רוצה לחזור לרכב אחרי 8 שנים

אשכול: רוצה לחזור לרכב אחרי 8 שנים

תגיות: ללא
  1. Moses94 אמר:

    רוצה לחזור לרכב אחרי 8 שנים

    אהלן חבר'ה מעוניין לחזור לרכב אחרי 8 שנים,
    מניח שאצטרך לרענן עם מורה שיעור אחד החזרה,
    אומנם הרישיון שלי זה A1 אבל רכבתי בעיקר על 125 סמ"ק בקטנועים.

    אני מעוניין לרכוש אופנוע בתקציב של בערך 15-20 עם נטייה לאיזור ה 15.

    חשבתי על 3 דגמים שתפסו לי את העין:
    הראשון DAYSTAR 250 של דיאלים,
    השני hyosung gv250
    השלישי שחבר המליץ EN500 של קוואסאקי.
    מה חשוב לי?

    שוק שאוכל למכור אותו אחר כך,
    שיהיה יחסית קל למצוא אחד במצב טוב,
    צריכה נמוכה של דלק
    ובעיקר "בטיחות" עד כמה שאפשר לצפות לבטיחות מאופנוע.
     
  2. TundraOG אמר:
    השוואה בין היוסאנג לדיאלים:

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...-Hyosung-GV250


    ולגבי ה-EN - כלי טוב, אבל ישן. כאחד שהחזיק אופנוע 500 סמ"ק ישן לשימוש יומיומי במשך 3.5 שנים, לא משנה עד כמה הכלי שמור, ישנו בלאי טבעי שמגיע עם הגיל, הקילומטראז' ועייפות החומר. אתה תמצא את עצמך עם תקלות הזויות שלא דמיינת אפילו (לדוגמא - ציר רגלית הילוכים שחוק) ומעבר לתחזוקה שוטפת סביר להניח שיפול עליך ביקור מזדמן במוסך שלא תכננת כלכלית.

    כל 250 יצרוך פחות דלק מה-500 הישן. אני מאמין שיש יוסאנג עם ABS אז גם במחלקת הבטיחות יש לו את היתרון, גם בעליות האחזקה (ביטוח וכו').

    אישית? הייתי מחפש יוסאנג משנתון מתקדם ועם ABS ונוסע לשלום. כלי חמוד לגמרי, רכבתי על אחד, מרגיש חזק יותר מהנפח שלו.

    עוד אופציה שאמנם לא בדיוק בסגמנט - קוואסאקי W800. מתאים לרשיון, צריכת דלק סבירה לגמרי, פשוט מאוד לאחזקה, מתאים לתקציב, אמנם ללא ABS אבל יש פה ערך מוסף ענק של מנוע 800 סמ"ק. ראיתי כמה ביד 2 שיכולים להתאים לתקציב. אני בכנות אם הייתי צריך לקחת אופנוע "רטרו" בתקציב ודרגת הרשיון שאמרת לא הייתי מסתכל על שום דבר אחר.
     
  3. הסמל האישי של lokimonster

    lokimonster אמר:
    יש לי 2 אופנועים מבית גיאלים שעליהם אני רוכב.

    הראשון זה קטנוע דיאלים S3 250
    השני דיאלים ROADWIN125


    המשותף לשתיהם איכות יצור לא מדהימה
    מתלים רופסים מאוד

    שלדות סושי סטייל אופנועים יפנים משנות ה70


    מבחינת אמינות לדעתי כלי שתוחזק טוב יתן אמינות סבירה.

    אני מניח שהDAYSTER לא יהיה שונה בהרבה כאמור לא מכיר.


    לגבי היוסאנג היה לחבר את ה650 ( לא זוכר את שם הדגם) עם מנוע של סוזוקי כמדומני.

    האמת שהיה מבסוט מאוד ממנו (בפורום הישן נקרא OFER69)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
     
  4. הסמל האישי של KKatkov

    KKatkov אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    אהלן חבר'ה מעוניין לחזור לרכב אחרי 8 שנים,
    מניח שאצטרך לרענן עם מורה שיעור אחד החזרה,
    אומנם הרישיון שלי זה A1 אבל רכבתי בעיקר על 125 סמ"ק בקטנועים.

    אני מעוניין לרכוש אופנוע בתקציב של בערך 15-20 עם נטייה לאיזור ה 15.

    חשבתי על 3 דגמים שתפסו לי את העין:
    הראשון DAYSTAR 250 של דיאלים,
    השני hyosung gv250
    השלישי שחבר המליץ EN500 של קוואסאקי.
    מה חשוב לי?

    שוק שאוכל למכור אותו אחר כך,
    שיהיה יחסית קל למצוא אחד במצב טוב,
    צריכה נמוכה של דלק
    ובעיקר "בטיחות" עד כמה שאפשר לצפות לבטיחות מאופנוע.
    שוק אין לאף אחד מהם.
    צריכת דלק - יש יתרון משמעותי ל-250, אבל... בסופו של יום, זה לא פרמטר חשוב.
    הפער בין 1/20 ל1/25 זה 5.5 ש"ח ל-100 ק"מ - 55 שקל בחודש בנסועה של 12 אלף בשנה, 110 בנסועה של 24 אלף בשנה (2000 בחודש).
    כל חלק קטן שתצטרך להחליף באופנוע (גומיה, אטם, נורה) מחסל לך את כל או את רוב ה"חסכון" החודשי הזה. חלק גדול (נגיד, שרשרת או דיסק בלם) מחסל לך את החסכון לחצי שנה-שנה קדימה.
    כך שבשיקול כלכלי, הרבה יותר חשוב לרכוש אופנוע נטול תקלות, ולא בהכרח אופנוע עם צריכת דלק נמוכה.
    דווקא מהבחינה הזאת, שלשת הדגמים לא משהו.
    ה-EN ישנים מאוד, וכל אופנוע בן 15-20 ידרוש תיקונים.
    הקוריאנים אמנם טריים יחסית, אבל אלה לא כלים שמזדקנים יפה - וגם כאן לא הייתי מצפה ל-0 תקלות.
    חווית רכיבה מענגת גם לא תקבל באף אחד מהכלים. חיקוי זול להארלי, פוזה ללא שום כיסוי.

    במקומך הייתי עוצר רגע, מגדיר את הדרישות ואת אופי השימוש ורק אז חושב איזה סוג של אופנוע יתאים לך.
    יכול להיות שתחליט שעדיף לך לוותר על פוזת "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל" לטובת יתרונות פרקטיים כאלה ואחרים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual
     
  5. Moses94 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    השוואה בין היוסאנג לדיאלים:

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...-Hyosung-GV250


    ולגבי ה-EN - כלי טוב, אבל ישן. כאחד שהחזיק אופנוע 500 סמ"ק ישן לשימוש יומיומי במשך 3.5 שנים, לא משנה עד כמה הכלי שמור, ישנו בלאי טבעי שמגיע עם הגיל, הקילומטראז' ועייפות החומר. אתה תמצא את עצמך עם תקלות הזויות שלא דמיינת אפילו (לדוגמא - ציר רגלית הילוכים שחוק) ומעבר לתחזוקה שוטפת סביר להניח שיפול עליך ביקור מזדמן במוסך שלא תכננת כלכלית.

    כל 250 יצרוך פחות דלק מה-500 הישן. אני מאמין שיש יוסאנג עם ABS אז גם במחלקת הבטיחות יש לו את היתרון, גם בעליות האחזקה (ביטוח וכו').

    אישית? הייתי מחפש יוסאנג משנתון מתקדם ועם ABS ונוסע לשלום. כלי חמוד לגמרי, רכבתי על אחד, מרגיש חזק יותר מהנפח שלו.

    עוד אופציה שאמנם לא בדיוק בסגמנט - קוואסאקי W800. מתאים לרשיון, צריכת דלק סבירה לגמרי, פשוט מאוד לאחזקה, מתאים לתקציב, אמנם ללא ABS אבל יש פה ערך מוסף ענק של מנוע 800 סמ"ק. ראיתי כמה ביד 2 שיכולים להתאים לתקציב. אני בכנות אם הייתי צריך לקחת אופנוע "רטרו" בתקציב ודרגת הרשיון שאמרת לא הייתי מסתכל על שום דבר אחר.
    הרישיון שלי זה A1 אני מוגבל ל-500 סמ"ק
     
  6. Moses94 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שוק אין לאף אחד מהם.
    צריכת דלק - יש יתרון משמעותי ל-250, אבל... בסופו של יום, זה לא פרמטר חשוב.
    הפער בין 1/20 ל1/25 זה 5.5 ש"ח ל-100 ק"מ - 55 שקל בחודש בנסועה של 12 אלף בשנה, 110 בנסועה של 24 אלף בשנה (2000 בחודש).
    כל חלק קטן שתצטרך להחליף באופנוע (גומיה, אטם, נורה) מחסל לך את כל או את רוב ה"חסכון" החודשי הזה. חלק גדול (נגיד, שרשרת או דיסק בלם) מחסל לך את החסכון לחצי שנה-שנה קדימה.
    כך שבשיקול כלכלי, הרבה יותר חשוב לרכוש אופנוע נטול תקלות, ולא בהכרח אופנוע עם צריכת דלק נמוכה.
    דווקא מהבחינה הזאת, שלשת הדגמים לא משהו.
    ה-EN ישנים מאוד, וכל אופנוע בן 15-20 ידרוש תיקונים.
    הקוריאנים אמנם טריים יחסית, אבל אלה לא כלים שמזדקנים יפה - וגם כאן לא הייתי מצפה ל-0 תקלות.
    חווית רכיבה מענגת גם לא תקבל באף אחד מהכלים. חיקוי זול להארלי, פוזה ללא שום כיסוי.

    במקומך הייתי עוצר רגע, מגדיר את הדרישות ואת אופי השימוש ורק אז חושב איזה סוג של אופנוע יתאים לך.
    יכול להיות שתחליט שעדיף לך לוותר על פוזת "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל" לטובת יתרונות פרקטיים כאלה ואחרים.
    זה לא עניין של "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל"
    אני פשוט מתחבר יותר לאופנועי קאסטום / נייקד, יש לך נייקד בטווח מחירים האלה שהיית ממליץ עליו?
    לא מתחבר לישיבה "קרבית"
     
  7. NAOR2207 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ...
    לגבי היוסאנג היה לחבר את ה650 ( לא זוכר את שם הדגם) עם מנוע של סוזוקי כמדומני.

    האמת שהיה מבסוט מאוד ממנו (בפורום הישן נקרא OFER69)
    אאל"ט עבר תחת הידים של הפלג (בולם אחורי)
    העופר עבר לטרנסאלפ (והתבאס מעשרים קילו של ממיר)
     
  8. הסמל האישי של פיינשמקר

    פיינשמקר אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    זה לא עניין של "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל"
    אני פשוט מתחבר יותר לאופנועי קאסטום / נייקד, יש לך נייקד בטווח מחירים האלה שהיית ממליץ עליו?
    לא מתחבר לישיבה "קרבית"
    MT03 משומש? Z400 משומש?
     
  9. הסמל האישי של KKatkov

    KKatkov אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    זה לא עניין של "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל"
    אני פשוט מתחבר יותר לאופנועי קאסטום / נייקד, יש לך נייקד בטווח מחירים האלה שהיית ממליץ עליו?
    לא מתחבר לישיבה "קרבית"
    רויאל אנפילד.
    SWM (הרפתקני משהו)
    קאוואסאקי W800
    יכול לחשוב על עוד אופנועים "קלאסיים".

    אם נייקד מודרני אבל לא מכוער הוא גם כיוון - חפש SV650. הדור הקודם נכנס בתציב בקלות, הדור החדש - תצטרך לעלות לכיוון ה-25 לפחות, אבל תקבל אופנוע חדש יותר בעשור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual
     
  10. TundraOG אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    הרישיון שלי זה A1 אני מוגבל ל-500 סמ"ק
    אתה מוגבל ל-47 כ"ס, לא לנפח ספציפי.
     
Single Sign On provided by vBSSO