
נכתב במקור על ידי
zx2r
אלומיניום - מיועדים בעיקר למירוצים, ובעיקר לרוכבי מוטוקרוס ודומיהם.
אופנועי כביש חזקים הרבה יותר + יחס גג"שים קטן יותר בהשוואה לאופנועי שטח כך שיותר כוח עובר מהשרשרת לשיניים, לא ישרדו הרבה ביחס לפלדה. שווה לבדוק במה בדיוק רוכבי הGP משתמשים סתם בשביל הכיף.
הגלגל המשולב, בסיס אלומיניום ביחד עם שיני פלדה הוא הכי טוב משני העולמות, המקורי (פטנט רשום) נטען בכ 70% יותר קל מפלדה ומחזיק פי שלוש מאלומיניום. יש חיקויים בעולם, אם חשוב לכם לא להיתקע - אל תנסו אותם.
באתר של SUPERSPROX המחירים משתנים, לR1 ו WRF450 למשל גלגל משולב יעלה הכי יקר (כמעט פי 2) אח"כ אלומיניום ואח"כ פלדה. לWR 250R \ CB300 , אלומיניום יהיה הכי יקר אח"כ משולב ופלדה. נראה שככל שהכלי עם יותר כוח ככה כלכלית יותר עדיף פלדה, אבל כל אחד והשיקולים שלו.