המגרש הוא במודיעין. מדובר במגרש החדש (ולא במגרש הישן המפורסם שצמוד לתיכון).
ניסיתי לעשות זאת, בסלאלום זה היה קצב קצת מהיר מדי בשבילי, יכול להיות שזה הפתרון, בכל אופן, בשיעור הבא אנסה ואראה מה מתאים.
האמת היא שהילוך שני קצר מהיר לי בקטע הזה, מעדיף להיות בראשון אם זה אפשרי. שמח לשמוע שאפשרי לעשות זאת גם בראשון.
לגבי המשחק עם הקלאץ' והמצערת - אתה מתכוון שכדאי לפתוח את המצערת ולהשהות אותה, ולווסת את הכוח רק על ידי הקלאץ'? או שדווקא את הקלאץ' להחזיק בנקודת החיכוך ורק לשחק עם המצערת?
פשוט, אם הכוונה שלך למשחק עם מצערת וקלאץ' כשגם המצערת וגם הקלאץ' לא קבועים, זה בדיוק מה שקורה מבחינת המהירות שאיננה יציבה - הדבר גורר האצה ואז האטה, כי כל פתיחת מנוע במהירות איטיות גוררת "זריקה" קלה שלי עם האופנוע קדימה. מתוך רצון לא לפספס עם הגלגלים את השערים אני נאלץ להאט, ואז יוצא מצב של נסיעה במהירות לא קבועה.
אני לא יודע אם זה קשור למצערת ב-Honda CRF250L שעליו אני לומד או לזה שאני פשוט לא מווסת נכון עם הקלאץ', אבל בסופו של דבר, מזה בדיוק אני מנסה להימנע.
בכל אופן - מסכים איתך, העניין של הכניסה לתרגיל חשוב מאוד ושמתי לב כעת בדיעבד שבמקרים שבהם נכנסתי "ישר" לתרגיל זה עבד טוב יותר.
אציין כי להיכנס 'ישר' זה עדיין לא פשוט לי, כי כאמור במגרש הספציפי הזה הרוכב נמצא בירידה בסלאלום ומיד צריך לעשות פרסה לעלייה מתונה.




ציטוט ההודעה בתגובה