא יגיע ל-150 אלף ק"מ ומעלה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    22
    שני הcbf הרלוונטיים בלוח כבר נמכרו כשהתקשרתי.. בסוף צצה מודעה על mt 09 tracer.. הצפנתי עד חיפה למוסך סוזוקה ומסתדר שהיה כדאי(: מחר נוסע לשם להביא אותו לעיר הקודש תל אביב. קצת בחדשות מנסיעה ארוכה כזו בפעם הראשונה.. אעדכן כשהכל יעבור בשלום! (: תודה לכולם על השיתוף והרעיונות הנוספים(:

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    62
    פתחת עם דוקאטי היפר - ואז זרקת לו אפרילה שיוור? אם כבר אפריליה - למה לא דורסודורו?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-06-2019, 08:52
  2. ייעוץ | צריך עזרה בקנייה ציוד לאופנוע
    על ידי matan1nino בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-01-2018, 15:57
  3. כ"ע בדיקות לפני קנייה
    על ידי Dddsh בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-10-2016, 20:19
  4. (כ"ע) כמה שאלות בנושא בדיקה לפני קנייה
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 10:39
  5. ייעוץ לפני קנייה, קטנוע 125
    על ידי arielpz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 13:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO