עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: V strom זקן מכובד או צעיר קטן? עזרה בבחירת נפח ומודל

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84

    V strom זקן מכובד או צעיר קטן? עזרה בבחירת נפח ומודל

    שלום לכולם, עבור מטרת בית עבודה (15 קמ רובו בכביש מהיר אבל לא מעל 90 קמש מישוב מחוץ לירושלים עצמה) ופעם בשלושה שבועות בערך נסיעה לדרום הרחוק (150 קמ כיוון)

    התקציב הוא 20 אלף ויש גם שיקול כלכלי של אחזקת אופנוע בנוסף לרכב..
    מתלבט בין וי סטרום 250 שנת 2018/9 עם קמ אפסי
    לבין וי סטרום 650 האמין והחזק אבל שנת 2010 -+ ולפחות עם 70/80 אלף קמ

    בגדול מבין שעם ה250 אהנה ״מהחדש״ ומדרגת ביטוח זולה
    אבל קצת חושש מהנסיעות הארוכות עם כלי ששיא היכולת שלו היא 130 קמש ושיוט של 100/110...
    מה דעתם ?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    לדעתי - לך על ויסטרום 650 ישן. אם אתה מתלבט - זה אומר שבפועל, 250 זאת לא אופציה שתספק אותך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    האמת היא שאני נמשך לחדש, ולמדרגת ביטוח הזולה..
    חושב שבשביל נסיעה ארוכה של פעם בשלושה שבועות / חודש אוכל לבלוע את הצפרדע של השיוט על 110 קמש. מה גם שאף פעם לא הייתי מהממהרים בכביש..
    הדילמה הוכנסה לי לראש בעקבות חבר רוכב שנים שאני מעריך את הדעה שלו שאמר שגם בשביל הפעם הזאת בחודש אני חייב את הכוח ״ספייר״ לכבישים מהירים, ששיוט בפחות מ140 בכביש 6 לצורך העיניין כבר גובל בבטיחות (לא להצליח לעקוף משאית שנוסעת על 120 לצורך העיניין..)
    נ.ב
    קיוויתי לתגובה ממך, מקריאת המון פוסטים בפורום הזה שמתי לב שכבר שנים אתה עוזר לחברה חדשים בתגובות ארוכות וענייניות אז תודה לך..

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    האמת היא שאני נמשך לחדש, ולמדרגת ביטוח הזולה..
    חושב שבשביל נסיעה ארוכה של פעם בשלושה שבועות / חודש אוכל לבלוע את הצפרדע של השיוט על 110 קמש. מה גם שאף פעם לא הייתי מהממהרים בכביש..
    הדילמה הוכנסה לי לראש בעקבות חבר רוכב שנים שאני מעריך את הדעה שלו שאמר שגם בשביל הפעם הזאת בחודש אני חייב את הכוח ״ספייר״ לכבישים מהירים, ששיוט בפחות מ140 בכביש 6 לצורך העיניין כבר גובל בבטיחות (לא להצליח לעקוף משאית שנוסעת על 120 לצורך העיניין..)
    נ.ב
    קיוויתי לתגובה ממך, מקריאת המון פוסטים בפורום הזה שמתי לב שכבר שנים אתה עוזר לחברה חדשים בתגובות ארוכות וענייניות אז תודה לך..
    צ'מע...
    חייב אתה לא.
    רכבתי למצדה בחבורה של 250-ים, והיה בסדר. החבר'ה הקשוחים עשו טיולים "מאילת עד גבול הצפון, על 50 סמ"ק בהרכבה".
    עשיתי במשך כמה חודשים אריאל-חולון על בסיס יומי עם יוסאנג 250 (וזה כבר אחרי שרכבתי שנים על כלים כבדים). שרדתי כדי לספר, והיוסאנג שרד - שייטתי איתו סביב 100 קמ"ש ועליתי ל-115 בעקיפות, רק כי ידעתי שאני על כלי עם מנוע רגיש. היה לו כוח לתת עוד 20-30 קמ"ש מעל.
    בקיצור, אם אתה לא מהממהרים - אתה בהחלט יכול להסתפק ב-250. אם הנסיעה לדרום היא בגדר בילוי - תוכל גם לוותר על כביש 6 ולהאריך את הנסיעה, כדי לעשות אותה בכבישים צדדים שבהם תהנה יותר מהאופנוע.

    עם זאת, אני במקומך הייתי הולך על 650 ישן - כי לי באופן אישי, החוויה על היוסאנג הייתה לא נעימה. לעשות את כביש 5 על 100 קמ"ש, אחרי שהתרגלתי לקצב 140-160 עם בנדיט 1200 היה גורם למוח שלי להכבות - הייתי מתעורר אחרי רבע שעה, בלי לזכור בכלל מה היה בפרק הזמן הזה. אומנם הטייס האוטומטי שלי טוב, אבל זה הרגיש לי לא בטיחותי. שוב מדגיש - זאת החוויה האישית שלי, ויכול להיות שאתה לא נרדם מלנסוע פחות מ-130 בכביש מהיר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    הנסיון שלי בדו גלגלי מסתכם בכשנה על cbx500 והאמת? גם בכביש 6 הייתי משייט על 120 והיה לי נוח מאוד שם
    אז עשר קמש פחות ושוב להנות מהחדש ומהמדרגת ביטוח קורצים לי... אבל לא ארצה לעשות מעשה לא בטיחותי.. עוד דבר שלא ארצה זה לגמור את המנוע כמו שהחבר מעלייך הגיב..

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    מדרגת הביטוח היא 1,200 ש"ח בחודש וזה אומר כ-100 ש"ח בחודש הבדל.
    לא אסון כלכלי לדעתי אבל זה די עניין סובייקטיבי.
    לגבי הנסיעות ליום יום ה-250 יספיק לך חד משמעית.
    לגבי נסיעה פעם ב-3 שבועות, 150 ק"מ לכיוון זה עלול להיות פחות כיף, גם לך וגם לכלי.
    צעבר לזה, כלי משנת 2010 עם 70-80 אלף ק"מ זה לא המון (זה ממוצע של 8,000 ק"מ בשנה, שזה יחסית נמוך) וגם מדובר בכלים אמינים שבתחזוקה נכונה ובלי התגרזנות יחזיקו בכיף 150 אלף ק"מ וצפונה.
    כן, אפשר גם לנסוע לאילת על 125 סמ"ק לצורך העניין אבל אם אפשר שלא וגם ליהנות מהנסיעה, אז למה לא?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    קנה את ה650. בטוח שיותר תהנה.
    אם אתה לא נעול על הvstorm אז בתקציב ייכנסו לך וורסיסים יותר חדשים.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לך עם ה-650. זה ממש לא ק"מ גבוהה ויש אקזמפלרים בארץ עם 180-200 אלף ק"מ ויותר שעוד נוסעים עם המנוע המקורי.

    עצה שלי? תשקול NC700X. נכנס בול בתקציב ויהיה זול יותר לאחזקה מהויסטרום. אם אתה חושב שתוכל להסתפק עם 250, בהחלט תוכל להסתפק ב"רק" 51 סוסים.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לדעתי ה-650 ישן מידי.
    הבייבי ויסטרום חלש מידי לנסיעות בינעירוניות.

    כדאי לך לבדוק עוד אפשרויות חוץ מויסטרום ישן נושן ובייבי ויסטרום יחסית חדש. באותו מחיר אפשר לקנות למשל ורסיס 300 עם 40 כ"ס (חבר נוסע על כזה ממודיעין לירושלים כל יום ופעם בשבוע גם לבאר שבע ומאד מרוצה ממנו).

    אגב אם לויסטרום הישן אין abs אני חושב שעדיף לך לחפש משהו אחר שיגיע עם.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    ורסיס 300 גם קפץ לי היום לראש
    הוא מתעלה על ה310gs?
    בכל אופן אבדוק את שניהם
    תודה

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tap צפיה בהודעה
    ורסיס 300 גם קפץ לי היום לראש
    הוא מתעלה על ה310gs?
    בכל אופן אבדוק את שניהם
    תודה
    הורסיס 300 מתעלה על ה-G310 בכביש בזכות מנוע חזק יותר. אם תחליף לו את הגג"ש הקדמי מ-14 ל-15 שיניים, מאמין שתוכל לשייט בנוחות עד 125-130 על השעון.
    אבל...
    הטיפולים שלו לא זולים במיוחד.
    הביטוח יקר יותר מ-250.
    כך שאם אתה מחפש את ה"מינימום ההכרחי", 250 יספיק.
    כל עוד לא תשייט מעל 110 - לא רואה סיבה שתגמור את המנוע. כדוגמא אזכיר שוב את היוסאנג - הכלי שרכבתי עליו, היה עם 70 אלף ק"מ ועבר (למיטב זכרוני) שיפוץ מנוע חלקי ב-40 עקב חולשה מובנת שהייתה במנוע הנ"ל באותם שנים (מותחני טיימינג חלשים).
    יצא לי לראות כמה וכמה נינג'ות 250 שהיו עם מעל 70 אלף ללא פתיחת מנוע, ואלה לא אופנועים שעברו חיים קלים.

    גם לגבי המנוע של הויסטרום - אני לא חושב שתהיה בעיה, בעלי אינזומה רבים כבר עשו עשרות אלפי קילומטרים על המנועים האלה, ולא שמעתי על בעיות מיוחדות.
    המנוע לא מהחזקים בקטגוריה, וממה שהבנתי ממבחנים - איזור הנוחות שלו נגמר ב-90-100. אם זאת, בחור בעבודה עם אינזומה טען שעד 120 על השעון (כנראה 110 אמיתי) האופנוע מרגיש לו טוב.
    בקיצור, הייתי שוקל גם את ה-CRF250 RALLY (שהוא אופנוע מגניב בפני עצמו) ואולי גם את הבנלי TRK251 (אופנוע חמוד ולפי המבחן שפורסם - מרגיש די חזק יחסית לנפח). עם זאת, במקרה של הבנלי יש פאקטור של אמינות לא ידועה, כך שיש כאן הימור.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    KKatkov, בדיוק, היוסאנג עבר שיפוץ מנוע ב 40,500 ליתר דיוק.

    לעניינינו: היה לי ויסטרום 2007 לפני שלוש שנים ככה שהגיל שלו בזמנו היה זהה.
    המנוע עצמו היה בסדר גמור אבל היו לא מעט חלקים שהרגישו את עייפות החומר, למשל:
    סעפות יניקה גמורות, ג'ק צד שנשבר, שפצורי אלקטרוניקה שנוספו והורדו על ידי בעלים קודמים וקצרים שנוצרו עקב זה, תופסן של כבל קלאץ' שנשבר לי תוך כדי נסיעה, ובטח עוד כמה דברים קטנים שאני לא זוכר כרגע.

    עריכה:
    כמה שאני חושב על זה יותר מכל בחינה הגיונית הייתי ממליץ לך ללכת על ה 250 החדש, חרשתי את המדינה על שני כלים 250 והרגשתי בסדר עם זה.
    מצד שני עם כמה שזה לא הגיוני במצב שלך הייתי קונה את ה 650 הישן אז מי אני לייעץ לך?
    נערך לאחרונה על ידי decktor; 26-09-2020 בשעה 16:27.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    חחחחח אתה צודק
    אז יש לי דיל
    לא אני לא אתה נפגש בורסיס 300..?

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    כנראה שהורסיס באמת בחירה הרבה יותר הגיונית.
    300 אולי לא נשמע הרבה יותר מ 250 אבל הורסיס הוא עם הספק גבוה יחסית ל 300 והויסטרום עם הספק נמוך יחסית ל 250.

    מצד שני בדיוק עזרתי לידידה עם לבחור אופנוע ובין השאר קבעתי לה נסיעת מבחן לורסיס 300, לא הייתי שם כי לא הרגשתי טוב באותו יום אבל היא התקשרה אלי אחרי זה וטענה שזה פשוט אופנוע מזעזע.
    בסוף היא קנתה CB500X אבל נראה לי שזה מעבר לתקציב שלך.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    כנראה שהורסיס באמת בחירה הרבה יותר הגיונית.
    300 אולי לא נשמע הרבה יותר מ 250 אבל הורסיס הוא עם הספק גבוה יחסית ל 300 והויסטרום עם הספק נמוך יחסית ל 250.

    מצד שני בדיוק עזרתי לידידה עם לבחור אופנוע ובין השאר קבעתי לה נסיעת מבחן לורסיס 300, לא הייתי שם כי לא הרגשתי טוב באותו יום אבל היא התקשרה אלי אחרי זה וטענה שזה פשוט אופנוע מזעזע.
    בסוף היא קנתה CB500X אבל נראה לי שזה מעבר לתקציב שלך.

    אתה צודק, אבל שוב המאה שקלים בחודש הפרש ביטוח (בנוסף לטיפולי קוואסקי באופנוע בן שלוש לעומת סוזוקי בן שנה..)

    הנה כנה מור״קים על נסיעות ארוכות עם 250... לא לשכוח כומתה כשקוראים

    https://www.reddit.com/r/motorcycles..._a_250cc_am_i/

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת שמן לאופנוע
    על ידי Ikeb96 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-03-2020, 10:36
  2. עזרה בבחירת כלי חדש
    על ידי ChocolateFigure בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 07-11-2018, 09:04
  3. עזרה בבחירת ציוד
    על ידי assafag בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-07-2018, 17:09
  4. עזרה בבחירת קסדה
    על ידי avielg172 בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-12-2017, 13:45
  5. עזרה בבחירת שמן
    על ידי Ale4k0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 23:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO