עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 80

אשכול: התנהלות מוסך הונדה ״מאיר״

  1. #16
    התנהלות מפתיעה, המוסך בשבח אמנם יקר ואף פעם לא הצטיין בשירות יוצא דופן, אבל מה שאתה מספר, נשמע תלוש והזוי לחלוטין.
    קשה לי להאמין שזו החלטה ארגונית - ״לעקוץ״ לקוחות, מדובר ביבואן שסהכ יודע לדאוג לשמו הטוב ומטפח מזה שנים את תדמית האמינות של הונדה.
    זה סיפור מאוד לא אופייני, שמתאים לאיזה מוסך פרטי מפוקפק, מקווה שיתחקרו את הנושא ויטפלו בו.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    הזייה.
    אם היית רושם מוסך פרטי, שאתה מתנהל מול הבעלים בחלק מהמקרים זה היה נשמע הגיוני.
    אבל מנהלי המוסך והעובדים עצמם הם סה"כ עובדים של הונדה, הם לא "מרוויחים" ממכירת חלקים או צמיגים (לפחות ממה שאני יודע).
    מה האינטרס להגיע למצב שמשטרה מגיעה למוסך, מול מלא לקוחות?

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    עד כמה שזכור לי, מוסך הונדה שניר עובד בו נמצא ברעננה
    צודק, טעות שלי. אני מהדרום ולפעמים מתבלבל בין הערים הסמוכות במרכז.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הזייה.
    אם היית רושם מוסך פרטי, שאתה מתנהל מול הבעלים בחלק מהמקרים זה היה נשמע הגיוני.
    אבל מנהלי המוסך והעובדים עצמם הם סה"כ עובדים של הונדה, הם לא "מרוויחים" ממכירת חלקים או צמיגים (לפחות ממה שאני יודע).
    מה האינטרס להגיע למצב שמשטרה מגיעה למוסך, מול מלא לקוחות?
    תעשה הפרדה מוסך מורשה לעומת מוסך שהוא זכיין של הונדה.
    בעקרון זכיין אמור להיות כפוף לנהלי הרשת.
    הנהלים אמורים להיות אותם נהלים והכל תחת "המטרייה" של היבואן.

    אם הנהלים שונים על הרשת לציין זאת אחרת ישנה פה הטעייה של הצרכן.


    במקרה שלי הרשת מודעת ואף מבינה שהייתה פה טעות ולא היה פה מקום לחיוב אבל כנראה שזה לא מזיז להם אחרת כבר היו מחזירים לי את הכסף (לא מלפנים שורת הדין ולא .רוצה "הנחות" משום סוג בדומה לפות"ש מעדיף לרכוש צמיגים במחיר זול יותר ללא הנחה )

    והאמת שהמקרה של פות"ש קצת מחזק את התחושה העגומה שלי שהרשת הנ"ל לא שונה בתרבות האירגונית שלה מיבואנים אחרים.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    תעשה הפרדה מוסך מורשה לעומת מוסך שהוא זכיין של הונדה.
    בעקרון זכיין אמור להיות כפוף לנהלי הרשת.
    הנהלים אמורים להיות אותם נהלים והכל תחת "המטרייה" של היבואן.

    אם הנהלים שונים על הרשת לציין זאת אחרת ישנה פה הטעייה של הצרכן.


    במקרה שלי הרשת מודעת ואף מבינה שהייתה פה טעות ולא היה פה מקום לחיוב אבל כנראה שזה לא מזיז להם אחרת כבר היו מחזירים לי את הכסף (לא מלפנים שורת הדין ולא .רוצה "הנחות" משום סוג בדומה לפות"ש מעדיף לרכוש צמיגים במחיר זול יותר ללא הנחה )

    והאמת שהמקרה של פות"ש קצת מחזק את התחושה העגומה שלי שהרשת הנ"ל לא שונה בתרבות האירגונית שלה מיבואנים אחרים.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    יש הבדל בין טענה צרכנית/שירותית (אתה טוען X הם Y,בלי להכנס כרגע למי צודק) לבין להגיע למצב שלקוח מזמין משטרה כדי שישחררו את הכלי שלו.
    ראבק, איפה המנהלי מוסך שיעצרו את הסיטואציה לפני שהיא מדרדרת ככה?

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    יש הבדל בין טענה צרכנית/שירותית (אתה טוען X הם Y,בלי להכנס כרגע למי צודק) לבין להגיע למצב שלקוח מזמין משטרה כדי שישחררו את הכלי שלו.
    ראבק, איפה המנהלי מוסך שיעצרו את הסיטואציה לפני שהיא מדרדרת ככה?
    אני מתייחס פה להתנהלות של הרשת.

    על נושא הלחץ שככל הנראה ניסו להפעיל.

    אני מוצא סוג של הקבלה בין המקרים (כמובן שללא קשר עם נושא המשטרה שזה לכשעצמו הזוי).

    בעקרון ישנה חובת דיווח על ידי מוסך על רכב בעל ליקוי בטיחותי (לא יודע לגבי החזקת הרכב בכח) למשרד התחבורה או מי מטעמו.
    ומשרד התחבורה אמור לאתר את בעל הרכב.

    https://m.ynet.co.il/Articles/411275



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    יש הבדל בין טענה צרכנית/שירותית (אתה טוען X הם Y,בלי להכנס כרגע למי צודק) לבין להגיע למצב שלקוח מזמין משטרה כדי שישחררו את הכלי שלו.
    ראבק, איפה המנהלי מוסך שיעצרו את הסיטואציה לפני שהיא מדרדרת ככה?
    שכחתי לציין שגם לפני שהזמנתי משטרה אמרתי למנהלי המוסך (טל וגיא) שבמידה ואני לא מקבל את הקטנוע אני מזמין משטרה והם אמרו לי ואני מצטט ״בבקשה תזמין משטרה, הכי טוב״ , לאחר שהגיעה המשטרה התמונה התהפכה 180 מעלות, לצערי הרב לא הקלטתי או צילמתי את ההתנהלות מולם. תעודת עניות להונדה.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רק אותי מדהים בסיפור הזה שמשטרת ישראל
    א. הגיע שקראו לה
    ב. עמדה לצד האזרח
    כל הכבוד, אני בטוח שבמוסך הזה לא יקחו יותר אופנועים כבני ערובה.

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רק אותי מדהים בסיפור הזה שמשטרת ישראל
    א. הגיע שקראו לה
    ב. עמדה לצד האזרח
    כל הכבוד, אני בטוח שבמוסך הזה לא יקחו יותר אופנועים כבני ערובה.
    הגיעו ואפילו מהר יחסית (כרבע שעה), השוטר היה ענייני והעמיד אותם במקומם ואני הייתי מרוצה מזה שהם נהיו אדומים מבושה כאשר השוטר ביקש מהם תעודות זהות לעיניי כל הנוכחים במוסך ואילץ אותם להחזיר לי את המפתחות

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    רק מקריאה... לא שמעתי את הצד של הונדה, כן?
    חובתו של מוסך לא לשחרר כלי עם בעיה בטיחותית.
    מוסכים פרטיים לרוב פחות מקפידים, כי הם מפחדים לאבד לקוח - אבל גם מוסך פרטי שמכבד את עצמו לא ישחרר אופנוע עם צמיג שבלוי עד שמבצבצים ממנו חוטי ברזל.
    מוסכי יבואן מקפידים יותר, כי אם הלקוח יתפרק עם הצמיג הגמור - חיש מהר הוא ישכח שהוא זה שרצה לחסוך פה כסף ולשחרר אופנוע תקול, וירוץ לבית משפט לתבוע את מוסך היבואן על כך שהם מסרו לו אופנוע מסוכן. למה? כי אין מה לעשות, זאת מדינה של ישראלים מכוערים ולאנשים אין מילה ואין לקיחת אחריות. מקרה כזה יעשה ליבואן פרסומת שלילית מאוד, והוא לא מעוניין בכך.

    עכשיו לגופו של עניין, כפי שמתואר פה.
    מיסבי היגוי - זה רכיב די עמיד, ולגמור אותם ב-9 אלף ק"מ אפשר באופנוע שטח שמקפץ את הק"מ האלה בסלעים.
    באופנוע כביש (ועל אחת כמה וכמה בקטנוע) מיסבים יילכו אחרי 9 אלף באחד מארבעה מקרים:
    *המיסב הגיע פגום לפס הייצור - קורה.
    * המיסב הודק חזק מדי בפס היצור - גם זה יכול לקרות, פחות מצופה מהונדה. בכלי סיני (או איטלקי) לא הייתי מופתע.
    *המיסב לא גורז בפס הייצור ועבד "על יבש".
    *תאונה חזיתית שהקטנוע עבר.
    שלושת המקרים הראשונים הם תקלה של היצרן, וההגינות דורשת שנציגו ישא בעלויות התיקון. גם אם יש סעיף כסת"ח שאומר שאין אחריות על מיסבים, מה שלא נראה לי רציני - כי כל חלק מכאני באופנוע עובד על מיסבים, כולל חלקי מנוע.
    המקרה הרביעי הוא בעיה שלך.

    לגבי הצמיג:
    אפשר לגמור צמיג גם ב-1000 ק"מ. אבל, צמיג קדמי בקטנוע 300... לא ברור לי מה צריך לעשות איתו כדי שיהפוך תוך 9 אלף לסכנה בטיחותית ממדרגה ראשונה.
    אשמח לשמוע האם היה:
    *קרע בדופן
    *תיקון של מספר פנצ'רים באותו סקטור של הצמיג
    *האם בדקת באופן קבוע (אחת לשבועיים לכל היותר) לחצי אוויר (נסיעה על לחץ נמוך גורמת די מהר לשחיקה לא אחידה).

    אם אף אחד מהשלושה לא קרה, אני אצא מנקודת הנחה שהצמיג לא היה בגדר "סכנת נפשות" והיה פשוט בלוי במידה סבירה.
    אם זה אכן המצב, אז מדובר פה בעקיצה מגעילה, שמביישת גם מוסך מדרכה. אם קרה אחד מהשלושה לעיל, אז הדרישה שתחליף צמיג או שלא ישחררו לך את הקטנוע הייתה לגיטימית, בעיני לפחות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    רק מקריאה... לא שמעתי את הצד של הונדה, כן?
    חובתו של מוסך לא לשחרר כלי עם בעיה בטיחותית.
    מוסכים פרטיים לרוב פחות מקפידים, כי הם מפחדים לאבד לקוח - אבל גם מוסך פרטי שמכבד את עצמו לא ישחרר אופנוע עם צמיג שבלוי עד שמבצבצים ממנו חוטי ברזל.
    מוסכי יבואן מקפידים יותר, כי אם הלקוח יתפרק עם הצמיג הגמור - חיש מהר הוא ישכח שהוא זה שרצה לחסוך פה כסף ולשחרר אופנוע תקול, וירוץ לבית משפט לתבוע את מוסך היבואן על כך שהם מסרו לו אופנוע מסוכן. למה? כי אין מה לעשות, זאת מדינה של ישראלים מכוערים ולאנשים אין מילה ואין לקיחת אחריות. מקרה כזה יעשה ליבואן פרסומת שלילית מאוד, והוא לא מעוניין בכך.

    עכשיו לגופו של עניין, כפי שמתואר פה.
    מיסבי היגוי - זה רכיב די עמיד, ולגמור אותם ב-9 אלף ק"מ אפשר באופנוע שטח שמקפץ את הק"מ האלה בסלעים.
    באופנוע כביש (ועל אחת כמה וכמה בקטנוע) מיסבים יילכו אחרי 9 אלף באחד מארבעה מקרים:
    *המיסב הגיע פגום לפס הייצור - קורה.
    * המיסב הודק חזק מדי בפס היצור - גם זה יכול לקרות, פחות מצופה מהונדה. בכלי סיני (או איטלקי) לא הייתי מופתע.
    *המיסב לא גורז בפס הייצור ועבד "על יבש".
    *תאונה חזיתית שהקטנוע עבר.
    שלושת המקרים הראשונים הם תקלה של היצרן, וההגינות דורשת שנציגו ישא בעלויות התיקון. גם אם יש סעיף כסת"ח שאומר שאין אחריות על מיסבים, מה שלא נראה לי רציני - כי כל חלק מכאני באופנוע עובד על מיסבים, כולל חלקי מנוע.
    המקרה הרביעי הוא בעיה שלך.

    לגבי הצמיג:
    אפשר לגמור צמיג גם ב-1000 ק"מ. אבל, צמיג קדמי בקטנוע 300... לא ברור לי מה צריך לעשות איתו כדי שיהפוך תוך 9 אלף לסכנה בטיחותית ממדרגה ראשונה.
    אשמח לשמוע האם היה:
    *קרע בדופן
    *תיקון של מספר פנצ'רים באותו סקטור של הצמיג
    *האם בדקת באופן קבוע (אחת לשבועיים לכל היותר) לחצי אוויר (נסיעה על לחץ נמוך גורמת די מהר לשחיקה לא אחידה).

    אם אף אחד מהשלושה לא קרה, אני אצא מנקודת הנחה שהצמיג לא היה בגדר "סכנת נפשות" והיה פשוט בלוי במידה סבירה.
    אם זה אכן המצב, אז מדובר פה בעקיצה מגעילה, שמביישת גם מוסך מדרכה. אם קרה אחד מהשלושה לעיל, אז הדרישה שתחליף צמיג או שלא ישחררו לך את הקטנוע הייתה לגיטימית, בעיני לפחות.
    לפי פיסקה שמצאתי באתר איגוד המוסכים נראה שאם הלקוח מתעקש הם צריכים לשחרר את הכלי ולהודיע למשרד התחבורה ובכך האחריות מוסרת מהם.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רק אותי מדהים בסיפור הזה שמשטרת ישראל
    א. הגיע שקראו לה
    ב. עמדה לצד האזרח
    כל הכבוד, אני בטוח שבמוסך הזה לא יקחו יותר אופנועים כבני ערובה.
    זה סתם דיבור חרטא והתבכיינות של ישראלי ממוצע שאוהב להתלונן (כן אני יודע שאתה לא כאן).
    בפועל משטרת ישראל (אם כמה שאין בי ולו טיפת של אהבה אליהם), מגיעה מאוד מהר בדר"כ לאירועים והטיפול שלהם לרוב הוגן וסביר.
    ואת זה אני אומר בתור אחד שחטף מהם הרבה. ישראלים פשוט בכיינים. יתנהגו יפה לשוטרים ולא יקרו להם כל מיני הפתעות.

    בקשר למוסך, זה מעניין, גם לי פעם "תקעו" אופנוע כי הרפידות ברקס עמדו להיגמר, אפילו שישבו לי רפידות בדואר כבר ובסוף שילמתי והחלפתי. מעניין מה היה קורה אם הייתי מזמין משטרה
    חחחח, זה האחד ההזויים להזמין משטרה למוסך.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אני אוהב שאתה צודק @KKatkov אבל...
    א. אכלת את הראש.
    ב. יש לך טעות.

    אסור להחזיק רכוש של אדם פרטי ללא הסכמתו, אתה צודק שאסור לשחרר כלי המסכן חיים על הכביש אבל במקרה הזה אין שום סיכון - כלי ב 10k, קטנוע + מישהו שאומר שהוא הולך לטפל במוסך אחר - זכותו, שהם ידווחו וכל אחד עדה את שלו.
    מה שאני שומע זו דרך לנסות לעשוק אזרח. המקרה צריך להיות מובא לידי משרדי ההנהלה של הונדה תוך כדי חקירה קלה של כל המעורבים ופיצוי הלקוח - הונדה ידועים בשם יותר טוב מזה. אין לצפות שכל כל הקבלני המשנה שלהם יהיו ישרים (נוכלים קיימים תמיד) אבל המקרה מצריך טיפול ע"י החברה.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  14. #29
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    2
    מצגיע לך חבר. היה לי מקרה כזה בעבר אם איום "דיווח למשרד התחבורה" שיפסיקו אם זה. זה לא עובד. מגיע לטסטס והכל עובר חלק. אם צמיג צריך להחליף אני כבר קונה צמיכ, מביא לפנצר מכר,שסתום חדש מנקה אם נייר זכוכית בשפה הפנימית. וגם מקבל איזון. כל הכבוד שקראת למשטרה. אני הייתי לוקח מספר מקרה ממהם ומגיד טביעה נגדם. הגזימו לגמרי. וגם זה שניסו לקמבן אותך על תשלום מייסבי היגוי

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לפי פיסקה שמצאתי באתר איגוד המוסכים נראה שאם הלקוח מתעקש הם צריכים לשחרר את הכלי ולהודיע למשרד התחבורה ובכך האחריות מוסרת מהם.
    אתה צודק, וזאת הייתה הכוונה.
    "לא לשחרר" - משמעותו "ללא דיווח למשרד התחבורה".
    מן הסתם, אני לא מצפה שמישהו יעמוד עם אקדח ו"לא ישחרר" את האופנוע פיזית.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-08-2018, 15:16
  2. סיכום התנהלות מול חברת הביטוח
    על ידי רוכב על 2 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 16-08-2017, 00:50
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-10-2016, 23:53
  4. מוסך מומלץ לטיפולי הונדה?
    על ידי BassOutcast בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 13:42
  5. מוסך הונדה בשרון
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 00:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO