ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
המגרש הוא במודיעין. מדובר במגרש החדש (ולא במגרש הישן המפורסם שצמוד לתיכון).



ניסיתי לעשות זאת, בסלאלום זה היה קצב קצת מהיר מדי בשבילי, יכול להיות שזה הפתרון, בכל אופן, בשיעור הבא אנסה ואראה מה מתאים.



האמת היא שהילוך שני קצר מהיר לי בקטע הזה, מעדיף להיות בראשון אם זה אפשרי. שמח לשמוע שאפשרי לעשות זאת גם בראשון.

לגבי המשחק עם הקלאץ' והמצערת - אתה מתכוון שכדאי לפתוח את המצערת ולהשהות אותה, ולווסת את הכוח רק על ידי הקלאץ'? או שדווקא את הקלאץ' להחזיק בנקודת החיכוך ורק לשחק עם המצערת?

פשוט, אם הכוונה שלך למשחק עם מצערת וקלאץ' כשגם המצערת וגם הקלאץ' לא קבועים, זה בדיוק מה שקורה מבחינת המהירות שאיננה יציבה - הדבר גורר האצה ואז האטה, כי כל פתיחת מנוע במהירות איטיות גוררת "זריקה" קלה שלי עם האופנוע קדימה. מתוך רצון לא לפספס עם הגלגלים את השערים אני נאלץ להאט, ואז יוצא מצב של נסיעה במהירות לא קבועה.
אני לא יודע אם זה קשור למצערת ב-Honda CRF250L שעליו אני לומד או לזה שאני פשוט לא מווסת נכון עם הקלאץ', אבל בסופו של דבר, מזה בדיוק אני מנסה להימנע.

בכל אופן - מסכים איתך, העניין של הכניסה לתרגיל חשוב מאוד ושמתי לב כעת בדיעבד שבמקרים שבהם נכנסתי "ישר" לתרגיל זה עבד טוב יותר.
אציין כי להיכנס 'ישר' זה עדיין לא פשוט לי, כי כאמור במגרש הספציפי הזה הרוכב נמצא בירידה בסלאלום ומיד צריך לעשות פרסה לעלייה מתונה.
להחזיק בנקודת החיכוך את הקלאץ' ולתת עם המצערת בהתאם, לפעמים תצטרך לסגור את הקלאץ' טיפה ולפעמים לשחרר טיפה
תלמד מהי נקודת החיכוך של האופנוע הספציפי (כשאני למדתי לכל אופנוע של המורה הייתה נקודת חיכוך שונה, כשאתה בא לקו איטי תראה איפה הנקודת חיכוך ותלמד אותה),
איך האופנוע מגיב לבליפים שאתה נותן, בהתאם לכלי אתה צריך לדעת כמה גז לתת וכמה קלאץ', מתי האופנוע קופץ ומתי הוא בבלימת מנוע, תרגיש את הכלי
גם לא לפחד להתנועע על האופנוע, זה חלק מהרכיבה, להיות דינמי עם הכלי ולזוז ולהשען לאיפה שצריך, לזרום איתו
גם אם אתה תהיה במהירות לא קבועה תוכל לבוא בין השערים באיטיות ולקראת הכניסה והיציאה להגביר טיפה, ברגע שתתאמן מספיק אתה תדע איך לתמרן את הכל ביחד

כשאתה בין תרגילים לא "מודדים לך זמן", תלמד איפה הנקודות יציאה הכי נוחות ואיך להסתובב נכון לתרגיל הבא כדיי להיכנס אליו בשלמות,
לא מכיר את המגרש וזה כדאי לתת למישהו עם יותר ניסיון ממני להגיב...
כל עוד אתה תטחן את המסלול שוב ושוב ושוב ושוב אתה תלמד בסוף ותדע איך לשלוט על הכלי