ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
כל הכבוד!

עכשיו לנושא ההתנעה.
אני חושב שבעיית ההתנעה בבוקר ובעיית ההתנעה בחניון - אלה בעיות קשורות.
אם אני מנסה לחשוב, מה מייחד חניון תת-קרקעי סגור - הייתי אומר שבד"כ שאלה מקומות "חנוקים", שיכולים להיות שונים מהרחוב בלחץ האטמוספרי ו/או כמות חמצן אוויר.
משום שגם בחוץ הקטנוע מניע קשה כשהוא קר - כנראה שהחניון רק מבליט את בעיית ההתנעה הקיימת.

ברשותך, כמה שאלות כדי למקד את הבעיה:
- מתי בוצע פעם אחרונה כיוון שסתומים?
- האם כשהקטנוע מניע והוא קר, הוא מעלה סל"ד בעצמו עד שהוא מתחמם - או שצריך להחזיק אותו דקה עם גז פתוח כדי שלא ייכבה?
- מה מצב הפילטר (אוויר)? האם אתה זוכר מתי הוא הוחלף, או שהוא רק עובר ניקויים?
- האם הוחלף פלאג לאחרונה? אם כן - האם הוא תואם את המק"ט שמצויין בספר הרכב?
- האם כשניקית קרבורטור, ניקית גם את דיזת הסרק ואת המעגל של בורג התערובת? במידה וכן - האם הוחלפה הגומיה (או-רינג) של הבורג?
- האם הסרק של הקטנוע יציב כשהוא חם, או שהוא "קופץ" מעלה-מטה?
אני אנסה לענות על כל השאלות.
לא בוצע מעולם כיוון שסתומים.
אני מחזיק מעט גז בהנעה אולי 3 שניות וזה לא בהכרח חובה.
הפילטר אוויר נקי, יחסית חדש, גם את התיבה ניקיתי היטב.
הפלאג מקורי בערך 8000 ק''מ
הסרק יציב לחלוטין
אני לא ניקיתי את הדיזה, אני גם לא יודע איך.
הקטנוע פשוט מדמה קליטה של טלפון בחניון לא עובד ובחוץ עובד, אפילו לא ברור למה