עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 78

אשכול: הדינוזאור האחרון - שנה על בנדיט 1200

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אתה בוחר לפרש את הביטוי "אחת הסיבות" כדבר אחד ויחיד - אז יש לך בעיה בהבנת הנקרא.
    נשאר לי רק לאחל המשך יום טוב ושנה טובה.
    עכשיו התחלת לדבר.
    אז אם אתה מסכים שזה רק דבר אחד מאינסוף של דברים - מה התועלת לדבר על זה בכלל?
    וזה עוד בהנחה שמה שאמרת בכלל נכון.

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    עכשיו התחלת לדבר.
    אז אם אתה מסכים שזה רק דבר אחד מאינסוף של דברים - מה התועלת לדבר על זה בכלל?
    וזה עוד בהנחה שמה שאמרת בכלל נכון.
    סייגתי את מה שאמרתי כדעתי האישית. לכן, אין כאן "נכון" או "לא נכון", אלא מחשבה שחלקתי עם הפורום. זה שהיא מתיישבת עם מה שאני רואה במהלך ה-10 שנים ורבע מיליון קילומטר, שבהם רכבתי על בסיס יומיומי - לא מוכיח שום דבר לאף אחד, ואני מודע לזה. אגדיל ואומר שאין לי צורך מיוחד להוכיח משהו למישהו בדיון אינטרנטי - לא משלמים לי על זה.

    אני חולק את המחשבות שלי בנושא - כי בא לי לחלוק אותן. בשביל זה יש פורום, ואתה מוזמן לא לשתף פעולה אם הנושא אינו קרוב לליבך.
    הבעיה עם הבנת הנקרא עדיין שם - כמו שמשמעות הביטוי "אחד הדברים" איננה "דבר יחד" כפי שהבהרתי בהודעה בקודמת, משמעות הביטוי גם לא "דבר זניח אחד מתוך אינסוף דברים" כמו שאתה אומר בהודעה זו.
    אני מאמין (וזה לא מחייב אותך לשום דבר, אפשר להתווכח, אפשר להסכים שלא להסכים, אפשר להמשיך איש איש לדרכו) שמה שציינתי זה פקטור בעל משמעות, שמצדיק בחינה והתייחסות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    סייגתי את מה שאמרתי כדעתי האישית. לכן, אין כאן "נכון" או "לא נכון", אלא מחשבה שחלקתי עם הפורום. זה שהיא מתיישבת עם מה שאני רואה במהלך ה-10 שנים ורבע מיליון קילומטר, שבהם רכבתי על בסיס יומיומי - לא מוכיח שום דבר לאף אחד, ואני מודע לזה. אגדיל ואומר שאין לי צורך מיוחד להוכיח משהו למישהו בדיון אינטרנטי - לא משלמים לי על זה.

    אני חולק את המחשבות שלי בנושא - כי בא לי לחלוק אותן. בשביל זה יש פורום, ואתה מוזמן לא לשתף פעולה אם הנושא אינו קרוב לליבך.
    הבעיה עם הבנת הנקרא עדיין שם - כמו שמשמעות הביטוי "אחד הדברים" איננה "דבר יחד" כפי שהבהרתי בהודעה בקודמת, משמעות הביטוי גם לא "דבר זניח אחד מתוך אינסוף דברים" כמו שאתה אומר בהודעה זו.
    אני מאמין (וזה לא מחייב אותך לשום דבר, אפשר להתווכח, אפשר להסכים שלא להסכים, אפשר להמשיך איש איש לדרכו) שמה שציינתי זה פקטור בעל משמעות, שמצדיק בחינה והתייחסות.
    אני רק יודע שאתה מבין שאין לי בעית הבנת הנקרא, אבל אתה משתמש בארגומנט הד-הומינם הזה בתור הגנה על מה שכתבת.
    בזה, ובזגזוג ש״אני תמיד יכול לומר שזאת דעתי, ולכן אני יכול גם לטעון שחייזרים אשמים לתאונות״.

    אחלה. אתה בהחלט רשאי לחשוב מה שאתה רוצה.

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    יש תאונות דרכים כי יש דרכים.
    אם יש הסבר כלשהו זה בערך זה.
    תאונות הדרכים נרגמות מכך שאנשים של היום נוהגים ברכבים של מחר על הכבישים של אתמול.

    קח את זה לאן שתרצה.

    שנה טובה לכל הפורום.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אחת הסיבות שאנשים נוהגים ורכבים בצורה גרועה ומסוכנת - זאת תחושת עודף ביטחון ביכולות הרכב שלהם ושל רכבים אחרים בכביש, שגורמת לזלזול בנהיגה.
    אותן מערכות שמעלימות (עד לגבול מסויים) פידבק מתפעול גרוע, קצב רכיבה מוגזם ושאר הרעות החולות - משרישות את עודף הביטחון.
    אתה צודק ויש מספיק מחקרים שמאשרים זאת. סיבה עיקרית להתנהגות אנושית - היא בתוך האנשים עצמם. אנשים לא רוצים ״100%״ בטיחות מסיבה פשוטה מאוד - זה לא אפשרי.
    מישהו אמר כבר - יש תאונות דרכים כי יש דרכים. פעם היו תאונות צייד ותאונות סוסים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שים לב:
    כשידעת שאין לך ABS, התאמנת על בלימה ושמרת יותר מרחק ממוקדי סכנה.
    עכשיו, כשיש לך - משתמע שאתה לא עושה את זה. כמובן, שאני מניח שזאת לא הייתה הכוונה שלך, ואתה אישית רוכב שקול וזהיר - אבל כאן בדיוק נמצאת הבעיה.
    היום להערכתי כבר 60-70 אחוז מהכלים שמעל 125 סמ"ק מצויידם ב-ABS, ואחוז נכבד מהכלים הכבדים מצויידים במערכות נוספות.
    אז למה מספר ההרוגים על אופנוע מזנק משנה לשנה?
    למה מופיעות פה כותרות כגון "חודש אוגוסט השחור"?

    דעתי האישית והלא מקצועית: כי אנשים אבדו את הכבוד למכונה שבה הם משתמשים.
    זה התחיל מתחום הרכב, כשקודם אנשים הפסיקו להעביר הילוכים ושכחו מה זה רכב שלא מגיב להיגוי תחת בלימת חרום. זה המשיך בבקרות משיכה, שגידלו דור של נהגים שמעולם לא חוו זריקת תחת בכיכר רטובה. עכשיו גדל דור של נהגים, שלא מבין בשביל מה לאותת ולגלוש במעבר נתיב - הרי המובילאיי לא מצפצף, ובשביל מה לשמור מרחק - הרי יש בלימה אוטונומית. הדור הבא כבר לא יבין בשביל מה להחזיק את הידיים על ההגה.
    אותו דבר קורה באופנועים: מי שלפני עשור היה בחודש הראשון נועל קדמי על מעבר חציה, נופל ולומד לקח - היום כבר לא נופל על מעבר חציה, אלא מקבל את הכאפה במהירות אחרת לגמרי, הרבה יותר גבוהה. כישכנס הטראקשן לכלי תקציב - מי שקודם היה מאבד אחורי על כיכר חלקלקה, נופל ולומד לקח - יקבל את הכאפה שלו ב-100 קמ"ש על מעקה או בתוך פגוש אחורי של טנדר.

    בוא נניח שאזרום איתך, ואסכים ש-ABS חוסך 30% ממרחק הבלימה (נכון אולי על כביש רטוב או אצל רוכב לא מנוסה שבמקרה אחר היה פשוט נועל קדמי ונופל).
    מה עוזרים לך ה-30% האלה, אם הביטחון המופרז שיש לך בגלל שאתה רוכב על אופנוע "בטיחותי" ומעולם לא נתקלת בנעילת גלגל בבלימה - גורם לך להיכנס לסיטואציה "רק" עם-20% יותר מהירות? (תשובה לשאלת הטריוויה - לא עוזר, כי מרחק הבלימה אינו עולה באופן לינארי עם המהירות, ו-20% יותר מהירות נותנים כ-30 עד 40 אחוז יותר מרחק בלימה).
    אולי לך זה לא יקרה. אתה לא תעלה מהירות, ותהנה מקיצור מרחק הבלימה.
    אבל מישהו אחר - הייתי אומר שהרוב - לומדים לצערי רק מטעויות. וכלי רכב, בעיקר דו-גלגלי, שלא מאפשר לך להיענש על השטויות שאתה עושה במהירות נמוכה - מגדיל את הסיכויים שלך כרוכב ליפול למלכודת "אני תותח" ולפגוש את הגבולות במהירות הרבה יותר גבוהה.
    אני מבין שאי-אפשר לעצור את הקדמה, והעולם שואף להגיע למצב שבו לא תידרש מיומנות גבוהה כדי לרכב על אופנוע, וזה בדיוק הצורך שעליו המערכות הנ"ל באות לענות.
    עם זאת, יש בי הרבה הערכה לרוכבים שמפצים על מגבלות הכלי שלהם עם שליטה ביד ימין, מיומנות רכיבה ואסטרטגיית כביש נבונה - ואני לא חושב שהם נמצאים בסיכון גבוה משמעותית להיפצע קשה או לההירג בכביש מאותו רוכב "תותח" שרכוב על R1250GS עם כל הבקרות של NASA.
    גם אני חושב שעזרי הנהיגה והרכיבה מסרסים יכולות ומורידים את רמת השליטה במכונה. בעולם מושלם לא היו בקרות או עזרים ולא כלים של 100 כ"ס על הכביש. היצרנים היו מקדישים את הפיתוח להוזלת ושיפור הרכיבים במקום להתמקד בשיפור נתוני מהירות וכוח שהגיעו מעולם המירוצים. הכל בגלל המירוץ השיווקי של התאגידים שבו נתוני הכוח והמהירות הפכו לדבר העיקרי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אפשר להפסיק לצטט כל פעם את כל המגילה?

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בעולם מושלם לא היו בקרות או עזרים ולא כלים של 100 כ"ס על הכביש. היצרנים היו מקדישים את הפיתוח להוזלת ושיפור הרכיבים במקום להתמקד בשיפור נתוני מהירות וכוח שהגיעו מעולם המירוצים.
    מעניין מתוך סקרנות - מהו אותו עולם אידאלי שלך? 100 כס אמרנו לא. בקרות גם. מחיר זול - כן. שיפורים מעולם המירוצים - לא.
    תקן אותי אם טעיתי, אבל זה נראה לי משהו בין וספה לאופניים חשמליים. או הארלי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מעניין מתוך סקרנות - מהו אותו עולם אידאלי שלך? 100 כס אמרנו לא. בקרות גם. מחיר זול - כן. שיפורים מעולם המירוצים - לא.
    תקן אותי אם טעיתי, אבל זה נראה לי משהו בין וספה לאופניים חשמליים. או הארלי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מחיר זול...הארלי...מחיר זול ...הארלי...משהו לא מסתדר לי

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    מחיר זול...הארלי...מחיר זול ...הארלי...משהו לא מסתדר לי
    לא מסתדר כי אתה מסתכל על הרלי היום. בתחילת הקריירה הרלי היו אופנועים פשוטים וכן, זולים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    1. הארלי לא מוכרים אופנועים במובן המקובל של המילה, ולכן לא ניתן לשפוט הארלי (ושלל חיקוייו) לאופנועים אחרים.
    2. רוב המערכות המתערבות הוכנסו לאופנועים בהתחלה כשסך החבילה עברה את סך יכולת הרוכב הממוצע.
    3. מערכות נוספו על מנת לתת לאופנוע הילה של "מכונה בטוחה"
    4. מערכות אחרות הוכנסו בשם תקנים והגבלות שלא קשורות לאופנוענות עצמה.
    5. כולם מישרים קו בכדאי לא להישאר מאחור, להישאר בתמונה ולא להיתפס כטכנולוגיים פחות מהמתחרים.
    6. הנקודה החלשה ביותר באופנוע זה הרוכב, הוא לא מסוגל לעמוד במגבלות הטכנולוגיה. אז מוספים לו שכבות הגנה.
    7. הרוכב הוא גם הנקודה הכי פחות חכמה (שלא לומר מטומטמת) על האופנוע, לכן צריך להגן עליו מעצמו.
    8. עכשיו, האופנועים הנמכרים היום ככלים חביבים לשימוש יומי, שמשו לפני עשור וקצת יותר ככלי מרוצים לרוכבים מקצועיים.
    9. מי שחושב שהוא מסוגל להשתלט לבד על אופנוע במהירות של מעל 140 במצב חירום, שאינו מושלם, טוב יותר מהבקרות...ז"ל.
    10. מי שחושב שהוא כשרוני לבד, בלי אימונים מקצועיים ותרגול לעיתים קרובות, להשתלט על הטכנולוגיה/פיזיולוגיה/פסיכולוגיה של אופנוע
    מודרני ...ראה סעיף 9.

    אופנוענים חיים בהכחשה ומכורים לגבס!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    הכל נכון. גם נשים פעם היו צעירות יותר. כמו כן ברור שכל המצאה אחרי מנוע קיטור היא שטות מטופשת.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    הכל נכון. גם נשים פעם היו צעירות יותר. כמו כן ברור שכל המצאה אחרי מנוע קיטור היא שטות מטופשת.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    שוב הצלחת להבין את מה שאתה רוצה ולא מה שהתכוונתי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שוב הצלחת להבין את מה שאתה רוצה ולא מה שהתכוונתי.
    האמת היא שלא הצלחתי להבין למה התכוונת. בקרות זה טוב? רע? קווסאקי VN900 זה לא אופנוע? מצב חרום ב-140 בכביש ציבורי אתה ז״ל עם בקרות או בלי.

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שוב הצלחת להבין את מה שאתה רוצה ולא מה שהתכוונתי.
    חבל על האנרגיה. בדרך כלל אין קשר בין מה שהוא מבין למה שהוא כותב. הוא יכתוב מה שצריך כדי לגרום לך להגיב.

אשכולות דומים

  1. בנדיט 1200 מיוחד!
    על ידי זוהר בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2018, 18:34
  2. בנדיט 1200 למכירה
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 11:46
  3. בנדיט 1200 שנת 2001
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 12:26
  4. למכירה בנדיט 1200
    על ידי lupo4 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 01:46
  5. בנדיט 1200 לחלקים, מציאה!
    על ידי KKatkov בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-07-2015, 19:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO