 
			
			דבר שאני גם אם הייתי מוציא אותו הפלייר פטנט לא תופס אותו הכי טוב זה מקום ממש צפוף
אם העבודה היא סתם אז אולי כדאי לפנות למוסכניק והוא יוציא אותו במקומך ואז את הבורג החרוש.
גם לגבי השמן אין מה לדאוג,במוסך ידאגו להכל ויחייבו אותך גם על שייבת אטימה וחומרי עזר.
אם בכל זאת אתה תוציא את הבורג השני ותשים ג'בקה על הבורג הטחון (ג'בקה נורמלית שיש לה שיניים וסוגר כמו שצריך) - כל מה שצריך יהיה לתת לו שמינית סיבוב (שמינית זה לסובב טיפה) על מנת שישתחרר ואז הוא ייצא.
תבדוק קודם כל את הגישה אתה תוכל לראות יותר טוב מאשר שאנחנו מול המסך.
כי בתמונה לא נראה שיש בעיה להתאים את הצבטות שלה בזווית כלשהי לשחרור.
וכן,יכול להיות שהוא "מודבק" ואז צריך לחמם מסביב אליו ולנסות שוב.
אם אין לך כלים כאלו אתה לא יכול לפתוח את הבורג.
אתה לא תעשה סדק במנוע מהחימום.
למתחילים מומלץ פן חשמלי ולא להבה
 
			
			אז מה הפתרון שלך? לא לפתוח ולהתחיל כל פעם להפוך את הקטנוע ולרוקן מפתח המילוי?
הסיכוי שהלכה ההברגה הוא נמוך לדעתי, אבל אין לדעת, ולכן הציעו לך לחמם (את המסביב). אם הלכה, תצטרך להבריז אוברסייז ולשים בורג יותר גדול, או לשתול אינסרט כלשהו. גם את זה אפשר לעשות בבית, אבל כבר יותר מסובך.
הציעו כאן מספר שיטות, רובן טובות, ועוד פתרון מתבקש- מוסך.
אגב, הכלי המתאים לעבודה הוא זה:
(אל תתיחס ספציפית לסט שקישרתי, יש זולים ממנו):
https://www.galst.co.il/%D7%91%D7%95...7%27/p-206.htm
או זה:
https://www.gbtools.co.il/__394100
 
			
			 
			
			במידה ועדיין ישנה אחיזה מסויימת לבוקסה, תנסה לקחת חתיכת פנימית ,תניח על הבוקסה ותדחוף את הבוקסה כולל הפנימית במכה על ראש הבורג. בהנחה שהפנימית תמלא את המרווחים, אולי תצליח ליצור אחיזה.
 
			
			אתה צריך סט כזה
https://shop.advanceautoparts.com/p/...E&gclsrc=aw.ds
 
			
			הבורג כמעט ונהיה עגול לגמרי? הסט הזה עדיין יכול לעזור במקרה כזה?
כן. זה גם מה שאני המלצתי.
דופקים את הבוקסה למקומה עם פטיש פלסטיק, ואז עם מברג דפיקה אימפקט, או ברגש עם ידית כוח. וגם מחממים סביב.
 
			
			זה KTM אותה פלטפרומת מנוע כמו שהיה לי בורג 1 שמן גיר ושני שמן מנוע וכן גם לי היה בעיה לפתוח בגלל השילדה קרובה לבורג ולא איפשרה גישה לבוקסה רגילה צריך שם בוקסה דקה ומפרקית לפתוח כמו שצריך בלי לשחוק את הבורג
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה