תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: רוצה לחזור לרכב אחרי 8 שנים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    3

    רוצה לחזור לרכב אחרי 8 שנים

    אהלן חבר'ה מעוניין לחזור לרכב אחרי 8 שנים,
    מניח שאצטרך לרענן עם מורה שיעור אחד החזרה,
    אומנם הרישיון שלי זה A1 אבל רכבתי בעיקר על 125 סמ"ק בקטנועים.

    אני מעוניין לרכוש אופנוע בתקציב של בערך 15-20 עם נטייה לאיזור ה 15.

    חשבתי על 3 דגמים שתפסו לי את העין:
    הראשון DAYSTAR 250 של דיאלים,
    השני hyosung gv250
    השלישי שחבר המליץ EN500 של קוואסאקי.
    מה חשוב לי?

    שוק שאוכל למכור אותו אחר כך,
    שיהיה יחסית קל למצוא אחד במצב טוב,
    צריכה נמוכה של דלק
    ובעיקר "בטיחות" עד כמה שאפשר לצפות לבטיחות מאופנוע.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    השוואה בין היוסאנג לדיאלים:

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...-Hyosung-GV250


    ולגבי ה-EN - כלי טוב, אבל ישן. כאחד שהחזיק אופנוע 500 סמ"ק ישן לשימוש יומיומי במשך 3.5 שנים, לא משנה עד כמה הכלי שמור, ישנו בלאי טבעי שמגיע עם הגיל, הקילומטראז' ועייפות החומר. אתה תמצא את עצמך עם תקלות הזויות שלא דמיינת אפילו (לדוגמא - ציר רגלית הילוכים שחוק) ומעבר לתחזוקה שוטפת סביר להניח שיפול עליך ביקור מזדמן במוסך שלא תכננת כלכלית.

    כל 250 יצרוך פחות דלק מה-500 הישן. אני מאמין שיש יוסאנג עם ABS אז גם במחלקת הבטיחות יש לו את היתרון, גם בעליות האחזקה (ביטוח וכו').

    אישית? הייתי מחפש יוסאנג משנתון מתקדם ועם ABS ונוסע לשלום. כלי חמוד לגמרי, רכבתי על אחד, מרגיש חזק יותר מהנפח שלו.

    עוד אופציה שאמנם לא בדיוק בסגמנט - קוואסאקי W800. מתאים לרשיון, צריכת דלק סבירה לגמרי, פשוט מאוד לאחזקה, מתאים לתקציב, אמנם ללא ABS אבל יש פה ערך מוסף ענק של מנוע 800 סמ"ק. ראיתי כמה ביד 2 שיכולים להתאים לתקציב. אני בכנות אם הייתי צריך לקחת אופנוע "רטרו" בתקציב ודרגת הרשיון שאמרת לא הייתי מסתכל על שום דבר אחר.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יש לי 2 אופנועים מבית גיאלים שעליהם אני רוכב.

    הראשון זה קטנוע דיאלים S3 250
    השני דיאלים ROADWIN125


    המשותף לשתיהם איכות יצור לא מדהימה
    מתלים רופסים מאוד

    שלדות סושי סטייל אופנועים יפנים משנות ה70


    מבחינת אמינות לדעתי כלי שתוחזק טוב יתן אמינות סבירה.

    אני מניח שהDAYSTER לא יהיה שונה בהרבה כאמור לא מכיר.


    לגבי היוסאנג היה לחבר את ה650 ( לא זוכר את שם הדגם) עם מנוע של סוזוקי כמדומני.

    האמת שהיה מבסוט מאוד ממנו (בפורום הישן נקרא OFER69)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    אהלן חבר'ה מעוניין לחזור לרכב אחרי 8 שנים,
    מניח שאצטרך לרענן עם מורה שיעור אחד החזרה,
    אומנם הרישיון שלי זה A1 אבל רכבתי בעיקר על 125 סמ"ק בקטנועים.

    אני מעוניין לרכוש אופנוע בתקציב של בערך 15-20 עם נטייה לאיזור ה 15.

    חשבתי על 3 דגמים שתפסו לי את העין:
    הראשון DAYSTAR 250 של דיאלים,
    השני hyosung gv250
    השלישי שחבר המליץ EN500 של קוואסאקי.
    מה חשוב לי?

    שוק שאוכל למכור אותו אחר כך,
    שיהיה יחסית קל למצוא אחד במצב טוב,
    צריכה נמוכה של דלק
    ובעיקר "בטיחות" עד כמה שאפשר לצפות לבטיחות מאופנוע.
    שוק אין לאף אחד מהם.
    צריכת דלק - יש יתרון משמעותי ל-250, אבל... בסופו של יום, זה לא פרמטר חשוב.
    הפער בין 1/20 ל1/25 זה 5.5 ש"ח ל-100 ק"מ - 55 שקל בחודש בנסועה של 12 אלף בשנה, 110 בנסועה של 24 אלף בשנה (2000 בחודש).
    כל חלק קטן שתצטרך להחליף באופנוע (גומיה, אטם, נורה) מחסל לך את כל או את רוב ה"חסכון" החודשי הזה. חלק גדול (נגיד, שרשרת או דיסק בלם) מחסל לך את החסכון לחצי שנה-שנה קדימה.
    כך שבשיקול כלכלי, הרבה יותר חשוב לרכוש אופנוע נטול תקלות, ולא בהכרח אופנוע עם צריכת דלק נמוכה.
    דווקא מהבחינה הזאת, שלשת הדגמים לא משהו.
    ה-EN ישנים מאוד, וכל אופנוע בן 15-20 ידרוש תיקונים.
    הקוריאנים אמנם טריים יחסית, אבל אלה לא כלים שמזדקנים יפה - וגם כאן לא הייתי מצפה ל-0 תקלות.
    חווית רכיבה מענגת גם לא תקבל באף אחד מהכלים. חיקוי זול להארלי, פוזה ללא שום כיסוי.

    במקומך הייתי עוצר רגע, מגדיר את הדרישות ואת אופי השימוש ורק אז חושב איזה סוג של אופנוע יתאים לך.
    יכול להיות שתחליט שעדיף לך לוותר על פוזת "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל" לטובת יתרונות פרקטיים כאלה ואחרים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    השוואה בין היוסאנג לדיאלים:

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...-Hyosung-GV250


    ולגבי ה-EN - כלי טוב, אבל ישן. כאחד שהחזיק אופנוע 500 סמ"ק ישן לשימוש יומיומי במשך 3.5 שנים, לא משנה עד כמה הכלי שמור, ישנו בלאי טבעי שמגיע עם הגיל, הקילומטראז' ועייפות החומר. אתה תמצא את עצמך עם תקלות הזויות שלא דמיינת אפילו (לדוגמא - ציר רגלית הילוכים שחוק) ומעבר לתחזוקה שוטפת סביר להניח שיפול עליך ביקור מזדמן במוסך שלא תכננת כלכלית.

    כל 250 יצרוך פחות דלק מה-500 הישן. אני מאמין שיש יוסאנג עם ABS אז גם במחלקת הבטיחות יש לו את היתרון, גם בעליות האחזקה (ביטוח וכו').

    אישית? הייתי מחפש יוסאנג משנתון מתקדם ועם ABS ונוסע לשלום. כלי חמוד לגמרי, רכבתי על אחד, מרגיש חזק יותר מהנפח שלו.

    עוד אופציה שאמנם לא בדיוק בסגמנט - קוואסאקי W800. מתאים לרשיון, צריכת דלק סבירה לגמרי, פשוט מאוד לאחזקה, מתאים לתקציב, אמנם ללא ABS אבל יש פה ערך מוסף ענק של מנוע 800 סמ"ק. ראיתי כמה ביד 2 שיכולים להתאים לתקציב. אני בכנות אם הייתי צריך לקחת אופנוע "רטרו" בתקציב ודרגת הרשיון שאמרת לא הייתי מסתכל על שום דבר אחר.
    הרישיון שלי זה A1 אני מוגבל ל-500 סמ"ק

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שוק אין לאף אחד מהם.
    צריכת דלק - יש יתרון משמעותי ל-250, אבל... בסופו של יום, זה לא פרמטר חשוב.
    הפער בין 1/20 ל1/25 זה 5.5 ש"ח ל-100 ק"מ - 55 שקל בחודש בנסועה של 12 אלף בשנה, 110 בנסועה של 24 אלף בשנה (2000 בחודש).
    כל חלק קטן שתצטרך להחליף באופנוע (גומיה, אטם, נורה) מחסל לך את כל או את רוב ה"חסכון" החודשי הזה. חלק גדול (נגיד, שרשרת או דיסק בלם) מחסל לך את החסכון לחצי שנה-שנה קדימה.
    כך שבשיקול כלכלי, הרבה יותר חשוב לרכוש אופנוע נטול תקלות, ולא בהכרח אופנוע עם צריכת דלק נמוכה.
    דווקא מהבחינה הזאת, שלשת הדגמים לא משהו.
    ה-EN ישנים מאוד, וכל אופנוע בן 15-20 ידרוש תיקונים.
    הקוריאנים אמנם טריים יחסית, אבל אלה לא כלים שמזדקנים יפה - וגם כאן לא הייתי מצפה ל-0 תקלות.
    חווית רכיבה מענגת גם לא תקבל באף אחד מהכלים. חיקוי זול להארלי, פוזה ללא שום כיסוי.

    במקומך הייתי עוצר רגע, מגדיר את הדרישות ואת אופי השימוש ורק אז חושב איזה סוג של אופנוע יתאים לך.
    יכול להיות שתחליט שעדיף לך לוותר על פוזת "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל" לטובת יתרונות פרקטיים כאלה ואחרים.
    זה לא עניין של "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל"
    אני פשוט מתחבר יותר לאופנועי קאסטום / נייקד, יש לך נייקד בטווח מחירים האלה שהיית ממליץ עליו?
    לא מתחבר לישיבה "קרבית"

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ...
    לגבי היוסאנג היה לחבר את ה650 ( לא זוכר את שם הדגם) עם מנוע של סוזוקי כמדומני.

    האמת שהיה מבסוט מאוד ממנו (בפורום הישן נקרא OFER69)
    אאל"ט עבר תחת הידים של הפלג (בולם אחורי)
    העופר עבר לטרנסאלפ (והתבאס מעשרים קילו של ממיר)

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    זה לא עניין של "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל"
    אני פשוט מתחבר יותר לאופנועי קאסטום / נייקד, יש לך נייקד בטווח מחירים האלה שהיית ממליץ עליו?
    לא מתחבר לישיבה "קרבית"
    MT03 משומש? Z400 משומש?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    זה לא עניין של "אני רוצה להיות הארלי כשאגדל"
    אני פשוט מתחבר יותר לאופנועי קאסטום / נייקד, יש לך נייקד בטווח מחירים האלה שהיית ממליץ עליו?
    לא מתחבר לישיבה "קרבית"
    רויאל אנפילד.
    SWM (הרפתקני משהו)
    קאוואסאקי W800
    יכול לחשוב על עוד אופנועים "קלאסיים".

    אם נייקד מודרני אבל לא מכוער הוא גם כיוון - חפש SV650. הדור הקודם נכנס בתציב בקלות, הדור החדש - תצטרך לעלות לכיוון ה-25 לפחות, אבל תקבל אופנוע חדש יותר בעשור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moses94 צפיה בהודעה
    הרישיון שלי זה A1 אני מוגבל ל-500 סמ"ק
    אתה מוגבל ל-47 כ"ס, לא לנפח ספציפי.

אשכולות דומים

  1. התייעצות לפני קניה, חוזר לרכב אחרי שנים
    על ידי קידוזו בפורום כללי
    תגובות: 122
    הודעה אחרונה: 29-03-2023, 06:41
  2. רוצה לחזור לרכב ובהזדמנות להגשים חלום
    על ידי talth1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 13:16
  3. רוצה להתחיל לרכב בשטח (0 ניסיון]
    על ידי morelias בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 23:12
  4. כבר בעוד 5 שנים מי שחי בעיר מרכזית לא יזדקק לרכב.
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 22:30
  5. אחרי שנה וחצי רוצה לחזור לרכב, מחפש עצה לכלי.
    על ידי DenisM בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-01-2017, 18:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO