השוואה בין היוסאנג לדיאלים:
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...-Hyosung-GV250
ולגבי ה-EN - כלי טוב, אבל ישן. כאחד שהחזיק אופנוע 500 סמ"ק ישן לשימוש יומיומי במשך 3.5 שנים, לא משנה עד כמה הכלי שמור, ישנו בלאי טבעי שמגיע עם הגיל, הקילומטראז' ועייפות החומר. אתה תמצא את עצמך עם תקלות הזויות שלא דמיינת אפילו (לדוגמא - ציר רגלית הילוכים שחוק) ומעבר לתחזוקה שוטפת סביר להניח שיפול עליך ביקור מזדמן במוסך שלא תכננת כלכלית.
כל 250 יצרוך פחות דלק מה-500 הישן. אני מאמין שיש יוסאנג עם ABS אז גם במחלקת הבטיחות יש לו את היתרון, גם בעליות האחזקה (ביטוח וכו').
אישית? הייתי מחפש יוסאנג משנתון מתקדם ועם ABS ונוסע לשלום. כלי חמוד לגמרי, רכבתי על אחד, מרגיש חזק יותר מהנפח שלו.
עוד אופציה שאמנם לא בדיוק בסגמנט - קוואסאקי W800. מתאים לרשיון, צריכת דלק סבירה לגמרי, פשוט מאוד לאחזקה, מתאים לתקציב, אמנם ללא ABS אבל יש פה ערך מוסף ענק של מנוע 800 סמ"ק. ראיתי כמה ביד 2 שיכולים להתאים לתקציב. אני בכנות אם הייתי צריך לקחת אופנוע "רטרו" בתקציב ודרגת הרשיון שאמרת לא הייתי מסתכל על שום דבר אחר.