כמובן השערה
סתם אנחנו שוברים פה את הראש שפשוט יעשה כיוון שסתומים הוא בכל מקרה צריך לעשות את זה וזה עניין של רבע שעה
Sent from my iPhone using Tapatalk
שאלתי על שיפועים לא כי אני חושב שהקרב' מתרוקן, נהפוך הוא...
אם גובה הדלק בכוסית גבוה מדי, אז הדלק יכול להגיע לצילינדר דרך המחט הראשית כשהקטנוע בשיפוע - גם אם השסתום (מחט תא מצוף) אוטם תקין.
במקרה כזה, הפאג ירטב מדלק ולא יתן ניצוץ עד שיתייבש.
תקלה נפוצה בקטנועי 125 הקטנים אגב היא אי-אטימה של המחט בתא המצוף, שגורמת לדלק מהקרב' לזרום לצילינדר כשהמנוע כבוי ולהרטיב את הפלאג. במקרה כזה, לרוב תהיה שלולית של דלק מתחת לקטנוע - זה הדלק שיוצא מצינור העודפים.
משום שכרגע אנחנו מגששים באפלה, ואין לנו שום תיאוריה שמסדרת את הדברים אחד עם השני - אני חושב שהדבר הנכון לעשות הוא קודם לוודא שהקטנוע תקין מכאנית.
אם הקטנוע לא עבר כיוון שסתומים מעולם - זה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, אפילו אם לא הייתה לך בעיית התנעה. תתחיל משם ותעדכן עד כמה השסתומים מחוץ לטווח.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ברוב הקרבורטורים המחט בתא המצוף לא מתוכננת לאטום זרימת דלק חופשית מהמיכל.
מנוע כבוי ודלק שיוצא מהנשם בקרבורטור יעידו שהברז דלק תמיד פתוח בלי קשר למצב המחט.
נאמר פה הרבה על כיוון שסתומים ואני חייב להסביר למה לא עשיתי עד היום.
1. אין לי מידע אמין על מה מרווח השסתומים התקין באופנוע, הקטנוע כמעט ולא קיים יותר, אין ספר רכב באף מקום ואני לא רוצה להסתמך על קטנועים דומים כי המנוע בוודאות שונה.
2. אין לי סיכוי להשיג אטם מכסה שסתומים חדש והשאלה גם אם אני בכלל צריך במידה ופתחתי?
לגבי השיפועים שהקטנוע חונה זה יכול להיות קצה חוט, בחניון הקבוע שלי הכל מישורי, אולי אני אתחיל לשים אותו בשיפוע בכיוון העליה
אגב אין ברז דלק.
זאת לא סיבה הגיונית.
1. אני בטוח שהקטנוע הזה חולק מנוע עם דגמים נוספים, אם תיגש לאבניר - ימצאו לך אטם חדש לפי מק"ט.
2. איפשהו בשרשור הזה שלחו ספר רכב, שם תמצא את הערך. אם לא, בניחוש פרוע - זה זהה למובי. אם לא, ובמידה ולא תמצא בשום מקום (לא סביר בעידן האינטרנט) כוון ל-0.10-0.15 מ"מ יניקה, 0.15-0.20 מ"מ פליטה. זה אולי לא בדיוק מה שצריך בקטנוע הספציפי, אבל כנראה שעדיף עשרות מונים על מה שיש לך כרגע (השערה פרועה שלי - 5 מאיות ומטה, מה שאומר שסתום סגור ושריפת שסתומים).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
רותם אתה לא מתמצא בדברים שאתה כותב המנוע שלך זהה לקימקו מובי ולעוד כמה דגמים.
מרווח שסתומים זה 12. פליטה ויניקה וזה לא שייך לבעיה.
2.לא חובה להחליף את האטם.
3.תפרק את הקרבורטור מהסעפת.
על המכסה התחתון שלו יהיה בורג הוא כנראה דולף והדלק בורח לך.
4.תאטום את הבורג הזה עם אפוקסי וסע לשלום.
אוקי אני מפרק בימים הקרובים את הקרבורטור ומעדכן.
אני קראתי שבוצעו כמה שינויים מהמנוע של המובי
Sent from my iPhone using Tapatalk
עדכון: מצאתי את הבעיהמתחת לקרבורטור היה צינור אחד שלא נראה לעין והוא היה קרוע ברובו. סידרתי אותו ומאז אפשר להניע ולחנות בחניון בראש שקט. אני לא חושב שהוא הזרים דלק כי הוא לא דלף דלק אפילו לא טיפה. אולי נשם.
תודה לכל מי שעזר.
נ.ב עוד לא ביצעתי כיוון שסתומים, אשתדל בזמן הקרוב.
הצינור הזה מיועד לריקון הכוסית ולא משפיע על פעולת הקרבורטור
0134fcc4-d7bf-4fbf-8779-07c17d5a7a9f.jpg
הצינור ליד האגודל