תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: החלפת שרשרת וגלגלי שיניים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    3

    החלפת שרשרת וגלגלי שיניים

    שלום.<br>אני צריך להחליף באופנוע שטח שרשרת וגלגלי שיניים<br>מה ההבדל בין גלגשים פלדה ואלומיניום?<br>מה מציין המספר של השרשרת (520V)?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ברוך הבא.
    פלדה - יותר אורך חיים , יותר משקל
    אלומיניום - פחות אורך חיים, פחות משקל
    משולב (בסיס אלומיניום שיני פלדה) - הטוב משני העולמות לפי מה שאומרים אבל יקר

    520 - באופן כללי מציין את גודל השרשרת בהתאמה לגלגלי השיניים, מספר נמוך = שרשרת קטנה ביחס למספר גבוה. (525 יותר גדולות פיזית מ 520 לדוגמא)
    האותיות אחרי מציינות בדרך כלל לרוב את סוג גומיות האיטום (ללא ,אורינג, Zרינג,וכו) ואאלט לעיתים גם חוזק הפלדה.

  3. #3
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    ברוכים הבאים לפורום.
    תן דגם סוג,קצת יותר פרטים שנוכל לעזור לך.

    520 זה "מספר שרשרת".
    ישנם מידות בנ"ל שמצינות פסיעה,רוחב,קוטר הרולר הפנימי,איזה עובי הגלג"ש וכו'...

    גלגל שיניים אחורי אלומיניום מחזיק כמו פלדה כמעט,כמובן של יצרן מוכר.

    גלגל שיניים קדמי אין מאלומיניום.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ey@l צפיה בהודעה
    ברוכים הבאים לפורום.
    תן דגם סוג,קצת יותר פרטים שנוכל לעזור לך.

    520 זה "מספר שרשרת".
    ישנם מידות בנ"ל שמצינות פסיעה,רוחב,קוטר הרולר הפנימי,איזה עובי הגלג"ש וכו'...

    גלגל שיניים אחורי אלומיניום מחזיק כמו פלדה כמעט,כמובן של יצרן מוכר.

    גלגל שיניים קדמי אין מאלומיניום.
    אם מחזיק כמעט כמו פלדה למה זה לא תפס בשוק? שואל ברצינות.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    למה זה לא תפס באמת? ממילא בדרך כלל מחליפים סט, והשרשרת נמתחת הרבה לפני שהגלגל"ש האחורי מראה סימני בלאי. ההיגיון אומר שגלגל"ש אלומיניום יסיים את חייו ביחד עם השרשרת. כך שאפשר ליהנות מהפחתה במשקל הבלתי מוקפץ מבלי לשלם על זה יותר מידי.

    מי יודע לומר אם זה באמת המצב או שהאלומניום נאכל משמעותית יותר מהר?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אלומיניום נראה לי יותר יקר ואין פשוט צורך לרוב האנשים. ה150 גרם האלה לא משנים כלום אם אתה לא רוכב מסלול מקצועי.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    למה זה לא תפס באמת? ממילא בדרך כלל מחליפים סט, והשרשרת נמתחת הרבה לפני שהגלגל"ש האחורי מראה סימני בלאי. ההיגיון אומר שגלגל"ש אלומיניום יסיים את חייו ביחד עם השרשרת. כך שאפשר ליהנות מהפחתה במשקל הבלתי מוקפץ מבלי לשלם על זה יותר מידי.

    מי יודע לומר אם זה באמת המצב או שהאלומניום נאכל משמעותית יותר מהר?
    זה בדיוק מה שאני מעוניין לשמוע, כמה מחזיק גלגל שיניים מאלומיניום על אופנוע עם מעל 100 כח סוס, מבחינת חוזק חומרים האלומיניום חלש יותר אבל השאלה עד כמה השרשרת מאתגרת את החוזק שלו

  8. #8
    Member הסמל האישי של Ey@l
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    137
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם מחזיק כמעט כמו פלדה למה זה לא תפס בשוק? שואל ברצינות.
    לדעתי זה תפס די טוב באופנועי שטח.
    הסיבה שזה לא נהפך למיין סטרים של הגלגלי שיניים,זה בגלל העלויות של החומר.

    לא יודע להגיד לך לגבי אופנועי כביש,אני בכלל לא יודע אם יש או אין כאלה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    אלומיניום - מיועדים בעיקר למירוצים, ובעיקר לרוכבי מוטוקרוס ודומיהם.
    אופנועי כביש חזקים הרבה יותר + יחס גג"שים קטן יותר בהשוואה לאופנועי שטח כך שיותר כוח עובר מהשרשרת לשיניים, לא ישרדו הרבה ביחס לפלדה. שווה לבדוק במה בדיוק רוכבי הGP משתמשים סתם בשביל הכיף.

    הגלגל המשולב, בסיס אלומיניום ביחד עם שיני פלדה הוא הכי טוב משני העולמות, המקורי (פטנט רשום) נטען בכ 70% יותר קל מפלדה ומחזיק פי שלוש מאלומיניום. יש חיקויים בעולם, אם חשוב לכם לא להיתקע - אל תנסו אותם.

    באתר של SUPERSPROX המחירים משתנים, לR1 ו WRF450 למשל גלגל משולב יעלה הכי יקר (כמעט פי 2) אח"כ אלומיניום ואח"כ פלדה. לWR 250R \ CB300 , אלומיניום יהיה הכי יקר אח"כ משולב ופלדה. נראה שככל שהכלי עם יותר כוח ככה כלכלית יותר עדיף פלדה, אבל כל אחד והשיקולים שלו.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    אלומיניום - מיועדים בעיקר למירוצים, ובעיקר לרוכבי מוטוקרוס ודומיהם.
    אופנועי כביש חזקים הרבה יותר + יחס גג"שים קטן יותר בהשוואה לאופנועי שטח כך שיותר כוח עובר מהשרשרת לשיניים, לא ישרדו הרבה ביחס לפלדה. שווה לבדוק במה בדיוק רוכבי הGP משתמשים סתם בשביל הכיף.

    הגלגל המשולב, בסיס אלומיניום ביחד עם שיני פלדה הוא הכי טוב משני העולמות, המקורי (פטנט רשום) נטען בכ 70% יותר קל מפלדה ומחזיק פי שלוש מאלומיניום. יש חיקויים בעולם, אם חשוב לכם לא להיתקע - אל תנסו אותם.

    באתר של SUPERSPROX המחירים משתנים, לR1 ו WRF450 למשל גלגל משולב יעלה הכי יקר (כמעט פי 2) אח"כ אלומיניום ואח"כ פלדה. לWR 250R \ CB300 , אלומיניום יהיה הכי יקר אח"כ משולב ופלדה. נראה שככל שהכלי עם יותר כוח ככה כלכלית יותר עדיף פלדה, אבל כל אחד והשיקולים שלו.
    עד היום לא מצאתי הצדקה לקנות את הספרוקס הבדלי משקל זניחים לשימוש כביש וגם ימי מסלול ומחיר כפול, אבל נראה מיליון דולר בשחור זהב

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עד היום לא מצאתי הצדקה לקנות את הספרוקס הבדלי משקל זניחים לשימוש כביש וגם ימי מסלול ומחיר כפול, אבל נראה מיליון דולר בשחור זהב
    אולי בהחלפה הבאה שלי אזמין אחד כזה בשביל הנסיון, לא מאמין שארגיש בהבדל, השימוש שלי הוא ניידות ושטח חובבני. אבל בהחלט נראה "מגניב".

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    למה זה לא תפס באמת? ממילא בדרך כלל מחליפים סט, והשרשרת נמתחת הרבה לפני שהגלגל"ש האחורי מראה סימני בלאי. ההיגיון אומר שגלגל"ש אלומיניום יסיים את חייו ביחד עם השרשרת. כך שאפשר ליהנות מהפחתה במשקל הבלתי מוקפץ מבלי לשלם על זה יותר מידי.

    מי יודע לומר אם זה באמת המצב או שהאלומניום נאכל משמעותית יותר מהר?
    אלומיניום נאכל משמעותית יותר מהר.
    כמה מהר השרשרת נמתחת - זה פאקטור של סגנון רכיבה ואחזקה.
    כשאני מחליף שרשרת (40-50 אלף ק"מ) יש בלאי נראה לעין על הגג"ש האחורי, והגג"ש הקדמי מת. זה בשימוש בגג"ש פלדה איכותי ויקר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. Z1000sx מידת שרשרת וגלגלי שיניים. 2018
    על ידי ziki בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-09-2020, 17:29
  2. החלפת שרשרת וגלגל שיניים wr 250 r
    על ידי Nisi1596 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-05-2018, 11:47
  3. החלפת שרשרת וגלגלי שיניים לנינגה 250r
    על ידי yonatanK בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2016, 15:30
  4. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ טיפול שרשרת וגלגלי שיניים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:24
  5. עזרה בהרכבת שרשרת וגלגלי שיניים
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 16:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO