שוק אין לאף אחד מהם.
צריכת דלק - יש יתרון משמעותי ל-250, אבל... בסופו של יום, זה לא פרמטר חשוב.
הפער בין 1/20 ל1/25 זה 5.5 ש"ח ל-100 ק"מ - 55 שקל בחודש בנסועה של 12 אלף בשנה, 110 בנסועה של 24 אלף בשנה (2000 בחודש).
כל חלק קטן שתצטרך להחליף באופנוע (גומיה, אטם, נורה) מחסל לך את כל או את רוב ה"חסכון" החודשי הזה. חלק גדול (נגיד, שרשרת או דיסק בלם) מחסל לך את החסכון לחצי שנה-שנה קדימה.
כך שבשיקול כלכלי, הרבה יותר חשוב לרכוש אופנוע נטול תקלות, ולא בהכרח אופנוע עם צריכת דלק נמוכה.
דווקא מהבחינה הזאת, שלשת הדגמים לא משהו.
ה-EN ישנים מאוד, וכל אופנוע בן 15-20 ידרוש תיקונים.
הקוריאנים אמנם טריים יחסית, אבל אלה לא כלים שמזדקנים יפה - וגם כאן לא הייתי מצפה ל-0 תקלות.
חווית רכיבה מענגת גם לא תקבל באף אחד מהכלים. חיקוי זול להארלי, פוזה ללא שום כיסוי.
במקומך הייתי עוצר רגע, מגדיר את הדרישות ואת אופי השימוש ורק אז חושב איזה סוג של אופנוע יתאים לך.
יכול להיות שתחליט שעדיף לך לוותר על פוזת "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל" לטובת יתרונות פרקטיים כאלה ואחרים.