להחזיק בנקודת החיכוך את הקלאץ' ולתת עם המצערת בהתאם, לפעמים תצטרך לסגור את הקלאץ' טיפה ולפעמים לשחרר טיפה
תלמד מהי נקודת החיכוך של האופנוע הספציפי (כשאני למדתי לכל אופנוע של המורה הייתה נקודת חיכוך שונה, כשאתה בא לקו איטי תראה איפה הנקודת חיכוך ותלמד אותה),
איך האופנוע מגיב לבליפים שאתה נותן, בהתאם לכלי אתה צריך לדעת כמה גז לתת וכמה קלאץ', מתי האופנוע קופץ ומתי הוא בבלימת מנוע, תרגיש את הכלי
גם לא לפחד להתנועע על האופנוע, זה חלק מהרכיבה, להיות דינמי עם הכלי ולזוז ולהשען לאיפה שצריך, לזרום איתו
גם אם אתה תהיה במהירות לא קבועה תוכל לבוא בין השערים באיטיות ולקראת הכניסה והיציאה להגביר טיפה, ברגע שתתאמן מספיק אתה תדע איך לתמרן את הכל ביחד
כשאתה בין תרגילים לא "מודדים לך זמן", תלמד איפה הנקודות יציאה הכי נוחות ואיך להסתובב נכון לתרגיל הבא כדיי להיכנס אליו בשלמות,
לא מכיר את המגרש וזה כדאי לתת למישהו עם יותר ניסיון ממני להגיב...
כל עוד אתה תטחן את המסלול שוב ושוב ושוב ושוב אתה תלמד בסוף ותדע איך לשלוט על הכלי
