
נכתב במקור על ידי
KKatkov
כל הכבוד!
עכשיו לנושא ההתנעה.
אני חושב שבעיית ההתנעה בבוקר ובעיית ההתנעה בחניון - אלה בעיות קשורות.
אם אני מנסה לחשוב, מה מייחד חניון תת-קרקעי סגור - הייתי אומר שבד"כ שאלה מקומות "חנוקים", שיכולים להיות שונים מהרחוב בלחץ האטמוספרי ו/או כמות חמצן אוויר.
משום שגם בחוץ הקטנוע מניע קשה כשהוא קר - כנראה שהחניון רק מבליט את בעיית ההתנעה הקיימת.
ברשותך, כמה שאלות כדי למקד את הבעיה:
- מתי בוצע פעם אחרונה כיוון שסתומים?
- האם כשהקטנוע מניע והוא קר, הוא מעלה סל"ד בעצמו עד שהוא מתחמם - או שצריך להחזיק אותו דקה עם גז פתוח כדי שלא ייכבה?
- מה מצב הפילטר (אוויר)? האם אתה זוכר מתי הוא הוחלף, או שהוא רק עובר ניקויים?
- האם הוחלף פלאג לאחרונה? אם כן - האם הוא תואם את המק"ט שמצויין בספר הרכב?
- האם כשניקית קרבורטור, ניקית גם את דיזת הסרק ואת המעגל של בורג התערובת? במידה וכן - האם הוחלפה הגומיה (או-רינג) של הבורג?
- האם הסרק של הקטנוע יציב כשהוא חם, או שהוא "קופץ" מעלה-מטה?