עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 80

אשכול: התנהלות מוסך הונדה ״מאיר״

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    למען האמת, כשקניתי את ההונדה שלי (מסוכנות משנה) נאלצתי להגיע למוסך המרכזי בשבח כדי לקבל את הסטוריית הטיפולים של הכלי, וכבר שם קיבלתי תחושה שמזכירה את מה שפות"ש כתב (לא זוכר אם זה בגלל משהו שמישהו אמר לי לפניכן, בגלל שנחשפתי להתנהלות הזאת מולי או מול לקוח אחר או סתם בגלל תחושת בטן).
    לגבי הנושא עם שחרור הכלי עם ליקוי בטיחותי, עד כמה שאני זוכר המוסך חייב לשחרר את הכלי ולאפשר לך לטפל בו בכל מקום אחר שתרצה, לכל היותר אחרי חתימה על מסמך שמאשר שהלקוח מודע לליקוי הבטיחותי, והשחרור מתבצע על דעת עצמו בלבד ומסיר אחריות מהמוסך (כמו שנכתב כאן לפניכן).
    בכל מקרה, כל הכבוד לפות"ש על העקשנות, ואם אתה מחפש מוסך הגון באזור המרכז, אני יכול להמליץ לך על דינמיקה באזור, שהוא גם מוסך מורשה של הונדה (לא קשור למוסך הזה למעט היותי לקוח מרוצה).

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה סתם דיבור חרטא והתבכיינות של ישראלי ממוצע שאוהב להתלונן (כן אני יודע שאתה לא כאן).
    בפועל משטרת ישראל (אם כמה שאין בי ולו טיפת של אהבה אליהם), מגיעה מאוד מהר בדר"כ לאירועים והטיפול שלהם לרוב הוגן וסביר.
    ואת זה אני אומר בתור אחד שחטף מהם הרבה. ישראלים פשוט בכיינים. יתנהגו יפה לשוטרים ולא יקרו להם כל מיני הפתעות.

    בקשר למוסך, זה מעניין, גם לי פעם "תקעו" אופנוע כי הרפידות ברקס עמדו להיגמר, אפילו שישבו לי רפידות בדואר כבר ובסוף שילמתי והחלפתי. מעניין מה היה קורה אם הייתי מזמין משטרה
    חחחח, זה האחד ההזויים להזמין משטרה למוסך.
    הנסיון שלי עם משטרת ישראל זה "תגיע לתחנה להגיש תלונה" אף פעם לא הגיעו וגם לקח הרבה זמן עד שענו לטלפון.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    2 שאלות בבקשה:
    1. בפורום המקביל טענת שביקשו 400 שקל על צמיג. פה אתה כותב 450.
    כמה ביקשו על צמיג ואיזה?
    2. האם אכן יש בעיה במיסבים?

    לא טוען לרגע שהצדק לא איתך, לא משנה מה התשובות שלך. שואל (די) מתוך סקרנות..

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    רק מקריאה... לא שמעתי את הצד של הונדה, כן?
    חובתו של מוסך לא לשחרר כלי עם בעיה בטיחותית.
    מוסכים פרטיים לרוב פחות מקפידים, כי הם מפחדים לאבד לקוח - אבל גם מוסך פרטי שמכבד את עצמו לא ישחרר אופנוע עם צמיג שבלוי עד שמבצבצים ממנו חוטי ברזל.
    מוסכי יבואן מקפידים יותר, כי אם הלקוח יתפרק עם הצמיג הגמור - חיש מהר הוא ישכח שהוא זה שרצה לחסוך פה כסף ולשחרר אופנוע תקול, וירוץ לבית משפט לתבוע את מוסך היבואן על כך שהם מסרו לו אופנוע מסוכן. למה? כי אין מה לעשות, זאת מדינה של ישראלים מכוערים ולאנשים אין מילה ואין לקיחת אחריות. מקרה כזה יעשה ליבואן פרסומת שלילית מאוד, והוא לא מעוניין בכך.

    עכשיו לגופו של עניין, כפי שמתואר פה.
    מיסבי היגוי - זה רכיב די עמיד, ולגמור אותם ב-9 אלף ק"מ אפשר באופנוע שטח שמקפץ את הק"מ האלה בסלעים.
    באופנוע כביש (ועל אחת כמה וכמה בקטנוע) מיסבים יילכו אחרי 9 אלף באחד מארבעה מקרים:
    *המיסב הגיע פגום לפס הייצור - קורה.
    * המיסב הודק חזק מדי בפס היצור - גם זה יכול לקרות, פחות מצופה מהונדה. בכלי סיני (או איטלקי) לא הייתי מופתע.
    *המיסב לא גורז בפס הייצור ועבד "על יבש".
    *תאונה חזיתית שהקטנוע עבר.
    שלושת המקרים הראשונים הם תקלה של היצרן, וההגינות דורשת שנציגו ישא בעלויות התיקון. גם אם יש סעיף כסת"ח שאומר שאין אחריות על מיסבים, מה שלא נראה לי רציני - כי כל חלק מכאני באופנוע עובד על מיסבים, כולל חלקי מנוע.
    המקרה הרביעי הוא בעיה שלך.

    לגבי הצמיג:
    אפשר לגמור צמיג גם ב-1000 ק"מ. אבל, צמיג קדמי בקטנוע 300... לא ברור לי מה צריך לעשות איתו כדי שיהפוך תוך 9 אלף לסכנה בטיחותית ממדרגה ראשונה.
    אשמח לשמוע האם היה:
    *קרע בדופן
    *תיקון של מספר פנצ'רים באותו סקטור של הצמיג
    *האם בדקת באופן קבוע (אחת לשבועיים לכל היותר) לחצי אוויר (נסיעה על לחץ נמוך גורמת די מהר לשחיקה לא אחידה).

    אם אף אחד מהשלושה לא קרה, אני אצא מנקודת הנחה שהצמיג לא היה בגדר "סכנת נפשות" והיה פשוט בלוי במידה סבירה.
    אם זה אכן המצב, אז מדובר פה בעקיצה מגעילה, שמביישת גם מוסך מדרכה. אם קרה אחד מהשלושה לעיל, אז הדרישה שתחליף צמיג או שלא ישחררו לך את הקטנוע הייתה לגיטימית, בעיני לפחות.
    אוקיי, אני אתחיל בזה שאני מתגורר בתל אביב, הנסיעות שלי הן סטנדרטיות לחלוטין (אני חושב שהנסיעה הכי רחוקה שעשיתי עם הקטנוע הייתה תל אביב- נתניה), האופנוע לא עבר תאונה אפילו לא הקטנה ביותר ואני נוהג אותו בזהירות יתרה ככה שלגביי מייסבי ההגה זו כנראה המצאה כל שהי או ניסיון להוציא ממני כסף בעבור טיפול שהובטח לי בחינם בעת קניית האופנוע.
    לגבי הצמיג- שום קרעים,פנצ׳ר לא היה אפילו פעם אחת ואני בודק אוויר אחת לחודש (מכיוון ששמתי לב שאחת לשבועיים פשוט אין צורך).
    לצורך העניין אני במהלך שבוע הבא אלך לעשות טסט שנתי לקטנוע ואין לי ספק שהקטנוע יעבור טסט בלי שאצטרך להחליף צמיג כלל (מבטיח לעדכן).

  5. #35
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    2 שאלות בבקשה:
    1. בפורום המקביל טענת שביקשו 400 שקל על צמיג. פה אתה כותב 450.
    כמה ביקשו על צמיג ואיזה?
    2. האם אכן יש בעיה במיסבים?

    לא טוען לרגע שהצדק לא איתך, לא משנה מה התשובות שלך. שואל (די) מתוך סקרנות..
    הסיבה להבדלים במחירים היא מכיוון שזה מה שנאמר לי על ידם ״צמיג פירלי ב40% הנחה יצא לך 400-450 שח לפני מע״מ ״.
    מדובר במצמיג ״ פירלי דיאבלו סקוטר״ זהה למקורי שהקטנוע הגיע איתו במידה 120/70/15.
    לגבי המיסבים - לא הרגשתי שום בעיה במיסבים וגם עכשיו אני לא מרגיש שום בעיה.
    ההרגשה הכללית שלי היא שפשוט ניסו להוציא ממני סכום כסף בעבור הטיפול שהובטח לי בחינם בעת קניית הקטנוע .

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    טסט הוא לא אומדן לכלום.
    כמות הפעמים שהוכשלתי על שטויות די דומה לכמות הפעמים בהן עברתי עם ליקויי בטיחות.
    כולל פעם אחת בה עברתי טסט ויום למחרת קיבלתי הורדה מהכביש משוטר...

  7. #37
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    41
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guymito צפיה בהודעה
    הסיבה להבדלים במחירים היא מכיוון שזה מה שנאמר לי על ידם ״צמיג פירלי ב40% הנחה יצא לך 400-450 שח לפני מע״מ ״.
    מדובר במצמיג ״ פירלי דיאבלו סקוטר״ זהה למקורי שהקטנוע הגיע איתו במידה 120/70/15.
    לגבי המיסבים - לא הרגשתי שום בעיה במיסבים וגם עכשיו אני לא מרגיש שום בעיה.
    ההרגשה הכללית שלי היא שפשוט ניסו להוציא ממני סכום כסף בעבור הטיפול שהובטח לי בחינם בעת קניית הקטנוע .

    אל תתפלא.
    קרה לי עם רכב במוסך יונדאי רשמי של היבואן, הרכב גמגם בנסיעה והלכתי לבדוק את הבעיה - השארתי אותו ואחרי שעתיים חזרו אליי ואמרו להחליף מצתים ב500 שקל, טוב החלפתי הרכב עדיין מגמגם.
    השארתי שוב ואחרי שעתיים חזרו אליי ואמרו שהלך המנוע כנראה שעבר התחממות יתר (WTF?) וצריך להחליף מנוע, אמר לי המכונאי 6500 שקל יש לך מנוע משומש עם אישורים הרצה והכול.

    אמרתי שאין סיכוי שזה הגיוני כי הרכב מעולם לא התחמם ומבחינה מכנית הוא בסדר גמור וברור לי שהבעיה הייתה יחסית פשוטה.
    הלכתי למוסך אחר שאני מכיר (לא של יונדאי), ביצעו בדיקת לחץ בין הצילינדרים וכמובן שיצא תקין, מעברי מים נקיים ואין שום בעיה של התחחמות, בסוף סידרתי אצל המוסך השני את התקלה ומה הייתה? כבלי הצתה, 150 שקל...

    אומנם לא ניסו להשאיר אותי במוסך שלהם אבל אחרי שהחלפתי מצתים ב500 שקל סירבו להחזיר לי את הכסף ששילמתי עם הוכחה כמובן שהרכב במצב תקין ולא מגמגם יותר אחרי החלפת כבלי ההצתה ב150 שקלים לעומת מה שניסו לתקוע לי.

    סתם משתף כי זה פשוט אחוות רמאות בין מוסכים וזה כל כך כל כך מתסכל שבא לך פשוט לעוף מפה.

  8. #38
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lepessi צפיה בהודעה
    אל תתפלא.
    קרה לי עם רכב במוסך יונדאי רשמי של היבואן, הרכב גמגם בנסיעה והלכתי לבדוק את הבעיה - השארתי אותו ואחרי שעתיים חזרו אליי ואמרו להחליף מצתים ב500 שקל, טוב החלפתי הרכב עדיין מגמגם.
    השארתי שוב ואחרי שעתיים חזרו אליי ואמרו שהלך המנוע כנראה שעבר התחממות יתר (WTF?) וצריך להחליף מנוע, אמר לי המכונאי 6500 שקל יש לך מנוע משומש עם אישורים הרצה והכול.

    אמרתי שאין סיכוי שזה הגיוני כי הרכב מעולם לא התחמם ומבחינה מכנית הוא בסדר גמור וברור לי שהבעיה הייתה יחסית פשוטה.
    הלכתי למוסך אחר שאני מכיר (לא של יונדאי), ביצעו בדיקת לחץ בין הצילינדרים וכמובן שיצא תקין, מעברי מים נקיים ואין שום בעיה של התחחמות, בסוף סידרתי אצל המוסך השני את התקלה ומה הייתה? כבלי הצתה, 150 שקל...

    אומנם לא ניסו להשאיר אותי במוסך שלהם אבל אחרי שהחלפתי מצתים ב500 שקל סירבו להחזיר לי את הכסף ששילמתי עם הוכחה כמובן שהרכב במצב תקין ולא מגמגם יותר אחרי החלפת כבלי ההצתה ב150 שקלים לעומת מה שניסו לתקוע לי.

    סתם משתף כי זה פשוט אחוות רמאות בין מוסכים וזה כל כך כל כך מתסכל שבא לך פשוט לעוף מפה.
    בדיוק בגלל הדברים האלה אני מטפל ברכב שלי לבד, יש לי אלפא מיטו ואני מעולם לא מכניס את הרכב למוסך מהסיבה הפשוטה שאני לא סומך על אף מוסך, גם טיפול טיימינג ודברים מעט מורכבים אני עושה לבד.
    לגבי הקטנוע אנהג כך גם רק שפשוט כרגע הוא באחריות אז אני לא יכול לטפל בו לבד כי אני אאבד את האחריות.

  9. #39
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    37
    מנסיוני עם מוסך ניר ד"ר סייקל הם מאוד אמינים.

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    גם אני ממליץ על ניר מרעננה. מתייעץ איתו גם שכבר לא רוכב על הונדה וסומך על היושרה שלו בעיניים עצומות. זה המוסך היחידי (!) שהרגשתי בטוח להשאיר את האופנוע ולצאת מבלי להסתכל מה עושים ואיך. הוא עובד בקצב נכון, מרוכז, סביבת עבודה נקיה ומסודרת- כל מה שמאפיין בעל מקצוע. באמת שאין לי מילה רעה להגיד על מוסכים אחרים רק שעל ניר אני מרגיש בנוח להמליץ.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #41
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    26
    וואו הזוי. לי עדיין יש טראומה מהחוויה שלי ממטרו, והייתי בטוח שהונדה זה שירות אחר. אזכור את האשכול הזה בפעם הבאה שאתחדש...

  12. #42
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אם אתה צריך לטפל בהונדה שלך באחריות, סע לניר במוסך של הונדה בכפר סבא. בן אדם מקסים ובחיים לא שמעתי עליו מילה רעה אחת באף מדיה חברתית.
    התקין לי סבל וארגז וסירב בתוקף לקחת תשלום. הלוואי וכולם היו כמוהו.
    תוכל לקשר אותי אליו?

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guymito צפיה בהודעה
    הסיבה להבדלים במחירים היא מכיוון שזה מה שנאמר לי על ידם ״צמיג פירלי ב40% הנחה יצא לך 400-450 שח לפני מע״מ ״.
    מדובר במצמיג ״ פירלי דיאבלו סקוטר״ זהה למקורי שהקטנוע הגיע איתו במידה 120/70/15.
    לגבי המיסבים - לא הרגשתי שום בעיה במיסבים וגם עכשיו אני לא מרגיש שום בעיה.
    ההרגשה הכללית שלי היא שפשוט ניסו להוציא ממני סכום כסף בעבור הטיפול שהובטח לי בחינם בעת קניית הקטנוע .
    להבא תבקש להראות לך ולמעשה יש כאלו שיראו לך לבד מבלי שתבקש כדי שתדע ותבין על מה ולמה, בדיקת מיסבי היגוי בגדול היא דיי פשוטה על קטנוע עם ג'ק אמצע רק מצריכה רגש.

    לגבי הצמיג: ייתכן והצמיג סובל מבלאי מואץ עקב תרכובת רכה ושימוש לא נכון (לחצי ניפוח). אני לא אומר שזה המקרה אני רק אומר שאלו סיבות שיכולות לגרום לקיצור אורך חיים בצמיג, הסיכוי לכך נמוך מאוד כפי שקקטוב ציין אבל בלי תמונה יהיה קשה לנו להגיד לכאורה על מה נפסל.

    לגבי התנהלות המוסך: יש מוסכים שיעבדו עלייכם ויש מוסכים שיעבדו איתכם (בחלוקה גסה), אחריות יבואן זה טוב ויפה אבל יש כמה דברים שמוחרגים באחריות ושווה לבדוק לפני. ישנן הרבה "עקיצות" בענף וישנן הרבה אי הבנות בענף, עיניין ה"לא בטיחותי" מעצבן אבל הוקם במטרה מסויימת, תלמדו בבקשה את החוק ואל תתנו למוסכים לערבב אותכם בזה. יש בעיה\מחלוקת? פנו לאיגוד המוסכים ופתחו בתלונה, יש להם מוסד בוררות בין מוסכים ללקוחות בדיוק לדברים כאלה, עד כמה הוא יעיל - אין לי מושג כי אני לא יודע עד כמה מנצלים אותו.
    חשים שאתם לא סומכים על המוסך או שאתם מגיעים למוסך חדש? אל תשאירו את הכלי לבד, תבקשו שיראו את מקור\גורם הבעיה\תקלה וצלמו, תבקשו הצעות מחיר לפני עבודה כדי לא לגלות תוספות משונות, תבדקו את הכלי לפני ואחרי ואם אפשר, אל תקפצו ישר ותאשימו, נסו לתת לבעלים אפשרות לתת הסבר הגיוני ואסמכתאות לפני.

    מוסך שיעבוד איתכם לא יסתיר מידע ולא ימנע מידע, הוא יכסה על עצמו ביטוחית אבל לא ידפוק אותך בדרך, הוא אולי לא יהיה הכי נקי ומצוחצח בעולם ובלי פינת אספרסו אבל תוכל לשבת על שחור ולראות איך עובדים לך על הכלי מקרוב ובמקרים של טעויות הוא ייקח אחריות... זה לא מגיע תמיד כחבילה קומפלט אבל קיים ברובו בכמה מוסכים בארץ.
    יש כאלו שמעדיפים בית מרקחת וגימיקים, קחו בחשבון שזה לא אומר כלום לגבי הגינות הבעלים או מקצועיות העבודה.

    עצה אישית - תמצאו מקום\מכונאי שמספק לכם את הביטחון וההרגשה שאתם רוצים לקבל כשעובדים לכם על הכלי (כל אחד והעדפותיו), אין תחליף לזה מלבד לעבוד בעצמך.

  14. #44
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    לפני שנתיים היה לי מקרה דומה במוסך המרכזי בשבח, התקנתי לבד פנסי ערפל וידיות חימום ועשו לי קצת רעש על זה ונאמר לי שבפעם הבאה שאני מגיע או שאני יפרק לפני הטיפול או שהם לא יוכלו לשחרר לי את הכלי או לטפל בו.

    אמרתי להם תודה רבה ועברתי למוסך אחר, יש לציין לפני כן טיפלתי שם באופן קבוע והדבר הזה התחיל לקרות אם שינוי במנהלי המוסך.

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guymito צפיה בהודעה
    תוכל לקשר אותי אליו?
    ניר מדהים, אנושית ומקצועית. כמי שמטפל באופנוע בעצמו ונעזר בו מדי פעם-הבחור מקצוען אמיתי ואחלה בן אדם. תמיד שמח לעזור, גם בטלפון וגם בשעות שהמוסך סגור.
    מוזמן ליצור קשר ואעביר לך את הטלפון שלו.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-08-2018, 14:16
  2. סיכום התנהלות מול חברת הביטוח
    על ידי רוכב על 2 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 15-08-2017, 23:50
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-10-2016, 22:53
  4. מוסך מומלץ לטיפולי הונדה?
    על ידי BassOutcast בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 12:42
  5. מוסך הונדה בשרון
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 23:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO