עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון ... 2345 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 62

אשכול: קטנוע 125 מתקשה לסחוב, להניע, חנוק.

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    מעניין. למה שהקרבורטור יתרוקן בתוך החניון? הקרבורטור צריך אוויר גם שהקטנוע עומד?
    לא שמתי לב לשלולית דלק אבל אני אתחיל לבדוק.
    זה לא קשור לחניון.
    לא שמת לב לשלולית דלק בגלל שהיא נמצאת מתחת לקרבורטור על המנוע ולא מתחת לקטנוע.
    צריך להוציא אותו מהסעפת בשביל לראות את האזור הזה.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    כמובן השערה

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    סתם אנחנו שוברים פה את הראש שפשוט יעשה כיוון שסתומים הוא בכל מקרה צריך לעשות את זה וזה עניין של רבע שעה


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    מעניין. למה שהקרבורטור יתרוקן בתוך החניון? הקרבורטור צריך אוויר גם שהקטנוע עומד?
    לא שמתי לב לשלולית דלק אבל אני אתחיל לבדוק.

    KKatkov לפעמים הקטנוע מתעצל להניע מהר אבל מניע בסוף. בתוך החניון אין לו סיכוי וניסיתי כמה מקומות חניה מאווררים גם.
    הבעיה הזאת מטרידה אותי כי אני לא רוצה להחנות בעבודה בחוץ.
    שאלתי על שיפועים לא כי אני חושב שהקרב' מתרוקן, נהפוך הוא...
    אם גובה הדלק בכוסית גבוה מדי, אז הדלק יכול להגיע לצילינדר דרך המחט הראשית כשהקטנוע בשיפוע - גם אם השסתום (מחט תא מצוף) אוטם תקין.
    במקרה כזה, הפאג ירטב מדלק ולא יתן ניצוץ עד שיתייבש.
    תקלה נפוצה בקטנועי 125 הקטנים אגב היא אי-אטימה של המחט בתא המצוף, שגורמת לדלק מהקרב' לזרום לצילינדר כשהמנוע כבוי ולהרטיב את הפלאג. במקרה כזה, לרוב תהיה שלולית של דלק מתחת לקטנוע - זה הדלק שיוצא מצינור העודפים.

    משום שכרגע אנחנו מגששים באפלה, ואין לנו שום תיאוריה שמסדרת את הדברים אחד עם השני - אני חושב שהדבר הנכון לעשות הוא קודם לוודא שהקטנוע תקין מכאנית.
    אם הקטנוע לא עבר כיוון שסתומים מעולם - זה הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, אפילו אם לא הייתה לך בעיית התנעה. תתחיל משם ותעדכן עד כמה השסתומים מחוץ לטווח.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ברוב הקרבורטורים המחט בתא המצוף לא מתוכננת לאטום זרימת דלק חופשית מהמיכל.
    מנוע כבוי ודלק שיוצא מהנשם בקרבורטור יעידו שהברז דלק תמיד פתוח בלי קשר למצב המחט.

  6. #51
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    נאמר פה הרבה על כיוון שסתומים ואני חייב להסביר למה לא עשיתי עד היום.
    1. אין לי מידע אמין על מה מרווח השסתומים התקין באופנוע, הקטנוע כמעט ולא קיים יותר, אין ספר רכב באף מקום ואני לא רוצה להסתמך על קטנועים דומים כי המנוע בוודאות שונה.
    2. אין לי סיכוי להשיג אטם מכסה שסתומים חדש והשאלה גם אם אני בכלל צריך במידה ופתחתי?

    לגבי השיפועים שהקטנוע חונה זה יכול להיות קצה חוט, בחניון הקבוע שלי הכל מישורי, אולי אני אתחיל לשים אותו בשיפוע בכיוון העליה
    אגב אין ברז דלק.

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
    נאמר פה הרבה על כיוון שסתומים ואני חייב להסביר למה לא עשיתי עד היום.
    1. אין לי מידע אמין על מה מרווח השסתומים התקין באופנוע, הקטנוע כמעט ולא קיים יותר, אין ספר רכב באף מקום ואני לא רוצה להסתמך על קטנועים דומים כי המנוע בוודאות שונה.
    2. אין לי סיכוי להשיג אטם מכסה שסתומים חדש והשאלה גם אם אני בכלל צריך במידה ופתחתי?

    לגבי השיפועים שהקטנוע חונה זה יכול להיות קצה חוט, בחניון הקבוע שלי הכל מישורי, אולי אני אתחיל לשים אותו בשיפוע בכיוון העליה
    אגב אין ברז דלק.
    זאת לא סיבה הגיונית.
    1. אני בטוח שהקטנוע הזה חולק מנוע עם דגמים נוספים, אם תיגש לאבניר - ימצאו לך אטם חדש לפי מק"ט.
    2. איפשהו בשרשור הזה שלחו ספר רכב, שם תמצא את הערך. אם לא, בניחוש פרוע - זה זהה למובי. אם לא, ובמידה ולא תמצא בשום מקום (לא סביר בעידן האינטרנט) כוון ל-0.10-0.15 מ"מ יניקה, 0.15-0.20 מ"מ פליטה. זה אולי לא בדיוק מה שצריך בקטנוע הספציפי, אבל כנראה שעדיף עשרות מונים על מה שיש לך כרגע (השערה פרועה שלי - 5 מאיות ומטה, מה שאומר שסתום סגור ושריפת שסתומים).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    רותם אתה לא מתמצא בדברים שאתה כותב המנוע שלך זהה לקימקו מובי ולעוד כמה דגמים.
    מרווח שסתומים זה 12. פליטה ויניקה וזה לא שייך לבעיה.

    2.לא חובה להחליף את האטם.

    3.תפרק את הקרבורטור מהסעפת.
    על המכסה התחתון שלו יהיה בורג הוא כנראה דולף והדלק בורח לך.

    4.תאטום את הבורג הזה עם אפוקסי וסע לשלום.

  9. #54
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    אוקי אני מפרק בימים הקרובים את הקרבורטור ומעדכן.

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אני קראתי שבוצעו כמה שינויים מהמנוע של המובי


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #56
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    עדכון: מצאתי את הבעיה מתחת לקרבורטור היה צינור אחד שלא נראה לעין והוא היה קרוע ברובו. סידרתי אותו ומאז אפשר להניע ולחנות בחניון בראש שקט. אני לא חושב שהוא הזרים דלק כי הוא לא דלף דלק אפילו לא טיפה. אולי נשם.
    תודה לכל מי שעזר.
    נ.ב עוד לא ביצעתי כיוון שסתומים, אשתדל בזמן הקרוב.

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    הצינור הזה מיועד לריקון הכוסית ולא משפיע על פעולת הקרבורטור

  13. #58
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הצינור הזה מיועד לריקון הכוסית ולא משפיע על פעולת הקרבורטור
    למעשה רק ככה נפטרה הבעיה. בדקתי היום שוב רק בשביל להוכיח שזה לא פוקס.

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    אתה מדבר על הצינור הכי נמוך בתמונה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    • סוג הקובץ: jpg X.jpg‏ (37.0 קילובייט, 14 צפיות)

  15. #60
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    0134fcc4-d7bf-4fbf-8779-07c17d5a7a9f.jpg

    הצינור ליד האגודל

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-04-2019, 15:56
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-03-2019, 17:53
  3. קטנוע לא מניע - איך להניע עם כבלים
    על ידי yakir בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2018, 22:14
  4. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 15:28
  5. אפשר להניע קטנוע עם כבלים?
    על ידי udi בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 19:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO