תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: תרגיל טסט במגרש - מעבר שערים

  1. #1
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62

    תרגיל טסט במגרש - מעבר שערים

    אחה"צ טובים.

    לקראת הטסט הקרב, אשמח לקבל עצות למעבר הטסט במגרש טרם היציאה עם הבוחן החוצה:

    אני מתקשה בתרגיל המעבר בין השערים (צירפתי תמונה להמחשה, הכוונה לתרגיל השני משמאל).

    אני חושב שהסיבה היא שהמגרש הינו בשיפוע, כאשר בקו האיטי ובתרגיל השערים הנסיעה מתבצעת בעלייה קלה, כך שנדרש שילוב של גז על מנת לעבור את התרגיל במהירות הרצויה ולכן גם לא ניתן להספק בקלאץ'.

    העניין הוא שתוספת הגז גורמת לי לאבד את הדיוק במעבר השערים כך שלפעמים רק גלגל אחד נכנס לשער, ובאופן כללי אני לא מצליח לשמור על מהירות קבועה לאורך המקטע. אני מבצע את כל התרגילים בהילוך ראשון, ככה שאני נכנס לשער הראשון בהילוך ראשון, אך כאמור המהירות שלי לא אחידה לכל אורך המעברים. לפעמים אני מאט או נותן גז חזק מדי ואז מתפקשש מעבר השער.

    יש לכם טיפים או עצות כיצד לצלוח את התרגיל (החל ממבטים - לאן להסתכל, הילוך רצוי, או מה השילוב הנכון של גז וקלאץ')?

    תודה רבה, בריאות, ושבת שלום לכולם.


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אתה אמור להיות על הילוך ראשון בחלק הזה ושאתה יוצא ממנו להחליף להילוך שני.
    אם הבעיה שלך היא בתפעול המצערת ("כמה גז לתת") אני מציע שתסנ לתרגיל מכות גז קטנות לפני הכניסה לתרגיל, ככה שתבין את הרגישות של המצערת.
    לטעמי, אפילו רבע סיבוב של המצערת אמור להספיק כי כל התרגול במגרש מיועד להיותבמהירות איטית כדי לבדוק את השליטה שלך בכלי במהירות איטית.
    איפה המגרש הזה?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    26
    אני העברתי לשני ישר אחרי הקו הישר בהתחלה. מאותו רגע הכל על שני כולל השמיניות.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אתה אמור להיות על הילוך ראשון בחלק הזה ושאתה יוצא ממנו להחליף להילוך שני.
    אם הבעיה שלך היא בתפעול המצערת ("כמה גז לתת") אני מציע שתסנ לתרגיל מכות גז קטנות לפני הכניסה לתרגיל, ככה שתבין את הרגישות של המצערת.
    לטעמי, אפילו רבע סיבוב של המצערת אמור להספיק כי כל התרגול במגרש מיועד להיותבמהירות איטית כדי לבדוק את השליטה שלך בכלי במהירות איטית.
    איפה המגרש הזה?
    שינו את הזמנים של כל תרגיל, לזה ולסלאלום (שגם אותו שינו, עושים אותו רק פעם אחת בלי החזרה) צריך להיות מקסימום בין 5-7 שניות משהו כזה
    ------
    בכ"מ אני מציע שכדיי להתחיל נכון את התרגיל תבוא נכון בסיבוב לפני ותיכנס עם הכלי ישר לתוך השער הראשון ומשם להמשיך עם התנועת גוף לתוך כל השערים האחרים,
    לשחק נכון עם המצערת והקלאץ'
    אני גם עשיתי את כל המסלול (חוץ מהקו האצה) על הילוך ראשון והייתי יותר מבסדר, אם אתה לא מרגיש בנוח להיות על שני לא חייב להעביר
    עוד טיפ זה גם כשאתה יוצא מהתרגיל הזה להתחיל להאיץ לקראת התרגיל הבא ולבוא אליו במהירות
    בהצלחה!

  5. #5
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אתה אמור להיות על הילוך ראשון בחלק הזה ושאתה יוצא ממנו להחליף להילוך שני.
    אם הבעיה שלך היא בתפעול המצערת ("כמה גז לתת") אני מציע שתסנ לתרגיל מכות גז קטנות לפני הכניסה לתרגיל, ככה שתבין את הרגישות של המצערת.
    לטעמי, אפילו רבע סיבוב של המצערת אמור להספיק כי כל התרגול במגרש מיועד להיותבמהירות איטית כדי לבדוק את השליטה שלך בכלי במהירות איטית.
    איפה המגרש הזה?
    המגרש הוא במודיעין. מדובר במגרש החדש (ולא במגרש הישן המפורסם שצמוד לתיכון).

    ציטוט נכתב במקור על ידי wa11a צפיה בהודעה
    אני העברתי לשני ישר אחרי הקו הישר בהתחלה. מאותו רגע הכל על שני כולל השמיניות.
    ניסיתי לעשות זאת, בסלאלום זה היה קצב קצת מהיר מדי בשבילי, יכול להיות שזה הפתרון, בכל אופן, בשיעור הבא אנסה ואראה מה מתאים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
    שינו את הזמנים של כל תרגיל, לזה ולסלאלום (שגם אותו שינו, עושים אותו רק פעם אחת בלי החזרה) צריך להיות מקסימום בין 5-7 שניות משהו כזה
    ------
    בכ"מ אני מציע שכדיי להתחיל נכון את התרגיל תבוא נכון בסיבוב לפני ותיכנס עם הכלי ישר לתוך השער הראשון ומשם להמשיך עם התנועת גוף לתוך כל השערים האחרים,
    לשחק נכון עם המצערת והקלאץ'
    אני גם עשיתי את כל המסלול (חוץ מהקו האצה) על הילוך ראשון והייתי יותר מבסדר, אם אתה לא מרגיש בנוח להיות על שני לא חייב להעביר
    עוד טיפ זה גם כשאתה יוצא מהתרגיל הזה להתחיל להאיץ לקראת התרגיל הבא ולבוא אליו במהירות
    בהצלחה!
    האמת היא שהילוך שני קצר מהיר לי בקטע הזה, מעדיף להיות בראשון אם זה אפשרי. שמח לשמוע שאפשרי לעשות זאת גם בראשון.

    לגבי המשחק עם הקלאץ' והמצערת - אתה מתכוון שכדאי לפתוח את המצערת ולהשהות אותה, ולווסת את הכוח רק על ידי הקלאץ'? או שדווקא את הקלאץ' להחזיק בנקודת החיכוך ורק לשחק עם המצערת?

    פשוט, אם הכוונה שלך למשחק עם מצערת וקלאץ' כשגם המצערת וגם הקלאץ' לא קבועים, זה בדיוק מה שקורה מבחינת המהירות שאיננה יציבה - הדבר גורר האצה ואז האטה, כי כל פתיחת מנוע במהירות איטיות גוררת "זריקה" קלה שלי עם האופנוע קדימה. מתוך רצון לא לפספס עם הגלגלים את השערים אני נאלץ להאט, ואז יוצא מצב של נסיעה במהירות לא קבועה.
    אני לא יודע אם זה קשור למצערת ב-Honda CRF250L שעליו אני לומד או לזה שאני פשוט לא מווסת נכון עם הקלאץ', אבל בסופו של דבר, מזה בדיוק אני מנסה להימנע.

    בכל אופן - מסכים איתך, העניין של הכניסה לתרגיל חשוב מאוד ושמתי לב כעת בדיעבד שבמקרים שבהם נכנסתי "ישר" לתרגיל זה עבד טוב יותר.
    אציין כי להיכנס 'ישר' זה עדיין לא פשוט לי, כי כאמור במגרש הספציפי הזה הרוכב נמצא בירידה בסלאלום ומיד צריך לעשות פרסה לעלייה מתונה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    המגרש הוא במודיעין. מדובר במגרש החדש (ולא במגרש הישן המפורסם שצמוד לתיכון).



    ניסיתי לעשות זאת, בסלאלום זה היה קצב קצת מהיר מדי בשבילי, יכול להיות שזה הפתרון, בכל אופן, בשיעור הבא אנסה ואראה מה מתאים.



    האמת היא שהילוך שני קצר מהיר לי בקטע הזה, מעדיף להיות בראשון אם זה אפשרי. שמח לשמוע שאפשרי לעשות זאת גם בראשון.

    לגבי המשחק עם הקלאץ' והמצערת - אתה מתכוון שכדאי לפתוח את המצערת ולהשהות אותה, ולווסת את הכוח רק על ידי הקלאץ'? או שדווקא את הקלאץ' להחזיק בנקודת החיכוך ורק לשחק עם המצערת?

    פשוט, אם הכוונה שלך למשחק עם מצערת וקלאץ' כשגם המצערת וגם הקלאץ' לא קבועים, זה בדיוק מה שקורה מבחינת המהירות שאיננה יציבה - הדבר גורר האצה ואז האטה, כי כל פתיחת מנוע במהירות איטיות גוררת "זריקה" קלה שלי עם האופנוע קדימה. מתוך רצון לא לפספס עם הגלגלים את השערים אני נאלץ להאט, ואז יוצא מצב של נסיעה במהירות לא קבועה.
    אני לא יודע אם זה קשור למצערת ב-Honda CRF250L שעליו אני לומד או לזה שאני פשוט לא מווסת נכון עם הקלאץ', אבל בסופו של דבר, מזה בדיוק אני מנסה להימנע.

    בכל אופן - מסכים איתך, העניין של הכניסה לתרגיל חשוב מאוד ושמתי לב כעת בדיעבד שבמקרים שבהם נכנסתי "ישר" לתרגיל זה עבד טוב יותר.
    אציין כי להיכנס 'ישר' זה עדיין לא פשוט לי, כי כאמור במגרש הספציפי הזה הרוכב נמצא בירידה בסלאלום ומיד צריך לעשות פרסה לעלייה מתונה.
    להחזיק בנקודת החיכוך את הקלאץ' ולתת עם המצערת בהתאם, לפעמים תצטרך לסגור את הקלאץ' טיפה ולפעמים לשחרר טיפה
    תלמד מהי נקודת החיכוך של האופנוע הספציפי (כשאני למדתי לכל אופנוע של המורה הייתה נקודת חיכוך שונה, כשאתה בא לקו איטי תראה איפה הנקודת חיכוך ותלמד אותה),
    איך האופנוע מגיב לבליפים שאתה נותן, בהתאם לכלי אתה צריך לדעת כמה גז לתת וכמה קלאץ', מתי האופנוע קופץ ומתי הוא בבלימת מנוע, תרגיש את הכלי
    גם לא לפחד להתנועע על האופנוע, זה חלק מהרכיבה, להיות דינמי עם הכלי ולזוז ולהשען לאיפה שצריך, לזרום איתו
    גם אם אתה תהיה במהירות לא קבועה תוכל לבוא בין השערים באיטיות ולקראת הכניסה והיציאה להגביר טיפה, ברגע שתתאמן מספיק אתה תדע איך לתמרן את הכל ביחד

    כשאתה בין תרגילים לא "מודדים לך זמן", תלמד איפה הנקודות יציאה הכי נוחות ואיך להסתובב נכון לתרגיל הבא כדיי להיכנס אליו בשלמות,
    לא מכיר את המגרש וזה כדאי לתת למישהו עם יותר ניסיון ממני להגיב...
    כל עוד אתה תטחן את המסלול שוב ושוב ושוב ושוב אתה תלמד בסוף ותדע איך לשלוט על הכלי

  7. #7
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
    להחזיק בנקודת החיכוך את הקלאץ' ולתת עם המצערת בהתאם, לפעמים תצטרך לסגור את הקלאץ' טיפה ולפעמים לשחרר טיפה
    תלמד מהי נקודת החיכוך של האופנוע הספציפי (כשאני למדתי לכל אופנוע של המורה הייתה נקודת חיכוך שונה, כשאתה בא לקו איטי תראה איפה הנקודת חיכוך ותלמד אותה),
    איך האופנוע מגיב לבליפים שאתה נותן, בהתאם לכלי אתה צריך לדעת כמה גז לתת וכמה קלאץ', מתי האופנוע קופץ ומתי הוא בבלימת מנוע, תרגיש את הכלי
    גם לא לפחד להתנועע על האופנוע, זה חלק מהרכיבה, להיות דינמי עם הכלי ולזוז ולהשען לאיפה שצריך, לזרום איתו
    גם אם אתה תהיה במהירות לא קבועה תוכל לבוא בין השערים באיטיות ולקראת הכניסה והיציאה להגביר טיפה, ברגע שתתאמן מספיק אתה תדע איך לתמרן את הכל ביחד

    כשאתה בין תרגילים לא "מודדים לך זמן", תלמד איפה הנקודות יציאה הכי נוחות ואיך להסתובב נכון לתרגיל הבא כדיי להיכנס אליו בשלמות,
    לא מכיר את המגרש וזה כדאי לתת למישהו עם יותר ניסיון ממני להגיב...
    כל עוד אתה תטחן את המסלול שוב ושוב ושוב ושוב אתה תלמד בסוף ותדע איך לשלוט על הכלי
    מעדכן:

    החלטתי לנסות לשלב להילוך שני במהלך הסלאלום והשערים - עבד מעולה.
    עברתי הבוקר בהצלחה טסט ל-A1.

    תודה לכולם.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    קולולו! מזל טוב! סע בזהירות!

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    מעדכן:

    החלטתי לנסות לשלב להילוך שני במהלך הסלאלום והשערים - עבד מעולה.
    עברתי הבוקר בהצלחה טסט ל-A1.

    תודה לכולם.
    מזל טוב!
    לרכב בזהירות והכי חשוב ליהנות גם!

  10. #10
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    קולולו! מזל טוב! סע בזהירות!
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
    מזל טוב!
    לרכב בזהירות והכי חשוב ליהנות גם!
    תודה רבה, חברים.
    שתהיה שנה טובה ברוכה בבשורות ובדרכים טובות לכולנו.

אשכולות דומים

  1. האם מותרות הבלימות במגרש
    על ידי syrenity בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 09-09-2020, 00:52
  2. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 11:21
  3. EBR סוגרת שערים, שוב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-01-2017, 11:40
  4. מחפש כלי זול ללמוד עליו במגרש
    על ידי ivgycohen בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 21:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO